Shop menü

APRÓK NAGYBAN - 12.18.

Brutális videón a Metro: Last Light, készül az első Unreal 4-es PC-s játék, fejlesztői naplón a Total War: Rome 2, és ez még csak az érdekességek fele...
Vaffler Dániel
Vaffler Dániel
Aprók nagyban - 12.18.

Nem várható Wii U-verzió az MGS: Risingból

"Nem is gondolkozunk rajta egyelőre." - nyilatkozta a Kojima Productions producere, Yuji Korekado, aki szerint a Wii U legnagyobb húzóereje az új GamePad, azonban a Risingot úgy alkották meg az alapoktól, hogy a sima kontrollerrel legyen igazán élvezetes. Egyelőre tehát nem várható MGS-anyag a Nintendo új gépére.

Legyünk kíméletesek a karácsonyi noobokkal

Jön a karácsony, és várhatóan sokak lepődnek majd meg a fa alatt talált Call of Duty: Black Ops 2 dobozon. Mivel ilyenkor jellemzően számos új játékos lép be a multiplayerbe, a Treyarch kedvesen arra kér mindenkit, hogy legyenek kíméletesek a "karácsonyi noobokkal". Persze, ahogy a képen is látható, ők is tudják, hogy ez nem történhet meg. Nincs kegyelem, még karácsonykor sem.

Galéria megnyitása

Unreal Engine 4-es játékon dolgozik a Zombie Studios

A Blacklight: Retributiont is készítő Zombie Studios bejelentette, hogy Unreal Engine 4-re épülő játékon dolgoznak, mely egyelőre PC-n fog megjelenni, valamikor 2013 második felében. A csapat vezetője, Jared Gerritzen elárulta, hogy egy pszichológiai thrillerről van szó, és a fejlesztés során abszolút következő generációs anyagot akarnak összehozni, minden szempontból. 

Ütni fog a BioShock Infinite befejezése

Ken Levine mostanában meglepően sokat beszél, még a végén átveszi Cliff Bleszinski helyét a porondon. Most éppen az új BioShock befejezéséről társalgott kicsit az Eurogamerrel, akiknek elmondta, a történet egyre érdekesebbé válik, ahogy a játékos halad majd előre benne, a vége pedig olyan lesz, amilyennek a játékosok még nem találkoztak - azt viszont Levine nem tudja garantálni, hogy mindenkinek tetszeni fog a zárás. Az Irrational vezetője ráadásul megnyugtatott mindenkit: nem fordulhat elő az, ami annak idején a BioShock harmadik fejezetében, hogy a történet leül - itt a helyszíneket, a karaktereket és a sztorivezetést is úgy rakták össze, hogy minden egyre izgalmasabb és érdekesebb lesz.

Total War: Rome 2 - pusztuljon Karthágó

Friss fejlesztői naplóval jelentkezett a Creative Assembly, melyben a rómaiak és a karthágóiak között zajló háború fontos pontját mutatják be nekünk. Az in-game jelenetekkel megtűzdelt videóban Karthágónak pusztulnia kell!

Évekig nem vár profitot a konzolokból a Square Enix

A Square Enix elnöke, Yoichi Wada megosztotta a néppel, hogy a kiadó még legalább 2-3 évig nem fog profitot termelni a nagykonzolos címeiből. Ez főként a Final Fantasy XIV bukásának és újratervezésének tudható be, de Wada elmondta, a kiadó láthatóan bizonytalan abban, hogy biztos fejlesztéseket válasszon ki. Így akadnak olyan címeik, melyek profitot hoznak, és akadnak olyanok is, melyek bukásra vannak ítélve. Ezzel párhuzamosan viszont a kiadó sok energiát fektet a japán közösségi játékok fejlesztésébe - ezeknél alacsonyan tarthatók a költségek, és kicsi a kockázat is.

Carmack szerint nagyrészt marad a 30fps

Habár a következő konzolgenerációtól minimum azt várja mindenki, hogy 1080p felbontás mellett 60fps-sel fussanak a játékok, Carmack szerint továbbra sem ez lesz a sztenderd. A programozó-mester elmondta, sok játékot fogunk látni még mindig 30fps-sel futni, 60-nál magasabb számokat pedig ne is nagyon várjunk - mindig lesznek olyan fejlesztők, akik a látvány részletességét a képkockák száma elé helyezik, még akkor is, ha ez esetleg ronthat a játékélményen.

Hatalmas bemutatkozó videón a Metro: Last Light

Egyenesen a THQ egyik kreatívja, Huw Beynon mutatja be az új Metro különböző aspektusait az alant látható videóban. Láthatunk föld alatti, és nem-lineáris földfelszíni harcot, tárazási mechanikát, lopakodós küldetést, és még számos ütős dolgot. Megtekintés kötelező jelleggel.

Ingyen kezdték el fejleszteni a South Park RPG-t

Feargus Urquhart, az Obsidian Entertainment fejese elárulta, a South Park két alkotója személyesen kereste meg őket a játék ötletével, és ekkor még semmilyen anyagi támogatást nem élveztek. A prototípust egy hét alatt dobták össze, pusztán önszorgalomból, melyhez a South Park Digital Studiostól kapott grafikai anyagokat használták fel - Urquhart ugyanis úgy vélte, az egésznek semmi értelme nincs, ha nem néz ki pontosan úgy, mint a rajzfilm. Miután Matt Stone és Trey Parker meglátták az eredményt, rögtön fellelkesültek, és megkötötték a szerződést az Obsidiannal, a fejlesztést pedig a Viacom pénzelte egészen addig, amíg nem lépett be kiadóként a THQ.

Molyneux: az emberek azt hiszik, gazdag vagyok

A Microsoft Studios egykori kreatív fejese, a 22 Cans alapítója úgy véli, a Project Godus azért halad eléggé lassan célja felé a Kickstarteren, mert az emberek úgy gondolják, hogy ő elég gazdag ahhoz, hogy ne kelljen neki extra befektetés. "Az emberek szerintem azt gondolják, hogy minden játékért, amit csináltam, masszív mennyiségű jutalékot kapok. De az a helyzet, hogy a legtöbb pénzemet beletettem már a stúdió alapításába, és a létező legjobb csapat verbuválásába." Molyneux ráadásul szereti szétszórni cégeiben a tulajdonrészt, így például a Lionheadből is csak 50% volt az övé, hiába ő alapította. A Project Godus eddig 100 ezer font híján van a Kickstarteren megcélzott 450 ezres határnak.

 

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére