Shop menü

DECEMBER 8-TÓL LESZ ELÉRHETŐ A STAR CITIZEN FPS-RÉSZE

A Star Marine-t az alfa verzió 2.6-os frissítésével próbálhatjuk ki.
Fellner Hajnalka
Fellner Hajnalka
December 8-tól lesz elérhető a Star Citizen FPS-része

Négy éve folyik a Star Citizen fejlesztése, ennek alkalmából múlt héten egy élő streammel jelentkezett a Cloud Imperium Games.

Szerencsére ők is tisztában vannak azzal, mennyire elege van a legtöbb támogatónak a halasztásokból, abból, hogy szinte semmire sem látunk rá. Megoldásként azt találták ki, hogy ezentúl részletenként közzéteszik a belső fejlesztési ütemtervet. Az első mérföldkő az alfa verzió 2.6-os frissítése, melyet december 8-ra terveznek és melybe már bekerül a játék belső nézetes lövöldéje, a Star Marine is. Ez a Star Citizen kifejezetten FPS-játékmenetre készített modulja, mint ahogy az Arena Commander a repülés közbeni harcé.

A modul videójában két csapat, a Marines és az Outlaws küzd egymással egy űrállomáson a számítógépterminálokért. A fegyverek golyókat köpködnek a futurisztikus helyszín ellenére, a folyosók és belső terek sötétek és üresek, de az űrharcok meglehetősen látványosak. Nyilván ez egy korai verzió és nagyjából minden változni fog később, a karakterek és űrhajók közötti harc is egy nagy, összekapcsolt részekből álló, perzisztens univerzum elemei lesznek.

Az ütemterv szerint a bolygókon való landolás a 3.0-val érkezik, bővebb infót akkor adnak róla, ha a közösség kedvezően fogadja a 2.6-tal kapcsolatos új, transzparensebb fejlesztést. Előzetesen a kereskedelem, az áruszállítás, a kalózkodás és csempészet, a zsoldosok és a fejvadászok várhatóak benne. A 4.0-t tervezik a bétafázis kezdetének, nagyjából 2017 végén, az ugyan nem nem minden modult tartalmazó éles indulás pedig talán 2018 végén lesz lehetséges.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére