Shop menü

AGYONVEREK MINDENKIT! – HORI FIGHTING COMMANDER OCTA TESZT

Van, amikor a sima gamepad már nem elég egy bunyóban.
Török Roland
Török Roland
Agyonverek mindenkit! – HORI Fighting Commander OCTA teszt

Szerzői értékelés

Olvasói értékelés

Már kisgyerekkorom óta szeretem a verekedős játékokat, az első sárga kazettás Nintendós címeim között ott volt az első kalóz Mortal Kombat és a Tini Nindzsa Teknőcök verekedős játék változata. A PlayStation 2-es korszakomban a Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3,  Tekken 3 (PS1) és Tekken 5 volt nálam a befutó, míg a PlayStation 3 idején az Mortal Kombat 10 és a Tekken Tag Tournament 2 ment nagyot a hétköznapjaimban. Sosem voltam profi bennük, mindig csak kikapcsolódásért játszottam őket, viszont kialakult egy olyan hülye inger bennem, hogy minden verekedős játékot meg akarok venni, akkor is, ha nem is játszom velük.

Néhány játéknak sikerült így ellenállnom az ára miatt, többek viszont, ha bekerültek valamilyen akciós csomagba, megvettem őket, ha kellettek, ha nem. Így jártam a Guilty Gear sorozattal is, aminek az összes részét megvettem, kiadtam rájuk 5000-6000 Ft-ot, de lényegében egy percet sem játszottam velük, mert teljesen idegen volt a keleti 2D-s játékstílus számomra, mint amit megszoktam az MK nyugati és a Tekken 3D-s harcaival.

Galéria megnyitása

Viszont imádtam a Guilty Gear XRD-ben az animációkat, a legújabb rész, a Guilty Gear -Strive- pedig szintén gyönyörű karakterdizájnokkal rendelkezik, így elhatároztam, hogy megveszem azt is. Egy feltételhez kötöttem viszont a vásárlást, ha végig játszom az összes korábbi Guilty Gear játékot, aminek van sztorimódja. Ha ezt nem teszem meg, fölösleges 5 számjegyű összeget kiadni egy verekedős játékért, úgyse játszanék vele. Körülbelül másfél hónap alatt végigmentem minden epizódon, megszerettem a GG világát, a karaktereket és a harcstílust, végül pedig meg is vettem a Strive-ot, amibe alig egy hét alatt 43 órát bele is raktam.

A Strive közben viszont rájöttem, hogy azok a kontrollerek, amikkel eddig játszottam, szinte teljesen alkalmatlanok egy ilyen stílusú játékhoz, valamit viszont ki kell találnom megoldásnak, mielőtt gyenge pillanatomban a falhoz csapom szeretett irányítóimat.

Muszáj tehát valami megfizethetőt találnom, valami olyat, ami egy gamepad árával megegyezik, ugyanis vagy abbahagyom a Guilty Gear pályafutásom, vagy félő, hogy egyszer a falba integrálom az Xbox One vagy a PlayStation 4 kontrolleremet és akkor úgyis vennem kéne másikat.

A cikk végére kiderül, hogy A HORI Fighting Commander OCTA megfelel-e ezen célom beteljesítésére.

Miért kellhet valakinek speciális vezérlő? - 1.rész

A Street Fighter és a Guilty Gear sorozat abszolút a játéktermi gyökereket megtartó játékok, vagyis ott egy kart kell az embereknek használniuk, amivel bevihetik az irányokat és emellett szép nagy gombok találhatóak, amikkel az ütéseket lehet kivitelezni. Ezeken az irányítókon viszonylag egyszerűen lehet bevinni körkörös mozdulatokat, hiszen a teljes bal kezünkben belekerülhet az irányítás, ahelyett, hogy mondjuk egy ujjunkra támaszkodunk. Ezek a játékok viszont idővel nem idomultak annyira a nagyobb eléréssel rendelkező gamepadokhoz, mint mondjuk egy MK vagy egy Tekken, így az alap kombók, avagy a speciális ütésekhez szükséges mozdulatok sok esetben ugyanazok, mint 20 vagy 30 évvel ezelőtt voltak. Ezeket viszont gamepaddal sokszor nagyon nehéz, vagy csak hibák árán lehet bevinni.

HORI Fighting Commander OCTA

A HORI Fighting Commander egy úgynevezett fightpad vezérlő, ami átmenet a gamepadok és a játéktermi arcade stick-ek között, de szerencsére nem olyan drágák, mint amennyibe az utóbbiak kerülnek. Általában a kinézetük a SEGA Saturn kontrollerére hajaznak gombkiosztásukkal, és szinte csak verekedős játékokhoz használhatóak, hiszen egy vagy akár mindkét analóg kart is le szoktak hagyni róluk. Ami miatt különlegesek, az általában a verekedős játékokra specializálódott digital padjuk.

Ezeknek az eszközöknek a digital padja sokkal érzékenyebb, mint egy átlagos konzol gamepad, ráadásul úgy mozognak, hogy a verekedős játékokhoz a legkönnyebben lehessen használni. A kezünkben is úgy helyezkednek el, hogy a speciális gombkiosztásuknak hála sose legyen többé probléma a videojáték történelem egyik leghíresebb kombójának, a Hadoukennek megfelelő bevitele.

A HORI Fighting Commander OCTA több érdekességgel is szolgál, ami miatt érdemes lehet elgondolkodni a játékosoknak rajta.

Az első és talán legfontosabb tulajdonsága, hogy mivel kompatibilis. Érdekes módon ebből a fajta HORI vezérlőből nincs PlayStation vagy Switch változat, pedig nem idegen a gyártótól a Sony vagy éppen a Nintendo konzoljainak a támogatása. Az OCTA viszont csak PC-n és Xbox One/Series konzolokon elérhető, egyelőre nem érdemes más kialakításban keresni.

A kontroller maga USB segítségével csatlakozik a kívánt gépünkhöz, ez sokak számára meglepő lehet a mai vezeték nélküli korban.

Miért kellhet valakinek speciális vezérlő? - 2.rész

Mivel eddig a konzolosok számára barátibb irányítással rendelkező verekedős játékokkal játszottam, ezért elvoltam a gamepadokkal. A Guilty Gear közben viszont rá kellett eszmélnem, hogy nem tudok normálisan játszani és számtalan rangsorolt meccset vesztettem el a gamepad nem megfelelő érzékenysége miatt.
Ha előtted van egy billentyűzet, akkor jó eséllyel lesz rajta numerikus rész is. A numerikus billentyűzeten a számokat nézve el tudod képzelni az irányokat egy digital pados kontrolleren (a d-pad vagy digital pad a benyomható iránygomb a kontrollereken, az analóg kar mellett). A jobbra gomb a 6-os, a balra a 4-es, a felfele a 8-as, a lefele a 2-es és az átlós irányokkal is ugyanez a helyzet. Amikor viszont egy olyan kombóra van szükségem, hogy 214, vagyis lentről indítom az irányt, majd bal lentre és végül balra, akkor a d-padok nem szuperálnak túl jól, ráadásul a kezünk anatómiája miatt a 236 irányt még nehezebb a hüvelykujjunkkal kivitelezni. Ha a kontroller nem érzékeli, például a 3-as irányt a harc közben, akkor buktad a meccset. Velem ez pedig számtalanszor előfordult, bármilyen gamepadot is vettem a kezembe.

Van azonban értelme a dolognak, egy, így kicsit talán olcsóbb a készülék, kettő, tényleg nincs input lag, mint ami a vezeték nélküli esetben előfordulhatna, ami profi verekedős játékok esetében győzelmet vagy vereséget jelenthet. Jó lenne, ha lenne választási lehetőség egy kicsit drágább, opcionálisan vezeték nélkül is működő irányítóra, de ilyen ebből a fajta Fighting Commanderből nem létezik.

A kábel viszont jó hosszú, nem a legrugalmasabb, de tartósnak tűnik. A kontroller konzol körüli részén pedig van egy biztonsági kioldó, ha például, ha egy gyerek úgy döntene, hogy fény feletti sebességgel átrongyol közted és a konzolod között, akkor, ha a kábel miatt éppen röppályára indulna az Xboxod, nem fog baj történni, mert ki fog húzódni a gépből.

Mivel a kontrollernek van jack csatlakozója, így a Share gomb mellett találunk még rajta egy mikrofon némító gombot, illetve egy audió vezérlő gombot, amit, ha nyomva tartunk, akkor azonnal tudjuk állítani a konzol és a partiban található ismerőseink hangerejét a digital pad segítségével. Ötletes.

Speciális gombnak tekinthető még a profilváltó, ami arra szolgál, hogy az előre beprogramozott beállítások közül gyorsan és egyszerűen tudjunk váltogatni. A profilokat a gamepad a saját memóriájában tárolja, így amit PC-n beállítunk, azt magunkkal visszük Xbox-ra is és fordítva. Azt, hogy melyik profilt használjuk, a szerkezet saját programjában, vagy a világító led színe alapján tudjuk megnézni.

Galéria megnyitása

A HORI saját programjába belépve láthatjuk, hogy többek között a gombkiosztással is játszadozhatunk. A 6 darab arcoldalon lévő gomb közül a két legszélső, az RB és az RT gombok, a ravaszok és az analóg pad is programozható, a digital pad és az XYAB gombok viszont nem változtathatóak meg. Ami érdekes még, hogy bár minden más gomb membrános, de az elől lévő 6 már kapcsoló kialakítású, így mindig biztosan érezhetjük azt, hogy mikor nyomtuk be és megbízhatóan működik

Miért kellhet valakinek speciális vezérlő? - 3.rész

Pedig szó szerint mindenféle kontrollert kipróbáltam, hogy leküzdjem ezt a hátrányt. Először az Xbox One vezérlőmmel ugrottam neki a játéknak. A digital pad alakja egyszerű pluszjel szerű, amiket kapcsoló érzékelőkkel lehet aktiválni (vagyis kattan, ha benyomom) és egész jól lehet vele például Tekken vagy MK féle játékokat játszani. Igen ám, de egy Street Fighter/Guilty Gear szerű játéknál bizonyos mozdulatokat nagyon nagy odafigyeléssel vagy úgy sem lehet 100%-os biztossággal megcsinálni, a harc hevében ez pedig ahhoz vezet, hogy a karaktered nem úgy üt, mint amit akartál volna, emiatt pedig egy fölösleges mozdulatot csinál, amit az ellenfeled kihasználhat és vége a dalnak.

Az igazán furcsa viszont első ránézésre a jobb oldali analóg kar teljes hiánya lehet. Egy verekedős játékban általában a D-padot szokás használni, esetleg páran vannak, akik az analóg karral játszanak. Nem mindegyik fight padon, de ezen a bal oldali kar rajta maradt, ráadásul nem az FPS játékok miatt kialakított kerek premmel van ellátva, hanem 8, jól érezhető irányított barázdákkal.

Ezek a kis árkok nagyban segítik az embert abban, hogy érezze, most éppen milyen irányba mozgatja a kart, így pontosan és gyorsan lehet reagálni a különböző szituációkra. Maga a kar kellemes nyomással ugrik vissza középre, a homorú alakú a teteje és jó minőségű alkatrésznek érződik.

A másik különlegesség még az állítható érzékenységű digital pad. Alapértelmezetten a legtöbb vezérlőn két fajta állapot van: vagy benyomjuk a gombot, vagy nem. Itt viszont a nyomás erőssége is számíthat az iránygomboknál, ugyanis a szoftverben be lehet állítani, hogy menyire érzékelje a lenyomást. Például, ha úgy ítéled meg, hogy sokszor nyomsz be véletlenül egy irányt, akkor egy kis egyszerű állítgatás után le tudod venni annak a mozgásnak az érzékenységét és nem fognak többé balesetek történni.

Galéria megnyitása

Nos, most, hogy kibeszéltük a külső dolgokat, nézzük is meg, mire várhatunk akkor, ha beruházunk egy ilyen cuccra.

Ami jó hír, hogy minden Xbox-os játék alapértelmezetten felismeri, szóval nem kell attól tartani, hogy valamiért elcsúszik a gombkiosztás vagy fel sem ismeri a vezérlőt a játék. Legyen szó akár Xbox, Xbox 360 vagy újabb címekről, nem fog problémát okozni a speciális kialakítás.

Galéria megnyitása

Ez viszont a PC-s játékok esetében már egyáltalán nem mondható el. Általában, ha van egy PC-s játék, akkor a gombkiosztással addig nem szokott gond lenni, amíg szabványos Xbox 360-as vagy Xbox One kontrollert kötünk rá. Ám hiába ugyanolyan egy Series S gamepad, mint egy One-os, sok régebbi játék már nem hajlandó működni ebben a felállásban. Még a Need for Speed Hot Pursuit Remastered is hisztizni szokott, hogy nincs kontroller kötve a gépre, holott éppen a Series S gamepaddal nyomom ki a figyelmeztető szöveget.

Miért kellhet valakinek speciális vezérlő? - 4.rész

Nem voltam tehát elégedett az Xbox One vezérlővel, elő is vettem a tárcsás kialakítású Series S gamepadot. A helyzet ugyanaz volt, bementem a gyakorló módba és próbálgattam a digital padot mindenféle módon mozgatni és ugyanúgy, túl nagy hibaszázalékkal nem vette be a 214 vagy a 236 irányokat. Eredmény: megalázott vereség és agyvérzéshez közeli állapot.
A PlayStation 4 vezérlőmet elő véve nagy volt a bizodalmam, hiszen sokan használják akár profik is verekedős játékokhoz. Ám nem valószínű, hogy pont a Guilty Gearhez, ugyanis nagyon sokszor fordult velem elő, hogy a DualShock 4 nem vette be a 2-es, vagyis a lefelé irányt. Nagyon sokat próbáltam vele játszani, de arra jutottam, hogy az is jobb lenne, ha én is burgonyából készítenék magamnak vezérlőt.
Elővettem még a DualShock 3-at is, de a folytonos driver problémák miatt pár óra után feladtam a dolgot. Jobbnak tűnt, mint a DS4, de összességében vagy működött, vagy nem, sokszor játék közben kikapcsolt vagy észre sem vette a Windows.

Nos, ugyanez igaz a HORI Fighting Commenderre is. Van néhány game, ami egyáltalán nem hajlandó érzékelni, hogy a gépre van kötve, míg mások megforgatják a gombkiosztást, hasonlóan, mint mondjuk egy PS4 vezérlő esetében. A Steamen valamennyire lehet javítani a játékvezérlők kompatibilitásán, de nem mindig működik jól, szóval a régi játékoknál ne legyenek illúzióink, nem biztos, hogy menni fog a dolog, de jó hírem az, hogy nem sok ilyen problémás címet találtam.

A Tekken 7, a Guilty Gear XX Accent Core Plus R, a Dragon Ball FighterZ, a Skullgirls, a Mortal Kombat Komplete Kollection, a Brawhalla és még jó pár játék simán és gond nélkül működött, de a régi Guilty Gearek egy része, illetve az ingyenes Fantasy Strike nem támogatta nálam. Utóbbi azért vicces, mert az emberiség ellen elkövetett bűntettel, a Games for Windows Live-val felvértezett, alapértelmezetten már el sem induló Street Fighter X Tekken is tökéletesen képes volt kezelni a Fighting Commandert, ehhez képest az élő szolgáltatást nyújtó, folyamatosan frissülő Fantasy Strike nem tudott vele mit kezdeni.

Szóval összességében jól vizsgázott a cucc, szerintem a legtöbb játéknál, így PC-n sem lesz gond a használatával.

A játékélmény tekintetében is tartogat meglepetéseket. Talán az egyetlen dolog, amit meg kell szokni, hogy nem csak négy, hanem hat gomb áll rendelkezésünkre a jobb hüvelykujjunknál.

Mivel az ABXY gombok nem a kontroller szélén helyezkednek el, többször előfordult velem, hogy például azt hittem, a B-t nyomogatom, de valójában az Y-on volt az ujjam. Ez persze valószínűleg teljesen megszokható, nekem viszont még mindig előfordul, hogy véletlenül hozzájuk érek és emiatt bajba kerülök. Remélem hamar levetkőzöm ezen rossz szokásomat.

Galéria megnyitása

A ravasz féle gombok mindegyike nagyon jól működik, sőt, túl jól is. A ravasznak nincs útja, mint egy normális irányítón és nem is nehéz benyomni őket, így bárhol is érjünk hozzájuk, mindig sikerül regisztrálnia azt, amit éppen szerettünk volna. Az igazi probléma viszont az velük, hogy túl könnyen benyomódnak, nem lehet rajtuk pihentetni a kezünket, mert akkor valami olyan történik, amit nem akartunk. Sajnos olyan nagyok, hogy máshova nem lehet lerakni az ujjunkat, így sokszor történhetnek majd balesetek.

A beágyazott GG Strive videó talán utolsó meccsén látszik leginkább, hogy többször sikerült olyan gombot megnyomni, amit még véletlenül sem akartam volna. Nagyon szerettem volna mind a 3 meccset megnyerni, de a plusz gombok miatt például ahelyett, hogy a védelmemet erősítettem volna meg, egyszerűen hozzáértem a gombhoz és szanaszét szedett az ellenfelem a támadásával.

Miért kellhet valakinek speciális vezérlő? - 5.rész

Kisgyerek-koromban megtanultam, hogy ami elromlik, azt vagy megjavítjuk, vagy nem lesz helyette másik. Ennek alapján mindig vigyázom a dolgaimra, ami másoknak fél év alatt tönkremegy, az engem sokszor 10 évig szolgál. Ezért sosem törtem még össze kontrollert mérgemben, sőt, gyerekkorom óta szedem szét és javítom meg őket, ha valami egyszerűbb hibájuk van. Ám a Guilty Gear közben többször megfordult a fejemben, hogy a kontrollert úgy a falhoz csapom, hogy hetek múlva is az apró darabjait fogom összeszedni a szobámban. Ezt a luxust viszont nem engedhetem meg továbbra sem magamnak.
Elkeseredésemben tehát két választásom maradt. Vagy maradok az Xbox One vezérlőnél és elfogadom, hogy ez van, lesznek téves inputjaim és lemondok a Strive-ról, vagy vásárlok valamit, ami kifejezetten a verekedős játékokhoz készült.

Az analóg kialakításáról már beszéltem, gyakorlatban használni viszont egészen más tészta. Ha valaki eddig úgy játszott verekedős játékot, hogy analóg karral, akkor a HORI Fighting Commander OCTA-t nagyon fogja szeretni ez ügyben. Nagyon jól regisztrálja a mozgást, harc közben könnyen lehet érezni, hogy éppen mit csinálunk, akár még versenyképes eszközzé is vállhat annak a kezében, aki ezt szokta meg. Nekem még sokat kellene gyakorolnom, hogy jól tudjam használni, de pont a hadouken féle mozdulatokra lenne ideális a használata.

Az emberek zöme egy fightpadon így is és úgy is a digital padot fogja használni és ez az a rész, ami a legfontosabb része a kontrollernek. Lehet minden tökéletes, de ha a kontroller digital padja rossz, akkor ki is lehet dobni az egészet.

Márpedig a kontroller digital padja jó. Nem azt mondom, hogy nem csinálok téves inputot vele, a 236 irányoknál még mindig vannak problémáim és csak 26-ot regisztrál az eszköz, de úgy érzem bele kell nyugodnom, hogy az én igényeimnek nincs megfelelő kontroller tárcsa. Mármint, ha nagyon odafigyelek, akkor szinte 100%-ban eltalálom a megfelelő irányítás, de a harc hevében bár tudom, hogy úgy csúsztatom végig az ujjam a tárcsán, hogy a 3-as inputot is kéne érzékelnie, az néha mégis kimarad.

Ez lehet azért van, mert nem izombol játszom, aki jobban ránehezedik a kontrollerre, esetleg jobban hozzá van szokva a digital padok jelentette érzékelési hibákhoz, az jobban mozgatja meg a tárcsát, de azt biztosan állíthatom, hogy ég és föld a különbség a PS4 és Xbox One kontrolleremhez képest

A HORI Fighting Commanderrel úgy érzem magam, mintha sima Saiyan-ból egyből Super Saiyan 2-es szintre ugrottam volna, a harcikapacitásom pedig messze 8000 fölött lenne!

Miért kellhet valakinek speciális vezérlő? - 6.rész

Az arcade stickek a játéktermi élményt hozzák el az otthonunkba, a kiemelkedő karral nagyon szépen lehet a 47896321 folyamatos pörgetést megcsinálni. Hátrányuk viszont az, hogy drágábbak és nagyobbak is. Mivel én ár/érték érzékeny vagyok, ezért nekem sajnos nem jöhet szóba egy ilyen kontroller, egy vagy két játék miatt nem fogok 50 000 ft-ot kiadni egy jobb minőségű fighting stickért. Ha profi szinten űzném, persze azonnal megfontolnám, így casualban számomra nem opció.

A Guilty Gear Strive miatt kezdtem el arcade sticket vagy fighting padot keresni, ezen játék rangsorolt módjában a 4-es és a 6-os emelet között ugrándoztam. A játékban ugyanis 10 emelet van, minél magasabb emeletre jutsz, annál jobbnak tekinthető a tudásod és annál erősebb ellenfeleket kapsz. Nagyon ideges voltam, hogy a kontrollerek miatt korábban mindig visszazuhantam a 4. szintre. Éreztem, hogy ennél jobb vagyok, ám amikor nem azt csinálja a karakter, amit mondok neki, akkor azért az ember agyvize forrásközeli állapotba kerül. A Fighting Commanderrel viszont szinte azonnal a 8. szintre jutottam, ahol soha korábban még nem jártam. Nem azt mondom, hogy itt is fogok tudni maradni, mert nagyon kemény ellenfelek vannak ezen a szinten már, de azt biztosan állíthatom, hogy ezt az Xbox/PlayStation kontrollerekkel egyszerűen nem tudtam volna elérni.

A 214, 236 kombók, amik eddig nem működtek, most nagy eséllyel végbemennek, a két plusz gomb pedig nagyon jó helyen van ahhoz, hogy azonnal bevigyem a speciális támadásokat. A Guilty Gearben is lehet ezt használni, de igazán a Tekken 7-ben éreztem azt, hogy nagyon könnyedén be tudom ezt a két gombot építeni a harci stílusomba, ugyanis ott több olyan kombó is van, ami így kézre áll. A két rúgás és a két ütés ugyanis szépen elfér ott, ezentúl már nem kell egyszerre püfölnöm az AB gombot, elég egyet lenyomni azt, amelyik egyből a kettőt regisztrálja.

Galéria megnyitása

Habár a tudásom egyáltalán nem lett jobb, mint a kontroller előtt, viszont sokkal inkább a saját hibáim kerülnek előtérbe, vagyis, ha valami miatt kikapok, akkor amiatt nem a technika tehető felelőssé, hanem a saját tudásom. Szerintem egy ilyen játékvezérlőnél pedig ez a legfontosabb nézőpont, hogy ne hátráltassa, hanem segítse a jobb játékélmény elérését.

Összességében tehát elégedett vagyok a HORI Fighting Commander OCTA-val. A cikk elején leszögeztem, hogy a tapasztalatom függvényében marad nálam a kontroller és mivel nagyrészt elégedett vagyok vele és bizonyítottan segített a céljaim elérésében, ezért mindenképpen megtartom.

Ha nem Xboxod van, de te is keresnél magadnak egy fightpadot, akkor javaslom az OCTA elődjét, a Fighting Commander Switch és PS4 változatát. Sokan azokat a vezérlőket is dícsérik, de sajnos nekem még nem volt hozzájuk szerencsém. Ha viszont Xbox konzolod vagy PC-d van és szereted a bunyós game-eket, de fontos, hogy ne költs rá egy vagyont, akkor a Fighting Commander OCTA-val érdemes egy próbát tenned, szerintem megéri az árát.

Neked ajánljuk

    Összefoglalás

    Szerzői értékelés

    A HORI Fighting Commander OCTA segít a verekedős játékokban a legjobbá válni. A gombkiosztásának és a verekedős játékokra specializálódott digital pad, illetve analóg karnak hála garantáltan jobban tudod bevinni a kombókat, mint egy gyári Xbox One, Series vagy PlayStation vezérlővel.
    - Verekedős játékokra specializálódott és hatékony vezérlő
    - Állítható digital pad érzékenység, ami remekül működik
    - Remek, a célra kialakított analóg kar
    - Programozható gombok
    - Garantáltan jobb leszel, mintha Xbox vagy PS4 gyári vezérlőt használnál
    - Minden Xbox játék felismeri, Xbox Series funkciókkal van ellátva
    - Egy árkád stickhez képest olcsó
    - Nem annyira hatékony, mint egy árkád stick
    - Egyelőre csak Xbox-on és PC-n működik
    - Nehéz pihentetni az ujjainkat rajta, könnyen benyomhatunk gombokat
    - Vezetékes és egyelőre nincs is vezeték nélküli változata
    - Nem minden játék támogatja PC-n

    Az értékeléshez kérlek jelentkezz be!

    Neked ajánljuk

      Tesztek

        Kapcsolódó cikkek

        Vissza az oldal tetejére