Dead Space 2 infóbomba

A hét elején tett Dead Space 2 bejelentés után kaptunk egy jó adag információt a Visceral Games által fejlesztett folytatásról. Megtudhattuk többek között azt is, hogy a játék helyszíne ezúttal egy hatalmas űrállomás, a Sprawl lesz. Hősünknek lesznek dialógus opciói és multit is raknak a játékba. Igaz nem árultak el részleteket, de legalább megerősítették, hogy valóban lesz multiplayer.

Dead Space 2 infóbomba

A hét elején tett Dead Space 2 bejelentés után kaptunk egy jó adag információt a Visceral Games által fejlesztett folytatásról. Megtudhattuk többek között azt is, hogy a játék helyszíne egy hatalmas űrállomás, a Sprawl lesz. Hősünknek lesznek dialógus opciói és multit is raknak a játékba. Igaz nem árultak el részleteket, de legalább megerősítették, hogy valóban lesz multiplayer.

A Sprawl egy űrállomás és metropolisz egyben, mely a Szaturnusz egyik holdjának maradványaira épült. Ez a környezet rendesen megdobja a lehetőségeinket, sokkal változatosabb helyszínekre számíthatunk, lévén az Ishimura "csak" egy bányászhajó volt. Itt lehetnek majd bevásárlóközpontok, templomok, iskolák és még sorolhatnám...

Nos, nem szeretném lelőni a poént, de a Necromorphok nem haltak ki, bárhogy is izmoztunk az első részben. Tovább megyek, itt van ez a csodás űrállomás és nekünk nem az lesz a feladatunk, hogy a könyvesbolt és a cipőbolt közt szambázzunk. Szimpatikus szerelőnk ugyanis az egyetlen olyan ember akinek vannak tapasztalatai a dögökkel, ezért ha már ilyen jól megedződött az Ishimurán, gondolták elboldogul majd egy metropolisszal is. Szemtanúi lehetünk majd a fertőzés terjedésének, ahogy a szedett-vedett városon átsöpör a káosz.

A történet ennél azért összetettebb, ugyanis már 3 év eltelt az első rész eseményei óta. Isaac agya kissé megbomlott, így ez egy kicsit még csavar a dolgokon. A Dead Space 2-ben sokkal jobban elmélyülünk majd a karakterében, ezúttal fog hozzánk beszélni is. Hogy ezen kívül miben nyilvánul még meg bomlott elméje, azt egyelőre nem tudni.

Térjünk is inkább rá a praktikusabb dolgokra. A folytatásban sokkal több fegyver és védőruha fejlesztés lesz és mindegyik látható lesz majd vizuálisan is. A több testreszabási lehetőségen túl a fegyverarzenálunk is gyarapodik (én személy szerint végig a Plasma Cutterrel nyomultam, most állítólag lesz, ami felveszi majd vele a versenyt). Egy amit említettek a Javelin Gun, ezzel odaszegezhetjük az ellent bármilyen felülethez. Újragondolják kicsit a Telekinesist is, Clarke maga pedig gyorsabban fog reagálni mint eddig.

A horrort is igyekeztek tovább fokozni, az ellenfelek kevésbé kiszámíthatóak, a helyzetek pedig jobban átgondoltak lesznek. Lesz, hogy úgy érezzük majd magunkat mint egy tökös vadász, máskor pedig mint egy sarokba szorított patkány. A Visceral lecsökkentette az egyszerre nekünk rontó ellenfelek számát, inkább feszült, provokáló légkört teremtett helyette.

Persze mindez nem jöhetne össze pár új és ha lehet még ocsmányabb szörny nélkül. Lesz például grimaszoló pucér "kiskölök" száj nélkül, elfedett szemekkel. Egy másik rondaság a saját belsőségeivel támad nekünk, konkrétan megpróbálja ránk hányni a gusztustalan maszlagot, de olyannal is találkozhatunk ami a szájából kilógó nyelőcsövét lasszóként próbálja majd használni ellenünk. A legérdekesebb új ellenfelek talán a Stalkerek lesznek, akik csapatban vadásznak, rendkívül gyorsak és megpróbálnak majd csapdába csalni és hátba támadni minket. Várhatóan többet kell majd használni a szürkeállományunkat a helyzetek megoldásához.

A null-gravitációs környezeteket is fejlesztgették, könnyebben mozoghatunk majd. Azaz nem lesznek olyan élesen elválasztva a falak, elrugaszkodás nélkül is átsétálhatunk egymással határos felületeken. Ezen kívül több "epikus" momentumot is szeretnének beépíteni, grandiózus boss harcokat és más scriptelt csatákat.

Azért a végén említsük meg azt is, hogy a grafika is jóval szebb lesz mint az első részben. A játék megjelenési dátumát még nem tudni, de a célplatformok a PC, PS3 és az Xbox 360.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward