Új kiterjesztett célokkal bővült a Battalion 1944 kampánya
Ahogy arról már korábban írtunk, a második világháborús Battalion 1944 három nap alatt megszerezte a szükséges pénzt a Kickstarteren. Még öt nap van hátra a kampányból, így a készítők most új kiterjesztett célokat hoztak be - azért ilyen későn, mert először a kampány során meg akarták hallgatni, mit szeretnének a támogatók és a játékosok.
Az új kiterjesztett célok közül kettőt már el is értünk: felvesznek egy állandó közösségi menedzsert, és jobb particle effektek és hangok kerülnek a játékba. Akad azonban még egy csomó elérni való: új pályák, játékmódok, és a legvégén, 1,2 millió fontnál az egyjátékos kampány!
Így rögzítik a Friday the 13th brutális mozdulatait
Az eléggé durvának tűnő gyilkosságokat Tom Savini találta ki, és a Jason Voorhees szerepébe visszatérő színész-kaszkadőr Kane Hodder segítségével rögzítik őket a motion capture stúdióban, ahogy az a lenti videóban látszik.
Ezen kívül a fejlesztők egy új kampányt is indítottak Slasher Backer néven a játék hivatalos oldalán, ahol most már a Kickstarteren kívülről lehet támogatni a projektet. Ezzel párhuzamosan új kiterjesztett célok is bekerültek, így például Tommy Jarvis visszatérése, vagy éppen az egyjátékos mód.
Első világháborús FPS lehet a Battlefield 5?
Egy svájci internetes áruház kínálatában tűnt fel a Battlefield 5. Ez még nem annyira érdekes, hiszen a boltok már jó előre fel szokták tüntetni az érkező termékeket.
Ami viszont érdekes, hogy a leírásnál az szerepel, hogy "taktikai multiplayer shooter", ami az "első világháborúban játszódik".
Habár alapvetően érdekes lehetne egy első világháborús játék, hiszen a témát ez a médium még nem sokszor dolgozta fel, de valószínűtlen, hogy az Electronic Arts egy ekkora sorozat új részét erre építse fel.
GTA V-ben született újra az új Star Wars legjobb jelenete
Oké, nem biztos, hogy a legjobb, de az egyik leghamarabb ikonikussá váló jelenet. Nem másról van szó, mint a közelharci rohamosztagosról és az ő fantasztikus "traitor", avagy "áruló" felkiáltásáról. A kezdetben ismeretlen rohamosztagos azóta már saját nevet is kapott, és egészen komoly rajongótáborral rendelkezik.
Minden platformon 60fps-sel fut az új Doom
Billy Khan, az id Tech 6 jelenlegi vezető programozója elmondta, az új Doom mindkét konzolon 1080p-ben és 60fps-sel fut majd. De nem csak erre büszkék, hanem arra, hogy szerintük messze ez lesz a legszebb játék, ami 60fps-sel megy: "Azt akarjuk, hogy játékosok elcsodálkozzanak, amikor ránéznek, hiszen más játékok még 30fps-sel sem tudnak elérni ilyen kinézetet".
Azt egyelőre nem tudni, hogy PC-n lehet-e majd 60fps fölé menni, hiszen ezt az id Tech 5 alapvetően nem nagyon szerette. Khan mindenesetre hozzátette, hogy az engine olyan modern dolgokat támogat, mint a fizikai alapú shaderek és a teljesen dinamikus bevilágítás, így a művészek "valódibb és lenyűgözőbb" látványt tudtak összehozni.
Ilyen lesz konzolokon a Prison Architect
Az már régóta nem titok, hogy a Double 11 és az Introversion kiadja a játékot Xbox 360-ra, Xbox One-ra és PS4-re. Eddig azonban nem nagyon láthattuk mozgás közben a konzolos változatokat - és szigorú értelemben véve még most sem láthatjuk, a videóban szereplő build ugyanis még PC-n fut valamilyen oknál fogva. Mindenesetre a fejlesztők szerint teljes mértékben reprezentálja a konzolos változatokat.
Jól teljesít a PC-s Rise of the Tomb Raider
A SuperData legújabb beszámolója szerint a PC-s Rise of the Tomb Raiderből háromszor annyi fogyott digitálisan, mint amennyit Xbox One-on tudtak digitálisan értékesíteni. Ez persze önmagában még nem ad lehetőséget arra, hogy összehasonlítsuk a kettőt, hiszen ahhoz tudnunk kéne a dobozos eladásokat is, de örömteli tény, hogy a PC-s játékosok rákaptak a címre.
A SuperData szerint egyébként annak is köszönhető a PC-s siker, hogy nem voltak nagy megjelenések a környékén, míg az Xbox One-os verzió egy napon jelent meg a Fallout 4-gyel.
Életben van a Call of Cthulhu
A Sherlock Holmes és Magrunner játékokért felelős Frogwares még 2014-ben jelentette be, hogy egy Call of Cthulhu-játékon dolgozik, mely a Chaosium papíros szerepjáték alapjaira építkezett volna. Azóta azonban nem nagyon hallottunk a projektről, így mindenki azt feltételezte, hogy szépen-lassan eltűnt a süllyesztőben.
Szerencsére azonban nem így lett. Ma a Focus Home bejelentette, hogy a fejlesztést a Cyanide vette át (Bloowbowl, Styx: Master of Shadows), és a megjelenést 2017-re tervezik. Az új leírás alapján egy szerepjátékos alapú nyomozós játékra számíthatunk, természetesen egy rakás pszichológiai horror elemmel.