Shop menü

EGY IDEIG A PUBG-NÉL IS PRÓBÁLKOZTAK HETI FRISSÍTÉSSEL

De a fejlesztők nem bírták a tempót, és szerintük nem is szükséges.
Vaffler Dániel
Vaffler Dániel
Egy ideig a PUBG-nél is próbálkoztak heti frissítéssel

A Fortnite továbbra is elképesztően sikeres, aminek az egyik kulcsa, hogy nagyon-nagyon gyakran frissül. Ennek persze megvan az ára: a beszámolók szerint az Epic munkatársai állandó brutális túlórákra vannak kényszerítve, és hónapok alatt kiégnek, majd elhagyják a csapatot.

Most a PUBG Corp. vezetője Brian Corrigan elárulta, hogy egy ideig ők is próbálkoztak hasonlóval, de nem tudták tartani a tempót. Corrigan úgy kezdte, hogy tavaly ősszel ült össze a csapat, és kezdett el beszélgetni arról, hogyan lehetne gyorsabban megoldani a PlayerUnknown's Battlegrounds problémáit. Mint elmondta, erre egész egyszerűen azért merült fel az igény, mert ők is folyamatosan játszanak a játékkal, és szeretnék, ha ők is a javított, fejlesztett verziót tolhatnák minél előbb.

"Úgyhogy végül megpróbáltunk hetente patch-eket kiadni, de nem igazán működött a dolog. A játékfejlesztésben nagyon nehéz ezt a tempót tartani, úgyhogy inkább lelassítottunk, és ebben az évben havi rendszerességgel adunk ki javításokat, és párhavonta nagyobb frissítéseket" - nyilatkozta.

Corrigan szerint ez nem baj, mert a PUBG és a Fortnite két jelentősen eltérő anyag: "A miénk egy magas intenzitású kompetitív játék, egy működő esport programmal, amibe nagyon sok időt fektetünk".

"Ha vannak dolgok, amiket tanulhatunk a Fortnite-tól, az remek, hiszen minden műfajból a legjobb tanárokra kell figyelnünk. De mi formulánk egyedi, és erre mindig emlékeznünk kell: a PUBG formulája egyedülálló, és nem nagyon hasonlít semmihez."

Corrigan hozzá tette, hogy habár a Fortnite tempóját nem fogják követni, mindenképpen jobban kell kommunikálniuk a közönségükkel, és alaposabban tájékoztatni kell őket azzal kapcsolatban, hogy mire is készülnek a fejlesztők.

"Alapvetően nem azt szeretnénk, hogy egy nagytanács véleménye alapján tervezzük meg a játék jövőjét, mert ilyenkor a legkisebb közös többszörös elve érvényesül, és ez nem vezet jóra. Viszont meg kell osztanunk a közönséggel a szándékainkat, és el kell magyaráznunk, hogy mit miért csinálunk."

Corrigan reméli, hogy ennek már van látszata: szerinte a PUBG Corp. már most sokkal jobban kommunikál, a fejlesztők többet nyilatkoznak, és ő maga is részt vesz podcastokban, interjúkban.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére