Shop menü

A FEJLŐDÉS ÁRA? HP HYPERX CLOUD III TESZT - TECH VIBES

Sikerül továbbfejleszteni a közkedvelt formulát, esetleg ugyanazt akarják eladni nekünk, csak modernebb külsőbe csomagolva?
Keszthelyi Dániel
Keszthelyi Dániel
A fejlődés ára? HP HyperX Cloud III teszt - Tech Vibes

Már több, mint nyolc éve, hogy az akkor még Kingston márkanév alatt futó HyperX Cloud II berobbant a köztudatba és elrabolta a játékosok szívét. Azt viszont talán kevesen tudják, hogy a sikertörténet elsősorban nem a Kingston házi mérnökeinek volt köszönhető, bár tagadhatatlanul hozzájárultak a maguk ötleteivel és komfortnövelő módosításaikkal. Valószínűleg sokkal inkább az akkor még PC-s DDR memóriákról ismert cég marketingcsapatát illethette komolyabb dicséret, a vásárlók és a cég vezetősége részéről egyaránt. De hogy miért is mondom ezt?

Galéria megnyitása

A Cloud formavilág eredetileg egy kínai cég, a Takstar gyermeke volt, melyet később kismillió gyártó és más cégekkel bérgyártató brand is lemásolt vagy újragondolt. Az itthon kevésbé ismert cégnél elsősorban stúdióeszközöket, mikrofonokat és persze fejhallgatókat készítenek, részben azzal a nemes céllal, hogy a reklámköltségeket megspórolva kínáljanak szolidabb árkategóriájukat meghazudtoló minőséget, amelyet így egy szélesebb közönség is megengedhet magának. Ez pedig kapóra is jött a szemfüles Kingstonnak, mely változtatásokkal és persze a saját márkajelzésével adott komoly lendületet a Cloud néven kínált füleseinek, a többi pedig már történelem.

A jellegzetes dizájnt azóta felhasználók milliói ismerték meg és ha jó ár-érték arányú vezetékes fejhallgatót kell ajánlaniuk valakinek, jó eséllyel ennyi idő után is az elsők között jut eszükbe. Mivel 2015-ben a vezetékmentes perifériák listája jóval szűkebb volt és nagyobb luxusnak is számított, a Cloud II-t úgy vitték, mint a cukrot. Azóta természetesen a széria különböző, olcsóbb és drágább modellekkel gyarapodott, de az igazi közönségkedvenc továbbra is a kettes számú versenyző maradt.

Galéria megnyitása

Terjedéséhez több faktor is hozzájárult, kezdve azzal, hogy korrekt áron nyújtott egy olyan masszív, de egyben kényelmes fejhallgatót, mely hétköznapi használatra is tökéletesen alkalmas, míg a leválasztható mikrofonnal a kommunikációt is megkönnyítette. A modell tehát kiállta az idő próbáját és ugyan a Cloud név alatt születtek még hasonló megoldások, régóta vártuk, hogy mikor érkezik az igazi folytatás, mely a következő években átveheti a helyét és újabb játékosokat is megszólíthat. Idén júniusban végre bemutatkozik a harmadik generáció a megismert alapokra építkezve, de immár a HP gondozásában.

Specifikációk

Csatlakozás fix vezetékes 3.5 mm jack + USB-A/USB-C dongle
Kábelhossz 1.2 m jack + 1.5 m USB
Hangszórók 53 mm, ferdén elhelyezve
Impedancia 64 Ohm
Érzékenység 100 dB/mW
Kialakítás zárt
Frekvenciatartomány 10 Hz - 21 000 Hz
RGB nincs
Wireless funkció Nincs
Mikrofon 10 mm-es kapszula, visszajelző LED
Súly 308 gramm mikrofon nélkül, 320 gramm mikrofonnal
Szoftver HyperX NGENUITY
Extrák USB-A dongle (DAC/hangkártya), USB-C adapter
Ár 100 USA dollár / 120 Euro / ~ 44 990 Forint
Garancia 2 év
Hivatalos oldal HyperX Cloud III
Megjelenési dátum 2023.06.26.

KÜLSŐSÉGEK, ANYAGHASZNÁLAT ÉS FELSZERELTSÉG

A boncolást kezdjük a szemmel látható és kézzelfogható jellemzőkkel, kiegészítőkkel, majd térjünk át arra, hogy a technikai adottságai miben térnek el a korábbiaktól, illetve mutatnak túl azokon. A masszív doboz borítója kellemesen ismerős érzést kelt, a fekete és vörös színkombináció a széria egyik alapvető ismertetőjegye, igaz, ahogy korábban, úgy most is elérhető lesz a diszkrétebb, szürke-fekete változat. A fedelet felnyitva azonnal a termék fogad bennünket, a tojástartó textúrájú kartonágy alatt pedig a kiegészítőket találjuk, egy külön dobozkában. Az elődhöz mellékelt szövet hordozótasakot itt hiába kerestem, a Cloud III szerényebb körítéssel érkezik.

Galéria megnyitása

Amit gyorsan érdemes megemlíteni, hogy a füles több ponton is áttervezésre került, szinkronban az USB-s dongle-lel, mely PC-n egyszerre garantált megfelelő hangerőt és extra funkciókat. Utóbbiak között nem csak a hangerőszabályzás vagy a mikrofon ki-be kapcsolgatása, de a virtuális 7.1-es hangzás aktiválása is ott volt, esetünkben viszont sem fizikai-, sem mostanában divatos érintőgombokat nem érdemes keresni rajta. Ez pedig jó hír, mivel az alapvetően sztereó eszköz hangját mostantól magán a fejhallgatón, egy klasszikus tekerőkerékkel állíthatjuk, de a leválasztható mikrofon némítógombját is ott érhetjük el.

Galéria megnyitása

Ez szinte kötelezőnek tekinthető kényelmi módosítás és szerencsére meg is lépték, arról nem is beszélve, hogy az USB-s egység hiányában nem leszünk kizárólag a Windows-ra utalva. Ráadásul a konzolos felhasználók is örülhetnek, hiszen az USB-s toldalék kibővített kompatibilitása a fejhallgató vonzerejét jelentősen megnövelheti, ráadásul az USB-A csatlakozóhoz egy USB-C adapter is jár. A dongle már nem csak PC-n, de PlayStation 5-ön és Nintendo Switchen is működésre bírható, de akár Androidos mobilokkal is képes együtt dolgozni, melyekről fokozatosan tűnik el az analóg kimenet. Sajnos az Xboxos felhasználók továbbra is csak a kontroller 3.5 mm-es jack portjára támaszkodhatnak, de a hangzásra várhatóan ők sem fognak panaszkodni.

Galéria megnyitása

A térhangzást imitáló, illetve szimuláló funkció ezúttal DTS Headphone:X Spatial Audio fantázianéven keresendő. Ehhez viszont már – egyéb beállításokkal egyetemben – tényleg szükség lesz az USB-s vezetékre és még az Ngenuity szoftverre is, mely kizárólag Windows 10 és 11 rendszerekre telepíthető. A virtuális surround azonban továbbra sem perdöntő a vásárláson tanakodók számára, mindenesetre érdemes ismerni a lehetőségeinket. Azt is érdemes tudni, hogy ezúttal plüssel bevont tartalék fülpárnák sem kerültek a dobozba, melyre kényelmi megfontolásból sokan alapból leváltották a műbőr borítású párost, mások pedig vártak vele, míg az intenzív használattól annyira elkoptak, hogy megérjenek a cserére. Ez sajnálatos, ugyanakkor a méretkülönbségek ellenére a Cloud II párnái felapplikálhatók a III-ra is, tehát akár eredeti, akár utángyártott darabokat vetnénk be, egy kis tornáztatás után azok is működni fognak.

Galéria megnyitása

Persze csak akkor, ha nem bánjuk, hogy vissza kell térnünk a vékonyabb és kevésbé kényelmes szivacsokhoz. Az új memóriahabos párnák most is műbőrbe öltöztek, viszont egy vaskosabb, magasabb és sokkal puhább szivacsból készültek, mely egész napos viselés után is kényelmes volt. Belül még szellőzést biztosító kis kivágást is kaptak, a fülemet pedig teljesen körbefogták és a fejemre is szépen ráilleszkedtek, a tervezéskor tehát erre kellő figyelmet fordítottak. Mint említettem, változott a méretük, kívül-belül magasabbak és szélesebbek, alapvetően nagyobb kiterjedésű kerettel, így a többség számíthat rá, hogy nem a fülcimpájukra támaszkodnak majd. Ez nagyjából 65 mm-es belső magasságot és 40 mm-es szélességet jelent, szóval, ha bizonytalanok lennénk, vásárlás előtt akár vonalzót is emelhetünk hallószerveinkhez, hogy biztosra menjünk.

Galéria megnyitása

A fejünkre nehezedő tömeg és nyomás a legkritikusabb tulajdonságok, a Cloud II után pedig elvárható, hogy ezen a téren legalábbis hozza az elvártakat. A fülkagylókat megtartó keret továbbra is minőségi alumíniumból készült, minimálisan módosított formázással, mely valamivel modernebbnek hat és a felületkezeléssel együtt növeli a minőségérzetet is. Rugalmasság tekintetében is kiválóra vizsgázott, a tekergetés és hajlítgatást jól viseli, miközben nem hallat kattogó vagy nyekergő zajokat. Ez tehát ugyanaz a koncepció, mely a masszivitást és stabilitást helyezi előtérbe, cserébe a kagylók továbbra is csak a kényelmünkhöz szükséges elmozdulásra hajlandók.

Galéria megnyitása

A strammságért cserébe nem összecsukható és nem bír az utcai fejhallgatók kompaktságával sem, illetve, ha a nyakunkban hordanánk, a kagylók most sem kifordíthatók. A fejünkre ható enyhe nyomás korábban is kiemelkedő pozitívum volt és most talán még nagyobb a komfort. A leheletnyivel nagyobb össztömege ellenére is egy könnyű periféria, mely nem szorítja satuba koponyánkat, de kellő nyomást biztosít ahhoz, hogy a szivacsok jól zárjanak. Az egyik, ha nem a legkényelmesebb gamer fejhallgató, amivel dolgom volt, pedig ezen a téren sem gyenge a verseny.

Galéria megnyitása

Változott a fejpánt borítása is, a jellegzetes vörös varrat nem fut már végig a peremeken, a látvány így letisztultabb, a felület pedig simább tapintású. Ezt az érzést az eszköz több részletével is tovább erősíti, a fejünkre fekvő pánt és a kagylót tartó fémkarmok áramvonalasabb, ha úgy tetszik stílusosabb formát kaptak, a műanyag elemek pedig kevésbé hangsúlyosak és jobban belesimulnak az összképbe. Bár a dizájn továbbra is egy szubjektív szempont, szerintem élmény ránézni a Cloud III-ra, ezen a téren pont annyit fejlődött, hogy érezzük, egy friss terméket tartunk a kezünkben. A HP-nál azonban ennél is tovább mentek, hiszen a párnák alatt, a kagylókban fekvő hangszórók nem teljesen síkban, hanem néhány fokkal elfordítva helyezkednek el. Ezt első ránézésre nyilván nem mondanánk meg, pedig a tervezéskor arra is odafigyeltek, hogy a hangot optimális szögben közvetítsék, ami nem csak kellemes meglepetés, de azt is jelzi, hogy nem szimpla ráncfelvarrásról van szó.

Galéria megnyitása

Az eddig felsoroltak mind alapos átgondoltságról árulkodnak és ebbe a sorba a megújult, leválasztható mikrofon is illeszkedik. A 10 mm-es kapszula 4 mm-t hízott elődjéhez képest, míg a könnyen koszolódó és gyorsan kopásnak induló szivacs helyett immár egy rácsozattal felvértezett műanyag borítás fogja vissza a dübörgést okozó léglöketeket. A popfilterrel együtt az egész sokkal igényesebb lett elődjénél, a csatlakozó stabilan tart míg a szára pont annyira rugalmas, hogy megtartsa a beállított pozícióját. A mikrofon deaktiválását a popfilter és a szár találkozásánál felvillanó kis LED diszkrét, piros fénnyel jelzi. Tehát játék közben a szememet nem égette ki, cserébe néha meg kellett bizonyosodnom róla, hogy éppen milyen állásban van és veszi-e a hangomat egyáltalán.

Galéria megnyitása

A kábelek nem túl merevek és meglehetősen igényes, műszövet borítást kaptak, a jellegzetes vörös-fekete színezettel. A bal kagylóból kiinduló vezeték nagyjából 1.2 m hosszú, mely gépünk elhelyezkedésétől függően ideális vagy éppen túl rövid is lehet. Utóbbi esetben az USB-s toldalék újfent jó szolgálatot tesz, összesen nagyjából 2.7 m-es szabadságot adva, elsősorban azoknak a konzolos játékosoknak, akik kényelmes távolságból figyelik a képernyőt. Tépőzáras pántot azonban nem kapunk, szóval, ha optimalizálnánk az így kialakult kábelrengeteget, a kötegelésről magunknak kell majd gondoskodnunk. Mindenképp fontos részlet, hogy a kábel rögzítése fix, pedig elsőre nagyon úgy tűnt, hogy a mikrofonhoz hasonlóan az is lecsatolható. Ez egy furcsa döntés a gyártó részéről, hiszen a Cloud Alphánál meglépték a cserélhetőséget, ráadásul a Cloud III vezetéke a tövénél enyhén fel-le mozgott a rögzítőpontnál, ami egyfelől megtévesztő volt, másrészt a jövőre nézve aggodalomra adhat okot, még ha nem is komolyra.

Ezt az apróságot leszámítva jó látni, hogy a Cloud III nagyjából minden tekintetben igyekszik fejlődni elődjéhez képest és drasztikus, karakteridegen változtatások helyett inkább fejlesztett az erényein és javított minden máson, amire ráfért az áttervezés.

A hangzás mindenekelőtt?

A Cloud III továbbra is egy zárt fejhallgató, tehát az oldalain nyitott HiFi fülesek levegősebb hangzása továbbra sem jellemzi. A képet részben árnyalják a kagylókon látható vékony szellőzőrések, melyek a környezetünkben lévőkre szerencsére csak elhanyagolható zajterhelést rónak. A specifikációs lista egyértelművé teszi, hogy nagyobb meghajtókat és szélesebb frekvenciatartományt kapunk, tehát ideális esetben jobb, de legalábbis eltérő hangképre és megszólalásra számíthatunk.

Galéria megnyitása

Először is jó hír, hogy csak a 3.5 mm-es jack csatlakozóval is megfelelő hangerőt és tisztaságot érhetünk el, legyen szó alaplapi hangkártyáról vagy akár egy kisebb eszközről, mondjuk egy mp3-lejátszóról vagy mobiltelefonról. Ez kissé meglepett, tekintve, hogy a fellelhető adatok alapján az új Cloud impedanciája 64 Ohm, ami elvileg elvárna némi előerősítést, esetünkben az USB-s dongle által. Ehhez képest nálam a gép előlapi hangkivezetése jól meghajtotta, bár az extra funkciókat nyilván nem értem el. Ha a mikrofonra is igényt tartunk, akkor egy kombinált portra, de lehetőleg az USB dongle-re lesz szükségünk.

Galéria megnyitása

Az együtt töltött idő alatt a mellékelt USB-s erősítőjére kötve dolgozott, de először rádugtam a Creative SB X-FI Surround 5.1 Pro külső hangkártyámra is, mellyel valahogy nem sikerült megbarátkoznia. Azt gondoltam, hogy az kellő erőt és megfelelő jelfeldolgozást biztosít, a hangzás mégis kissé torz és halk volt, ami kellemetlen meglepetésként ért, így az előlapi és az alaplapi jack kimenetek tesztelése után át is kötöttem USB-re. A teljes csomag kiaknázásához sajnos nélkülözhetetlen a HyperX Ngenuity szoftver telepítése, mely számomra a termék minőségétől függetlenül hátrány, hiszen ezáltal csökken a "Plug & Play élmény", amit egy vezetékes eszköztől elvárnék. A program új dimenziókat nem fog megnyitni előttünk, de a frekvenciaskálán azért enged némi mozgást a számunkra ideális hangkép eléréséhez. Az appot megnyitva először elvégeztem a felajánlott hangzásjavító DTS:X frissítést, aztán végre próbálgatni kezdtem a beállításokat.

Galéria megnyitása

Amit biztosan elmondhatunk, hogy egy 100 dolláros kezdőáron bevezetett, kifejezetten játékra szánt fülhallgatóhoz képest továbbra is több, mint korrekt hangminőséget produkál. A Cloud II-höz képest a mélyek kevésbé hangsúlyosak, a Cloud III alapvetően laposabb hangképet nyújt, amit a magam részéről üdvözöltem. Ez ugyanis nem jelenti azt, hogy a középtartomány vagy akár a basszus ne lenne jelen, egyszerűen csak kevésbé színezett a hangzás és a basszus nem kerekedik felül, elrejtve az eszköz vélt-vagy valós képességeit. A high-end élményre vágyók nem emiatt kezdenek majd el a dizájnos gaming eszközök után kapkodni, akik viszont játékra és tartalomfogyasztásra keresnek univerzális kiegészítőt, jó helyen járnak.

Galéria megnyitása

Az alacsonyabb basszus különösen az USB dongle használatakor tűnt fel és úgy általában is itt kapjuk a kiegyensúlyozottabb hangképet, melybe az Ngenuity-ben belepiszkálhattam. Bár a frekvenciaskálák vizuális bemutatása nem a legrészletesebb, a manuális tuningolással így is sikerült kicsit melegebbé varázsolni a hangzást, amikor éppen arra volt szükségem. Ezt leszámítva az eszköz minden esetben tökéletes társ volt FPS játékokhoz, egy ilyen eszköz sorsát hosszú távon mégiscsak ez dönti el. Akár PUBG, akár CS vagy Valorant, esetleg Battlefield vagy Apex Legends, a környezeti zajok és az ellenfelek lábdobogásának irányát mindig kiválóan adta vissza, az akciók sikere már csak rajtam múlt. Különös, hogy az előzetes tesztek alapján sokaknak akadt gondja az Ngenuity-vel, miszerint a beállítások nagy része nem működött és az EQ beállításokat sem alkalmazta, esetleg minden módosítás torzítást vont maga után. Mások arra panaszkodtak, hogy az app időnként eldobta vagy fel sem ismerte a fejhallgatót.

Galéria megnyitása

Nálam ezek az anomáliák szerencsére nem jelentkeztek, de a termék sikerét biztosan nem ezzel szeretnék elgáncsolni, szóval az esetleges bugok és hiányosságok minden bizonnyal frissítésre kerülnek a közeljövőben. A már emlegetett Spatial Audio is kizárólag az appon belül kapcsolható be, de a virtuális térhangzás számomra továbbra is ambivalens élményt nyújt. Az tagadhatatlan, hogy kevésbé agresszív, mint amit a Cloud II esetében kaptunk, de én ezen a téren meglehetősen konzervatív vagyok és a jól működő sztereó hangzást nem tudom sokáig nélkülözni. A jelenléte számomra nem hozott sok változást és egyszerűen nem érzem elég ügyesnek ahhoz, hogy a vásárlás előtt lényeges tényezőként gondoljak rá. Ez egyéni megítélés kérdése, de én inkább az egyedi hangprofilok összeállítását javaslom, mely új felhasználóknak elrettentő lehet, hosszú távon viszont a játékok és a zenék is meghálálják a kísérletezést.

Galéria megnyitása

Hogy miként viszonyul mindez a Cloud II képességeihez? Az a bizonyos laposabb hangkép érezhető különbséget hoz az előző generációhoz képest, ahol a basszus sokkal dominánsabb, a középtartomány pedig élesebb volt és összességében a hangzás kevésbé érződött tisztának. A részletek most kevésbé vesznek el vagy maradnak alul más részletekkel szemben, amit a HP oldaláról bölcs döntésnek gondolok. Azt is vegyük figyelembe, hogy ez egy visszafogott árazású, a középmezőnyt kihívó termék és nem kíván versenyezni a felsőpolcos ajánlatokkal vagy az előkelőbb audiofil kategóriával. Gondoljunk például a Steelseries legújabb Nova Pro modelljeire, melyekből még a vezetékes kiadás is 90-100 ezer forint környékén hozzáférhető, míg a Cloud III a 40 ezer forintos tartományban helyezkedik el.

Galéria megnyitása

Ahol viszont a Cloud III valóban fantasztikusan teljesít, az a mikrofon. Az előd meglehetősen sok kritikát kapott, hogy a hangunkat bár érthető minőségben közvetítette, de kissé tompa és részletszegény eredményt produkált. Nos, ha az új HyperX-et használjuk, akkor azt érezhetjük, hogy teret és dimenzót ugrottunk, a fejlődés vitán felül szembetűnő, de inkább fülbemászó. Különös, hogy mintha különböző PC-ken eltérő karakterű eredményt rögzítene és biztosan lesznek olyanok, akik nem érzik olyan jelentősnek a változást, mindenesetre elég meghallgatni Roni kollégámat a friss YouTube videónkban, ahol mindkét mikrofon bevetésre került. Ami külön tetszett, az a némítást jelző LED működése, mivel a piros jelzőfényt akkor is látni fogjuk, ha mellőzzük az USB dongle használatát. Ezt a gyártó egy beépített kondenzátorral oldotta meg, tehát a LED akkor is kap energiát, ha kizárólag az analóg jack csatlakozót használjuk, amivel ismét a konzolos játékosoknak kedveznek.

Kell ez nekem?

A Cloud III dizájnja közel hibátlan, a kompaktság egy gamer periféria esetében nem kötelező és nem is jellemző szempont, cserébe jól összerakott és igényes termék, ahol az ergonómiai és kényelmi szempontok is kiemelkedőek. Az innováció terén a fejhallgatóra költözött hangszabályzó és mikrofont elnémító gomb piros pontot érdemel, a megújult mikrofon pedig megváltás lehet azoknak, akik nem kívánnak külső megoldásra költeni. Hiányosságként talán a fix csatlakozású vezetéket emelhetném ki, de ha ez is úgy bírja a strapát, mint a Cloud II-nél, akkor nem lesz vele gond.

Galéria megnyitása

Ide tartozik a kiegyensúlyozottabb hangkép is, az élmény számomra egyértelműen kellemesebb, mint az előd esetében, játékok alatt pedig közel hibátlanul teljesít. A specifikációk listája nagyobb hangszórókkal, szélesebb frekvenciatartománnyal és az egyre több eszközzel kompatibilis USB-s toldalékkal együtt kategóriáján belül versenyképes ajánlat. A megbízhatóság már a Cloud II-nél sem volt problémás, legalábbis egy tömegtermékhez képest kevés felhasználó volt elégedetlen. Ha az ismerős alapok hosszú távon a megszokott tartósságot biztosítják, a Cloud III tökéletes utód és jó választás az új felhasználóknak is. A segédszoftver erőltetését én minden gyártó részéről kellemetlen húzásnak tartom és míg a hangszínszabályzásra vannak alternatívák, a DTS funkció csak az Ngenuity-vel elérhető.

Galéria megnyitása

Végül jöjjön az ár-érték arány, mely talán a legnehezebb kérdés. A gyártó által ajánlott kiskereskedelmi ára 100 dollár, de ha 100 euróval is számolunk, jelen árfolyamon akkor is megállunk 37 ezer forintnál. Ehhez képest hazánkban 44 990 Ft-tól elérhető, ami abból fakad, hogy Európában az árat nem tükrözték, ahogy azt megszokhattuk, inkább még meg is emelték 120 euróra. Ez a döntés meglehetősen különös, hiszen a pozitív összkép ellenére is eltántoríthatja a szűkebb tárcával érkezőket. Főleg annak tudatában, hogy a Cloud II még nem kifutott termék és jó esetben 25-30 ezer forintért hozzáférhető. Érthető, hogy a fejlődésnek ára van, ugyanakkor vannak kompetitív ajánlatok 20-40 ezer forintig, melyek nem könnyítik meg a döntést.

Ráadásul a dobozban ezúttal sem tartalék fülpárnákat, sem hordtasakot nem találunk, ami azt az érzést keltheti, hogy kevesebbet kapunk a pénzünkért. Úgy gondolom, hogy ez egy nagyszerűen összerakott, minőségi termék, melynek bármely gamer fején ott lenne a helye, így összességében kiváló vásárt csinálunk vele, a legjobb ár-érték arányért járó plecsnit azonban egyelőre nem tudom odaítélni neki. Reméljük, hogy idővel barátságosabb áron is hozzáférhető lesz, aki pedig vezetékes perifériát keres amivel hosszú távra tervez és ezért bevállalja a meghízott vételárat, az bizonyosan nem fog csalódni.

Galéria megnyitása

Így értékelünk

Indul az iPon Tech Vibes

HyperX Cloud III - iPon TV

8.3
Igényes és nagyon kényelmes vezetékes fejhallgató, mely megőrizte az elődjére jellemző strapabíróságot. A hangzás jobb, a mikrofon minősége pedig sokkal jobb lett, így aki az árával is elégedett, kiváló termékre számíthat.
+ Ismerős dizájn modernebb és letisztultabb stílusban
+ Hangerőszabályzó és mikrofongomb a fejhallgatón
+ Anyaghasználat és összeszerelési minőség
+ Nagyon kényelmes mégis stabilan tart
+ A mikrofont alaposan ráncbaszedték
+ Bővített USB-s kompatibilitás és Type-C adapter
+ Kiegyensúlyozott hangzás, ami szoftveresen tovább hangolható
- A kábele igazán lehetne cserélhető
- Kevesebb a kiegészítő, se fülpárnák, se hordozótasak
- A segédszoftvert nem kéne erőltetni
- A hazai (EU) kezdőára többek számára elrettentő lehet
Design
8.5
Innovation
8.5
Specification
8.0
Reliability
9.0
Price/Performance
7.5

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére