Az Electronic Arts bejelentette, hogy bezárta a Visceral Games nevű stúdióját, ami korábban olyan játékokért felelt, mint a Dead Space-sorozat és a Battlefield Hardline. Náluk készült ezen kívül egy új, kifejezetten történetközpontú single player Star Wars játék, amin az Uncharted 3 vezető fejlesztője és írója, Amy Hennig dolgozott.
Patrick Söderlund, az Electronic Arts stúdióiért felelős vezetője közleményben tudatta a döntést a néppel. Ezek szerint a fejlesztés során folyamatosan fókuszteszteltették a játékot, és meghallgatták a visszajelzéseket. Végül pedig arra jutottak, hogy a fejlesztés megkezdése óta a a piaci környezet megváltozott, és most már az emberek "olyan élményt akarnak, amihez rendszeresen, hosszabb ideig visszatérhetnek".
Úgy tűnik tehát, hogy az Uncharted-szerű, filmes egyjátékos módnak vége. "Úgy alakítjuk át a játékot, hogy szélesebb körű élményeket és több változatosságot nyújtson, kihasználva a Frostbite motorunk lehetőségeit, és a játék központi elemeinek újragondolásával egy mélyebb, több felfedezést lehetővé tevő Star Wars-világot prezentáljunk."
Nem szeretnénk rosszmájúak lenni, de ez lefordítva valószínűleg valamilyen nyitott világot, és a mostani divatnak megfelelően lootboxokat takar, de ne legyen igazunk.
Mindenesetre a Visceral Games feloszlatása után a fejlesztést az EA Worldwide több stúdiója veszi át, az EA Vancouver vezetésével. RIP Visceral Games.