Az elmúlt években az LG folyamatosan innovatív megoldásokkal rukkolt elő az OLED technológiát használva, és hatalmas piaci fölényt ért el ezen a területen. Annak érdekében pedig, hogy a fejlesztésiere felhívja az emberek figyelmét, az elmúlt években számtalan nagy OLED falat és más építményt hozott létre a különböző termékeivel.
OLED-barlang, OLED-szökőkút, OLED-alagút és lehetne még sorolni, hogy milyen hajmeresztő és lehengerlő látványos bemutatókkal szolgált már.
A cél mindig az, hogy lenyűgözze az embereket, és minél szélesebb kört tudjon elérni. Most pedig a cég ugyanezzel a céllal már egy megrendelőjének épített egy nagyon különleges és látványos „asztalt”. Az LG Display a Starbucksszal közösen megalkotott egy óriási asztallapot olyan OLED kijelzőkből felépítve, amik áttetsző felületűek. Nem volt elég az, hogy az OLED technológia révén az asztalon igazából bármit ki lehetett rajzolni, még a transzparenciát is bevezetették, hogy a végeredmény tényleg páratlan legyen.
Egy dél-koreai kávézóban, a Yeosu Dolsan DT üzletben került bemutatásra az egészen elképesztő paraméterekkel rendelkező installáció. Önmagában már egy olyan asztal is képes felkelteni a figyelmet, ami 8 méteres hosszúsággal rendelkezik, de az LG mérnökei a Starbucksban egy ilyen méretű felületet építettek be a speciális, legmodernebb OLED technológiás panelekkel.
Azt lehet tudni az „asztalról”, hogy az LG Display 12 darab 55 hüvelykes képátlóval rendelkező egységből rakta ki.
A felvétel szerint ettő sorban vannak az elfektetett képernyők, tehát 6-6 darab áttetsző OLED panel került egymás mellé. Tekintve, hogy az 55 hüvelykes, vékony kávás panelek általában 120-125 cm közötti szélességűek, a 8 méteres hossz egyébként nem jön ki, de az tény, hogy a 7 méteres jócskán túl van az OLED megjelenítőkből épített nettó felület hossza. A megosztott képen az asztal szélein látni egy széles fa felületet is, valószínűleg ez megvan az asztalok végén is, és így jöhet ki a teljes, 8 méteres hossz.
A felületet rendkívül ellenálló üveggel fedték le, de képes lesz arra, hogy érzékelje, amikor hozzáérnek, vagy valamit letesznek a tetejére. Az „asztallap” ennek köszönhetően interaktív lesz, és például amikor letesznek rá egy poharat, akkor a rajta futó víz animációban hullámok keletkeznek. Egyedi élményben lehet majd része azoknak a vendégeknek, akik ebbe a Starbucks kávézóba betérnek egy italra. A cél pedig csak az volt, hogy egyfajta látványosságot csináljanak a dologból.
A megnyitást követő első 10 napban több mint 20 ezer vendég fordult meg a „varázslatos” asztal körül. És egyelőre nagyon úgy fest, hogy sikerülhet fenntartani a hétköznapok során az átlagos napi 2000 ezer vendéget. Igazi látványosság lett az OLED asztalból, és főleg a fiatalokat vonzza ezt az újítás a beszámoló szerint.
A Starbucks folyamatosan dolgozik azon, hogy jobb „üzlet élményt” érjen el különböző módokon, így próbálja bevonzani a vendégeket. Néhány évvel ezelőtt ugyanezzel a céllal indult el a „Greener Store” kezdeményezés is, melynek keretében a kávézókat természetközelibb hellyé igyekeztek varázsolni a vállalat illetékesei. Ma már több ezer olyan Starbucks van globálisan, ami a zöld törekvéssel lett kellemesebb hely. Ezt még 2018-ban dolgozták ki a WWF szervezettel közösen, mivel valós zöldebb működés is a célok között volt.
Az LG Display-nél nemrég indult el az új LTPO transzparens OLED panelek tömeggyártása, így kapóra jött a felkérés. Azt is megjegyezte a cég, hogy 30 és 77 colos méret között többféle kivitelben szolgálnak ilyen egységekkel az érdeklődők számára.