Michael Ancel (az első rész készítője) biztosított miket, hogy még fut a projekt. Nagy tervei vannak, de ezeket a lehető legkisebb csapattal kívánja megvalósítani, hogy maximalizálja a kreatív erőt. Magyarul eszméletlen sokat kell várni a játékra - ha kijön egyáltalán valaha -, de így legalább olcsó a fejlesztés, aminek az Ubisoft bizonyára nagyon örül.
A hivatalos indok ettől függetlenül az, hogy egy családias légkörű csapatban sokkal kreatívabbak az emberek és így inkább döntöttek a hosszabb fejlesztési idő mellett, minthogy növeljék a teamet. Még korábbról tudhatjuk, hogy többfelé ágazó történetet terveznek, ami számos végkimenetelt szül majd. Ez szintén elég leterhelő ilyen létszám mellett. Hab a tortán, hogy Ancel ingyenesen ki akarja majd adni a fejlesztői eszköztárat, amivel játékot készítik. Ellentétben a Rayman Origins-szel, a Beyond Good and Evil már 3D-s motorral fut, így ez tovább bonyolítja a dolgokat.
Nem is tudom, vessenek tűzre, de én elviselnék egy leheletnyivel kevesebb kreatív erőt és inkább látnám pár évvel korábban játékot. Ti nem?
Korábbi híreinkhez katt ide.