Hosszú bétatesztelés után végre egyesült a rendes Dota 2 kliens a Dota 2 Rebornnal, ez pedig azt jelenti, hogy ezzel az első hivatalosan megjelent játék, ami az új Source Engine 2-t használja. Ez persze jelenleg még nem hoz komolyabb változtatásokat, hiszen a grafika alapjaiban ugyanaz maradt, a háttérrendszerek és az optimalizálás azonban változott.
A Source Engine 2 behozatala és a Reborn frissítés élesítése ugyanakkor azt jelenti, hogy bárki készíthet modokat a játékhoz. Mivel a (kompetitív) Dota 2 mindig is egy pályán, egyféle játékmódban futott, a custom game-ek elkészítésének lehetősége hatalmas változatosságot hozhat be, és esetleg olyanokat is megismertethet a játékkal, akik korábban idegenkedtek tőle. Már most akadnak olyan custom game-ek, amik hatalmas népszerűségnek örvendenek, és szó szerint százezrek játszanak vele.
Persze ezen kívül is számos változást hozott magával a Reborn. Némileg átalakult a főmenü, megjelent egy új barátlista, bekerült a kincstár (Treasury), és a Watch szekcióban belül is kialakítottak a készítők egy Tournament részleget.
A profilunk szintlépésének menete is megváltozott. Most már trófeákat szerezhetünk meg, amik pontokat érnek, valamelyik többet, valamelyik kevesebbet. Minden 100 trófeapont után szintet lép a profilunk - persze akik már régi játékosok, azoknak sem kell aggódnia, a játék a már megszerzett trófeák alapján számol nekünk egy szintet.
A változtatások listája hatalmas, így érdemes lehet átnézni, a Valve pedig már közölte, hogy a közeli jövőben az in-game kezelőfelület teljes átalakítása is tervben van.