Shop menü

CSÖPÖGNEK AZ INFÓK A DIABLO 4-RŐL

Pár dolgot megtudtunk az Immortalról is.
Török Roland
Török Roland
Csöpögnek az infók a Diablo 4-ről

A nyitóünnepség pörgős mivolta miatt az első nap még csak keveset tudhattunk meg a BlizzCon új játékairól, de ezt a hiányt folyamatosan pótolják a fejlesztők.

A Diablo 3-hoz képest a 4. rész sok mindent igyekszik máshogy csinálni, a legjobb részeket pedig szeretné magával vinni. Szeretnék az endgame kontenteket jobban kibővíteni, megóvni a játékosokat a szerverproblémáktól és nem lesz valós pénzzel működő aukciós ház sem. A játék új engine-t kap és vége a sokak által utált színes és barátságos világnak, a lehető legkomorabb élményt kapjuk.

Galéria megnyitása

Ahogy korábban, most is lesznek szezonok, lesznek PVP területek és bár még csak 3-at mutattak be, kezdetben 5 kezdő karakterosztály közül választhatunk majd. A fejlődés lassabb, a játék pedig nehezebb és kiszámíthatatlanabb lesz az előző epizódhoz viszonyítva. Főleg a dungeonok lesznek igazán változatosak és procedurálisan generáltak, hogy soha ne unatkozzunk.

Galéria megnyitása

A Diablo 4 egy olyan online játék lesz, ahol bármikor összefuthatunk majd más játékosokkal, lesznek kifejezetten közösségi életnek helyet adó terek és egy nagy, egybefüggő világ részesei leszünk, dinamikusan változó időjárással, napszakokkal. Természetesen, ha nem akarsz másokkal találkozni, esetleg csak a barátaiddal játszanál, a privát játék indítása mindig lehetőség lesz, de az online kapcsolatot megköveteli majd ez is.

Nem lesz lineáris a történet, ahogy haladunk a saját magunk megválasztott ütemében, úgy találkozhatunk új küldetésekkel. Egy nyílt világ részesei leszünk, ahol különböző régiókba keveredve más-más élményben lesz részünk. Mivel hatalmas területeket kell bejárnunk és a fejlesztők nem szeretnék, hogy mindenhol teleport kapukat használjunk, ezért hátasok állnak majd rendelkezésünkre a gyorsabb haladást elősegítve. Ezekről az állatokról (vagy lényekről?) bármikor leugorhatunk majd és harcba vethetjük magunkat.

Galéria megnyitása

Aki a fejlődés miatt aggódik, az új játékban lesz képességfa, amivel a játékos személyre szabhatja azt, milyen jellegű kalandorral szeretne játszani. A rúna szavak valószínűleg a Diablo 2-es módszerrel fognak működni, vagyis a fegyvereknek új képességeket adhatnak. A képességeinket pedig tetszés szerint erősíthetjük. Mindegyik kaszt ezáltal teljesen személyre szabható lesz, nem lesz annyira uniformizálva az összes játékos képessége.

Ezt pedig annyira komolyan kell venni, hogy bizony külsőleg is változtathatunk a karakteren. Nem kell egy Sims féle karakterszerkesztőre gondolni, viszont az eddigiekhez képest megváltoztathatjuk a férfi és női hősünk bőrszínét és arcát. A hátasaink szintén személyre szabhatóak lesznek. A képen a barbár kaszt néhány variációja látható.

Galéria megnyitása

Szerencsére van már majdnem 2 óra játékvideónk is Bluddshed jóvoltából, amit bárki megtekinthet alább.

A játék megjelenési időpontja sajnos nem ismert és úgy tűnik, hogy nagyon sokat kell még rá várni. A megerősített platformok között ott van a PS4, Xbox One és a PC.

A Diablo Immortalról is volt szó, megtudtuk, hogy a 2. és a 3. rész között játszódó, androidra és iPhone-ra érkező játékban lesznek ultimate képességeket, amit fel kell majd töltenünk és mindegyik karakter valami menő, sorsdöntő csapást tud majd ennek hála bevinni a kritikus pillanatokban.

A képességeket lehetőségünk lesz különböző tárgyakkal kicsit megváltoztatni, például tűzgömbből jéggömböt készíthetünk, ezáltal más sebzéseket vihetünk be ellenségeinknek.

Barbarian, Crusader, Demon Hunter, Monk, Necromancer, és a Wizard lesz választható kaszt. Arról, hogy milyen formában fog megjelenni a játék, ingyenes lesz vagy esetleg fizetős, még nincs információ. Az biztos, hogy a megjelenés után is szeretnék még tovább fejleszteni és különböző eseményekkel növelni az élettartamát.

Megjelenési dátum ehhez a játékhoz sincs még.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére