A Suicide Squad: Kill the Justice League nincs éppen egészséges helyzetben. A Rocksteady-től valami hatalmas, korszakalkotó dolgot várt a közösség, ám amikor kiderült, hogy egy live service játékon dolgoznak, azonnal érezhető lett a játék iránti érdektelenség.
Valószínűleg a Warner Bros. nyomására, de a játék azon az úton indult el, amin a Marvel’s Avengers. Hiába volt ott is a Crystal Dynamics hihetetlen tapasztalata, élő szolgáltatásos játékot kiadni öngyilkosságnak bizonyult. A Marvel’s Avangers nagyon hamar lehúzta a rolót, az Öngyilkos Osztag pedig mit sem tanulva a konkurense sikertelenségéből, természetesen hasonló üzleti modellel jelent meg.
A Suicide Squad: Kill the Justice League a vásárlók szerint közel sem olyan rossz, mint aminek hangoztatják. A játékmenet és a történet teljesen rendben van, a fejlődési lehetőségek és a különböző karakterek is izgalmasak. A gond az viszont, hogy a Suicide Squadnak nagyon kevés vásárlója van, a Steam statisztikák szerint eleve fele annyi, mint a Marvel’s Avangers-nek volt indulásakor, de a megmaradt játékosok száma is a Marvel felé húz.
A Marvel’s Avangers-nek fél év kellett, hogy a játékosbázisa 1000 fő alá bukjon Steamen, a Suicide Squadnak 2 hét sem kellett hozzá.
Ez azt jelenti, hogy szinte kizárt, hogy a Suicide Squad sokáig fusson, mint élő szolgáltatás játék, mivel nincs, aki kitermelné a fejlesztési költségeket, ami ehhez az üzleti modellhez kritikus fontosságú. A hibásan megválasztott üzleti modellt tovább árnyalja az, hogy a szerverek is problémákkal küszködnek. A fejlesztők közleményben kérik a játékosok türelmét, azon dolgoznak, hogy ez a hiba minél hamarabb elhárításra kerüljön.
A Rocksteady a közösségi nyomás miatt megjelenés előtt megígérte, hogy valamikor majd érkezni fog az offline javítás a játékhoz, de semmiképpen nem a rajt környékén. Lehetséges, ha eleve így, és Denuvo nélkül jelent volna meg, több játékost is érdekelt volna a cím és kevésbé lettek volna kritikusok a játékosok, így viszont szinte már biztos, hogy halálra van ítélve a cím.