Nem indult jól a Suicide Squad: Kill the Justice League pályafutása, és az első felhasználói értékelések is vegyesek a játékról. A játékosok egy kis százaléka már hozzáfért a programhoz, ők azok, akik véleményt tudnának alkotni róla, ám mivel pont ezen felhasználók azok, akik a korai hozzáférésért felárat is fizettek, ezért ők tényleg várták a megjelenést, remélhetően szeretik is, ami teljesen rendben van.
A kevésbé elfogult előzetes véleményeket a Warner Bros. viszont nem hagyta jóvá. A kiadó semmilyen médiumnak vagy tartalomgyártónak nem adott tesztkódot a játékhoz, a Steamen és más oldalakon pedig a hivatalos február 2-i megjelenésig nem lehet kiírva az értékelés sem. Ezzel nem lenne semmi probléma, teljesen rendben van az, ha nem kivételeznek senkivel sem, ám mivel eleve rossz híre van a játéknak, az ilyen fajta vélemény hátráltatás az álmos könyv szerint sem egy jó jel.
Ahogy az sem jelent szerencsecsillagot, ha még az előrendelők sem tudnak hamarabb játszani a játékkal, ugyanis máris le kellett kapcsolni a szervereket.
A korai hozzáférésért fizető első felhasználók egy része amikor elindította a játékot, elég érdekes hibával találkozhatott, a játék 100%-ban befejezettnek látta magát, ami természetesen nem egy előnyös tulajdonsága egy frissen megjelent videojátéknak.
Azért, hogy megelőzzék a további károkat a Rocksteady azonnal lekapcsolta a szervereket, így a játék a cikk írásakor játszhatatlan, mivel offline funkciók nélkül jelent meg.
A csalódott előrendelők egy része kompenzációt kér, mivel a 72 órás korai hozzáférésért fizette a felárat, nem azért, hogy a halott szerverek felgyógyulására várjon. A Rocksteady korábban megígérte, hogy valamikor a jövőben érkezni fog offline mód a játékhoz, ám azt is mondták, hogy azt csak később fogják beépíteni. Ennek meg is lett az eredménye, a leglojálisabb vásárlók máris megtapasztalhatják az állandó online jelenlétnek a hátrányát.
Ha ez sem lenne elég, hogy elriassza az embert a korai vásárlástól, akkor itt van még egy. Bár az offline mód nem került bele a játékba, a Warner Bros. az utolsó pillanatban a Denuvo másolásvédelmet azért bele tudta varázsolni, remélve, hogy így megelőzheti a kalózkodást. A Denuvo utolsó pillanatban való hozzácsatolása viszont szintén egy megkérdőjelezhető taktika a kiadó részéről, a másolásvédelmi megoldás ugyanis hajlamos a PC vásárlók élményét rombolni, sokan épp emiatt elvből nem vesznek olyan játékot, ami Denuvóval védett.