A főnök gyereke miatt kerültek mellékküldetések az Assassin's Creedbe

A fiatal szerint eléggé üres volt a játék, valamit csinálni kellett.

A főnök gyereke miatt kerültek mellékküldetések az Assassin's Creedbe

A Ubisoft egykori munkatársa, Charles Randall elárult egy érdekes történetet arról, hogyan kerültek mellékküldetések az eredeti Assassin's Creedbe. Ezt ugyanis egyáltalán nem tervezték, és mindössze öt napjuk volt megvalósítani, a játék ugyanis lényegében már készen állt azon a ponton.

"Ha játszottatok az eredeti Assassin's Creeddel, akkor biztos emlékeztek rá, hogy voltak küldetések, amikben bizonyos célpontokat kellett megölni, és voltak mellékes tevékenységek. Mit szólnátok ha azt mondanám, hogy ezek a mellékes tevékenységes nem léteztek, mikor először leadtuk a játékot?" - kezdte a beszámolót.

Randall elmondta, hogy már tulajdonképpen kész volt a játék, leadták a végleges változatot, ami alapján a kiadó döntéshozói már akár véglegesnek is tekinthették volna az anyagot. "Ekkor kaptuk az információt, hogy a vezérigazgató gyereke játszott az Assassin's Creeddel, és azt mondta, hogy unalmas volt, mert semmit nem lehetett csinálni benne".

Randall azzal folytatta a történetet, hogy ekkor bejött hozzá a csapatvezetője, és azt mondta, hogy mindössze öt napjuk van arra, hogy betegyenek néhány mellékes elfoglaltságot a játékba, és ezeknek hibamentesnek kell lenniük, mert erről a buildről fog készülni az aranylemez, és indul a sokszorosítás. Mint elmondta, a játék vezető fejlesztője, Patrice Désilets rendelkezett egy tervvel, hogyan lehetne ezt megvalósítani, de addig nem mondtak igent rá, amíg minden olyan csapattag rá nem bólintott a munkára, aki érintett volt ebben.

Randall hozzátette, hogy semmilyen új grafikai elem nem készült ezekhez, abból kellett dolgozniuk, ami már megvolt. Ezeken a melléktevékenységeken négy-öt ember dolgozott az iroda egy elzárt részében, ahol senki nem zavarta őket, és ahol a következő öt napban gyakorlatilag éjjel-nappal dolgoztak.

"Az utolsó pillanatos változtatások minden játékfejlesztés részét képezik, és jellemzően jobb lesz tőle a végeredmény, ezt bárki megerősítheti. Biztos, hogy minden fejlesztőnek van egy hasonló története" - tette hozzá Randall.

Elmondta, hogy habár furcsának tűnhet ez az egész, de hiába volt egy gyerek javaslata, tényleg jobb lett tőle a játék, és az egész folyamatot nem kényszerítették rá a fejlesztőkre, teljesen önkéntes alapon vállalták el. Azt is hozzátette, hogy mindezzel együtt az Assassin's Creed volt az egyik legsimábban elkészülő játék a karrierje alatt, messze a legkevesebb túlórával.

Randall azért azt megjegyzi, hogy egy hiba így is benne maradt abból az utolsó öt napból. Az egyik véletlenszerűen spawnoló templar, akit el kellett tenni láb alól nem mindig működött jól: ha egy bizonyos szektorban tartózkodott, és a játékos nem a megfelelő irányból közelítette meg, akkor áteshetett a játékvilágon és despawnolt. Ettől a küldetés nem teljesült, de a játék mentése halottként könyvelte el a templart, így a tevékenységet nem lehetett teljesíteni, így pedig nem volt elérhető az ehhez kapcsolódó achievement. "Ha többször kellett végigjátszanotok az Assassin's Creedet, hogy megszerezzétek a maximális gamerscore-t, akkor elnézést kérek" - jegyezte meg viccesen.

Neked ajánljuk

Kiemelt
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ product.displayName }}
csak b2b
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap