Shop menü

BG&E2: ÉL MÉG A REMÉNY

Michael Ancel (az első rész készítője) biztosított miket, hogy még fut a projekt. Nagy tervei vannak, de ezeket a lehető legkisebb csapattal kívánja megvalósítani, hogy maximalizálja a kreatív erőt. Magyarul eszméletlen sokat kell várni a játékra - ha kijön egyáltalán valaha -, de így legalább olcsó a fejlesztés, aminek az Ubisoft bizonyára nagyon örül.
Csont Szilvia
Csont Szilvia
BG&E2: Él még a remény

Michael Ancel (az első rész készítője) biztosított miket, hogy még fut a projekt. Nagy tervei vannak, de ezeket a lehető legkisebb csapattal kívánja megvalósítani, hogy maximalizálja a kreatív erőt. Magyarul eszméletlen sokat kell várni a játékra - ha kijön egyáltalán valaha -, de így legalább olcsó a fejlesztés, aminek az Ubisoft bizonyára nagyon örül.

A hivatalos indok ettől függetlenül az, hogy egy családias légkörű csapatban sokkal kreatívabbak az emberek és így inkább döntöttek a hosszabb fejlesztési idő mellett, minthogy növeljék a teamet. Még korábbról tudhatjuk, hogy többfelé ágazó történetet terveznek, ami számos végkimenetelt szül majd. Ez szintén elég leterhelő ilyen létszám mellett. Hab a tortán, hogy Ancel ingyenesen ki akarja majd adni a fejlesztői eszköztárat, amivel játékot készítik. Ellentétben a Rayman Origins-szel, a Beyond Good and Evil már 3D-s motorral fut, így ez tovább bonyolítja a dolgokat.

Nem is tudom, vessenek tűzre, de én elviselnék egy leheletnyivel kevesebb kreatív erőt és inkább látnám pár évvel korábban játékot. Ti nem?

Galéria megnyitása

Korábbi híreinkhez katt ide.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére