"A leggyorsabban növő üzleti részlegünk egyértelműen a digitális szolgáltatások, szóval valahol a jövőben egészen biztosan ott van az a pont, amikortól 100% digitális cégbe megyünk át. Ez elkerülhetetlen."
 
"Ez a legmagasabb szintű kapcsolat, amit kiépítettünk a játékosokkal. Ha ők digitálisan szeretnék letölteni a játékokat és mi elő tudunk állni a legjobb megoldással erre, akkor ezt fogjuk tenni."
 
Mindennek ellenére a vezér elismerte, hogy még mindig vannak pozitív oldalai a fizikai hordozók értékesítésének, és amíg a játékosok ragaszkodnak a lemezekhez, addig azok nem fognak eltűnni.
 
"Ha boltban akarnak vásárolni, akkor megtehetik. Olyan médiaformátumban prezentáljuk a játékainkat, aminek van értelme és igény van rá, ha ez kell, ebbe az irányba fogjuk folytatni."