Az Activision néhány új screenshot mellet közzétette a COD: Ghosts multiplayer részleteit is, így megtudhattuk pl. hogy a Create-a-Soldier rendszer segítségével 20 000 különböző kombináció áll rendelkezésünkre kinézetünk kialakításához. Rengeteg opciónk lesz a loadoutunk kialakít ásására is, mivel kapunk egy keretet, amelyből beoszthatjuk, mennyit költünk elsődleges és másodlagos fegyverünkre, halálos és taktikai felszerelésre és perkekre. Az attachmentek és a killstreakek ingyenesek. Szintünk növekedésével tokeneket kapunk, melyekből új felszerelést vásárolhatunk.
Perkből sokkal több van, mint eddig bármikor, minden kiosztott pont értéke 1 és 5 közötti; összesen 8 pont értékű perkkel szerelhetjük fel magunkat, vagy 11-gyel, ha nem viszünk magunkkal semmilyen fegyvert. Visszatértek a Strike Package-ek, méghozzá háromféle (támadó, támogató és specialista) változatban. Több mint 30-féle új fegyver is bekerült a játékba minden kategóriában (Assault Rifle, SMG, LMG, Shotgun, Sniper Rifle, Launcher), és a Marksman Rifle személyében kapunk egy új kategóriát is. A Marksman Rifle-ök sokkal rugalmasabban használhatóak, mint a klasszikus Sniper Rifle-ök és nagyobb a megállítóerejük mint az Assault Rifle-öké. Tökéletesek arra a célra, hogy messziről védjünk velük egy célpontot, ugyanakkor középtávú harcban is jól megállják a helyüket.
Hét új játékmód lesz, ezek közül csak néhányat mutatunk be: Search and Rescue, amely a Search and Destroy egy változata, de ahelyett, hogy csak egy életünk lenne, csapattársaink felkelthetnek minket. A Cranked módban killekért új képességeket kapunk, de minden kill után elindul egy számláló, és felrobbanunk, ha nem ölünk újra, mielőtt lejár. A Blitz a Capture the Flag pörgősebb verziója. A Squads módban a multiban létrehozott csapatunkkal játszhatunk ko-opban, vagy egymás ellen még maximum 5 játékossal. A Squadsnak többféle variációja is létezik és mindegyikben menet közben bármikor lecserélhetjük katonáinkat barátainkéra. Szakaszunk katonái életszerűen viselkednek, pl. oldalaznak, lesben állnak a sarkok mögött, vagy ugrálva lövöldöznek, ami azért is fontos, mert akkor is kihívhatják őket egy-egy csatára, amikor mi épp nem játszunk.
Az Xbox One játékosok igényeit dedikált szerverek fogják kiszolgálni multiplayerben. Az Infinity Ward Producere, Mark Rubin 2007-ben, a Modern Warfare 4 megjelenésekor még azt mondta, hogy ez lehetetlen. Akkor ezt azzal magyarázta, hogy egy szerver csak négy multiplayer játékot tudott volna futtatni egyszerre, de a felmérések alapján a játék annyira népszerű volt, hogy az igények kiszolgálásához több gépre lett volna szükség, mint az USA akkori teljes szerverállománya. Azóta sokat fejlődött a technológia és az infrastruktúra is, és egy szerver már jóval több csatát le tud kezelni, ráadásul a dedikált szervereket a Microsoft biztosítja majd a játékhoz felhő technológiája segítségével, így az Inifnity Wardnak nem lesz erre gondja.
Rubin elmondta, hogy az internetszolgáltatók is jobban berendezkedtek a multiplayer és közösségi játékok kiszolgálására, mint a CoD 4 idejében, amikor még problémáik voltak bizonyos európai szolgáltatókkal, azok ugyanis korlátozták a videójátékok adatforgalmát. "Harcoltunk és harcoltunk velük, és szó szerint embereket küldtünk ki hozzájuk, hogy elmagyarázzuk, mi a helyzet. Szerencsére mára már nagyon sokat javult a helyzet."
A Call of Duty: Ghosts november 5-én fog megjelenni PC-re, PlayStation 3-ra, Wii U-ra és Xbox 360-ra, a PS4-es és az Xbox One-os verziók a két új konzol indulásakor jönnek ki.