Shop menü

CARL PEI RÉGI RECEPTET LEPOROLVA VISZI AMERIKÁBA AZ ÚJ MÁRKÁJÁT

Szinte teljesen ugyanabból a kottából játszik a Nothing, mint anno a OnePlus, persze a termék teljesen más.
Szécsi Dániel (DemonDani)
Szécsi Dániel (DemonDani)
Carl Pei régi receptet leporolva viszi Amerikába az új márkáját

A Nothing egy olyan márka, ami egyelőre eléggé kétes megítélésnek örvend, azonban a hype óriási körülötte, és rég bevált fogásokkal tör előre. Túl vagyunk a Nothing Phone (2) bemutatóján, melynél a vállalat szempontjából a legfontosabb az, hogy már elérhető válik az Egyesült Államokban is.

Az első készülékeket a lelkes rajongók Nothing Drops értékesítési pontokon vehették át. Dublinban, Berlinben, Rotterdamban, Londonban, Tokióban, New Yorkban, Dubaiban, Malajziában, Banguluruban és még néhány további városban jelentek meg olyan bódék, amikben azonnal át lehetett venni az új készüléket, és kiegészítőt is lehetett ezekhez vásárolni.

Galéria megnyitása

A legnagyobb figyelmet az USA-ban felállított értékesítési pont kapta, ami nem meglepő, hiszen ez az amerikai nyitás első kézzel fogható eredménye. Azon túl persze, hogy már a Phone (1) is rendelhető volt limitáltan az USA-ban, tesztelési jelleggel, így béta szoftver futott rajta, olcsóbb volt, mint más piacokon, és nem vonatkozott rá garancia. Hisz akkor még nem volt olyan hálózat a márka mögött, ami a javításokat intézhette volna a meghibásodások esetén.

Galéria megnyitása

A The Verge helyszíni beszámolója szerint androidos és iOS-es oldalról is voltak váltani kívánó felhasználók a New Yorkban felállított Dropsnál. Egyaránt lehetett találkozni olyanokkal, akik régi iPhone-t nyugdíjaztak, és olyanokkal is, akik androidos készüléket cseréltek le, mert kedvet kaptak a friss Nothing Phone (2)-höz. De azért azt hozzáteszik, hogy inkább az eleve Androidot használók voltak a többségben.  

Ennél azonban sokkal érdekesebb meglátás a The Verge részéről, hogy Carl Pei és a Nothing lényegében ugyanazt csinálta, mint sok évvel ezelőtt a OnePlus, amikor a OnePlus 2 debütált. 2015-ben a fiatal OnePlus márka a Times Square-en húzott fel egy rögtönzött értékesítési pontot, ahol minden érdeklődő megtapogathatta a készüléket. Most is New York városában pakolt le a Nothing egy „Drops” bódét, de egy kevésbé frekventált helyen, ami az új profilhoz jobban illik.

Galéria megnyitása

Ahogy 8 évvel ezelőtt a OnePlus 2 érkezésekor, Carl Pei most is ott volt a helyszínen, és beszélt a szerencsés vásárlókkal. A szakember mindig is azt vallotta, hogy a cégvezetőknek nem fent kell ülniük egy toronyban, hanem a közönség soraiban kell járni, és meghallgatni, amit szeretnének az érdeklődők, hiszen így jöhetnek a jó ötletek, és így lehet valóban a felhasználók igényeit kielégíteni.

Galéria megnyitása

Persze nagy különbség a OnePlus és a Nothing között az, hogy a OnePlust annak idején a világ minden pénzével megtámogatva indíthatták el, hiszen ott volt mögötte a BBK Electronics. Nem számított, hogy eleinte jelentős veszteségeket halmozott fel az extrém árképzéssel. Az új márkát már különböző befektetők vállára állva alkotta meg Carl Pei, akik szeretnék azt látni, hogy a termékekkel profitálni lehet viszonylag gyorsan.

Egyébként jelenleg sem lehet panasz az ár-érték arányra, hiszen Amerikában a Phone (2) 600 dollár lett, és nem lehet túl sok eszközt felsorolni ennyiért, ami többet nyújtana, és elérhető az USA-ban. Azért akkora pezsgés nem volt az újdonság körül, mint anno a OnePlus 2 esetében, de a cég már azzal is elégedett lesz, ha összesen 1 milliót el tud adni az újdonságból.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére