Shop menü

A TRUECALLER BÁRKI HANGJÁT LEKLÓNOZZA, ÉS A MESTERSÉGES INTELLIGENCIÁNAK ADJA

A híváskezelő alkalmazás már arra is lehetőséget fog nyújtani, hogy az MI segítő a készülék tulajdonosának hangját használva fogadjon hívásokat a háttérben.
Szécsi Dániel (DemonDani)
Szécsi Dániel (DemonDani)
A Truecaller bárki hangját leklónozza, és a mesterséges intelligenciának adja

A zaklató telefonhívások, kéretlen megkeresések korában nem meglepő módon a Truecaller alkalmazás népszerűsége sokat nőtt. Ez a szolgáltatás képes arra, hogy beazonosítsa és kiszűrje azokat a hívásokat, amik jó eséllyel egy vadidegentől érkeznek, és csak zavarnák a felhasználót. Közvéleménykutató vagy akár telefonos csalók egyaránt jól háríthatók el a Truecaller révén.

A fejlesztők sokat dolgoztak azon, hogy a lehető legmagasabb szintre emeljék a spam hívások kezelését. Lehetőséget nyújt arra is a Truecaller, hogy fogadja a rendszer a háttérben a hívást, és a generatív MI asszisztens beszél a hívóval, és kideríti, hogy mi a célja. Mindezt anélkül, hogy a felhasználónak kellene beszélnie az idegennel. Az alkalmazás kiírja a hívás okát a képernyőn, és ennek függvényében el tudja dönteni az ember, hogy fogadja vagy elutasítja a megkeresést.

Maga a telefonos asszisztens már egy ideje üzemel. Most nekünk az az érdekes, hogy a Truecaller szintet lép, és már egy olyan lehetőséget is nyújtani fog az embereknek, hogy a saját hangjukat adják a mesterséges intelligencia segítő funkciónak. A Microsofttal közösen biztosít majd hangklónozási opciót a Truecaller alkalmazása. Az Azure felhős szolgáltatásra támaszkodva „gyártja le” bárkinek a saját hangmintáját a rendszer.

Galéria megnyitása

Az applikációban meg kell majd nyitni azt a felületet, ahol a hangokat lehet beállítani, és ott lesz elérhető az új opció, amivel a saját hangját felveheti a felhasználó. A folyamat úgy fest, hogy a név megadását követően előre meghatározott szövegeket kell felolvasni a Truecaller alkalmazásnak, és ezt rögzíteni kell a mikrofont használva. Több szövegrészt is fel kell olvasni a lehető legjobb természetességgel, hogy a végeredmény megfelelő legyen.

Galéria megnyitása

Jelenleg csak az angol nyelv támogatott, és minden felvétel távoli szerverre lesz továbbítva a feldolgozási folyamathoz. Ez vélhetően nagyobb számítási kapacitást igényel, mint amivel az okostelefonok szolgálni tudnak. A végén vissza tudja hallgatni az ember a végeredményt. Ha elnyeri a tetszését, akkor már csak néhány érintés, és be lesz állítva az MI asszisztensnek a saját hangja. Egyéb esetben újra lehet próbálni a rögzítést.

Galéria megnyitása

„Ez az úttörő lehetőség, nem csupán egy kis bizalmasságot és kényelmet ad a felhasználóknak, hanem bemutatja az MI erejét is, amely átalakítja a digitális asszisztenssel való interakciót” – jelentette ki a Truecaller termékigazgatója és ügyvezetője, Raphael Mimoun.

A Truecaller integrált segítője minden esetben kiemeli, hogy digitális másról van szó, így a vonal másik végén levő ember tisztában lehet majd azzal, hogy nem a hívott féllel beszél éppen. A cég szerint így az emberek kiterjeszthetik a kommunikációs lehetőségeiket, úgy használhatják a szolgáltatást, hogy az sokkal természetesebb lesz.

Az újítás mögött álló Azure AI Speech technológiát a Microsoft a Build konferencián is megmutatta, és nem kellett sokáig várni arra, hogy valaki munkára fogja. A jövőben ezt már vállalatok is alkalmazhatják majd a szolgáltatásaik felturbózására. A Microsoft a létrehozott hanganyagokba automatikusan elrejti a vízjelet is, amiből leszűrhető lesz, hogy MI beszélt, így nem lehet majd ezzel visszaélni – vagy legalábbis kideríthető lesz a dolog.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére