Shop menü

MIKROTRANZAKCIÓK ÉS SHEPARD PÁNCÉLJA A DEAD SPACE 3-BAN

Shepard parancsnok vagyok és nem ez a kedvenc mikrotranzakcióm a Fellegvárban.
Tibor Kovács
Tibor Kovács
Mikrotranzakciók és Shepard páncélja a Dead Space 3-ban

A Dead Space 3-ban a fegyverkészítési rendszer részeként szerepelnek a mikrotranzakciók. A fegyverekhez szükséges alapanyagokat és alkatrészeket összeszedhetjük mi magunk, vagy az általunk kiküldött gyűjtögető robotok is, de az online boltból is megvásárolhatjuk őket. A fejlesztők egyelőre nem beszéltek arról, hogy menyibe fognak fájni ezek a mikrotranzakciók, de elmondták, hogy a játékban használatos pénz többféle különböző árú csomagban lesz elérhető.

A Visceral Games úgy gondoskodik róla, hogy a játék ne szenvedjen a gazdag gyerek mindent megvesz szindrómában, hogy a legelején nem lehet még elkészíteni a legtáposabb fegyvereket. "Sok fegyver alkatrész csak később lesz elérhető a játékban, kivéve ha újrajátsszuk New Game Plus-on" – mondta Yara Khoury producer az Eurogamernek adott interjúban.

A Dead Space 3 a sorozat első olyan darabja, amelyben feltűnnek a mikrotranzakciók (bár pl. más kinézetű páncélokat eddig is lehetett venni). A fizetős rendszer tavaly ütötte fel a fejét a másik EA által kiadott címben, a Mass Effect 3-ban, amelyben a multiplayer részhez vehettünk magunknak felszerelést. A Mass Effect 3-at nemcsak ez kapcsolja a Dead Space 3-hoz, a kiadó bejelentette, hogy minden DS3 játékos, akinél a játék ME3 játékállást érzékel, megkapja Shepard Parancsnok páncéljának módosított verzióját. A főhős, Isaac páncélján fekete színű lesz az N7 logó, társáén pedig vörös. Mindkét játéknak ugyanazon a platformon kell lennie, tehát ha PC-n van Mass Effectünk és PS3-on Dead Space-ünk, akkor a dolog nem működik.

 

 

 

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére