A vezérigazgató Mikael Nermark szeretné, hogy a Syndicate-ért felelős Starbreeze stúdió több üzleti modellt is fontolóra vegyen, de semmiképp sem az ingyenesen játszhatót. Az EDGE magazinnak adott interjújában elmondta, hogy a cégnek más tervei vannak.
 
"Soha nem fogunk free-to-playt csinálni, mert akkor mindenkivel kéne foglalkoznunk, ami költséges és nehéz. Valószínűleg inkább a cheap-to-play [olcsó játszani] modellt választjuk. Hogy teljesen átállunk-e erre? Nem hiszem, valószínűleg nem horgonyzunk le egyetlen üzleti modell mellett."
 
Nermark azt is elmondta, hogy a stúdió továbbra is vállal bérmunkákat AAA kategóriás címekhez, miközben más projektekkel kísérleteznek. A nagy projektek árnyékában kisebb, letölthető, saját maguk által finanszírozott dolgokat várhatunk tőlük, mint a P13 vagy a Payday 2, de más hasonló kísérletekbe is szeretnének belevágni.
 
"Több üzleti modell, több különböző játékkal. Egyre támaszkodni nagyon kockázatos."
 
"Az emberek nagyon meg fognak lepődni, hogy a Starbreeze milyen játékon dolgozik. Valami egyedit fogunk a játékpalettára hozni. Igen, ennyire nagyképű vagyok" - mondta.