Egy hét alatt visszahozta a pénzt a Hitman 3

Ezzel az IO Interactive jövője hosszú időre biztosítottá vált.

Egy hét alatt visszahozta a pénzt a Hitman 3

Úgy tűnik, hogy a Hitman 3 vagy remekül sikerült, vagy nagyon jól sült el a marketinges kampány (esetleg mindkettő egyszerre), ugyanis az IO Interactive bejelentette, hogy mindössze egy hét alatt megtérültek a fejlesztés költségei, és innentől kezdve a játék már tisztán profitot termel. Ez nem is meglepő, hiszen a legtöbb eladási listán rögtön a megjelenésekor az élre ugrott a Hitman 3, például az Egyesült Királyságban is.

"Nagyon elégedettek vagyunk a Hitman 3-mal. Ez egy olyan munka volt, amiben a stúdió és a rajongók egyaránt részt vettek, és elöntötték szeretettel. Kiadóként és fejlesztőként nagyon büszkék vagyunk rá, hogy a Hitman 3 máris profitot termel, és egy hét alatt visszahoztuk a fejlesztés költségeit. Ezzel nagyon biztos lábakon állunk, és magabiztosan tudunk előre mozdulni a jövőre vonatkozó terveinkkel kapcsolatban" - mondta Hakan Abrak, az IO Interactive vezetője.

Fontos emlékezni arra, hogy a Hitman 3 az első teljes játék, amit az IO Interactive nem csak fejleszt, hanem saját maga is ad ki.

Ez pedig a vezérigazgató szerint nagyon fontos volt, ugyanis rengeteget segített, hogy a PR-t és a marketinget is cégen belül tudták tartani, aminek meglett az eredménye. "Nem csak, hogy egy olyan játékot tudtunk készíteni, amit a közönségünk szeret, hanem ezt a lehető legközvetlenebb módon tudtuk elhozni, hiszen mi fejlesztettek és mi is adtuk ki. Ez azt jelentette, hogy már az elejétől kezdve teljesen fókuszáltan tudtunk csinálni mindent, és végig az általunk kijelölt úton tudtunk maradni. A stúdión belül mindenki teljes szívével hitt a Hitmanben, és meg kell hagyni, hogy nagyon ismerik már ezt az univerzumot" - folytatta Abrak.

"Ez a kombináció nagyon hatékonnyá tud tenni minket, hiszen a kreatív és fejlesztői csapataink nagyon szorosan együtt tudnak működni a kiadó és marketinges részleggel a projekt legelejétől kezdve. Ez az együttműködés pedig nagyon fontos. Minden játékunktól azt várjuk el, hogy meglegyen bennük a kézműves igényesség, a precizitás és az egyediség. Ezen a ponton a közösségünk már csalódna is bennünk, ha nem ezt hoznánk. Megszokták már, hogy magasra tesszük a lécet, és emlékezetes élményeket szállítunk nekik, ehhez pedig igyekszünk is tartani magunkat."

A dán IO Interactive még 2017-ben közölte, hogy megegyezésre jutott a Square Enix-szel, melynek keretein belül a stúdió menedzsmentje kivásárolta magát a kiadóból. Ezzel az IO Interactive teljesen független stúdióvá vált, megtartva a Hitman tulajdonjogait is.

"Ez vízválasztó az IO Interactive számára. Mától kezdte teljesen az irányításunk alá került a stúdió, így a mi alakítjuk a saját jövőnket és a Hitman jövőjét, és ez rendkívül izgalmas. Szeretnénk közölni, hogy mostantól nyitottak vagyunk mindenféle partneri kapcsolatra és együttműködésre, hogy erősödjön a stúdió, és a lehető legjobb játékokat tudjuk készíteni" - nyilatkozta annak idején Abrak.

Neked ajánljuk

Kiemelt
Csak gépösszerakó
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ product.displayName }}
csak b2b
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap