Shop menü

APRÓK NAGYBAN - 10.24.

Egy kis GTA V, egy kis Tomb Raider, egy kicsivel több Need for Speed, némi Far Cry 3 és Halo 4, és még egy rakás érdekesség az ünnep utáni aprókban...
Vaffler Dániel
Vaffler Dániel
Aprók nagyban - 10.24.

Grand Theft Auto V - maszkos keményarcok

Véletlenszerűen kiadott egy artworköt a Rockstar North, hogy még véletlenül se felejtsük el, hogy masszívan készül a GTA V. Ami egyébként az elemzők szerint le fogja késni - a szintén az elemzők által remélt - tavaszi megjelenést, és ezért a Take Two nagy bajban lesz.

Bővített reklámot kapott a Need for Speed: Most Wanted

Pár napja már csurgathattuk a nyálunkat a Most Wanted-reklám autócsodáira, most pedig mindezt még hosszabb ideig tehetjük a bővített anyag megtekintésével. A játék november 1-én jelenik meg, szóval már csak pár nap és kiderül, ezúttal mit csinált a Criterion a Need for Speed-franchise-zal.

Ilyen a Tomb Raider doboza

A Crystal Dynamics tegnap este megígérte, ma megismerjük a Tomb Raider dobozfotóját, és ez így is lett, alant látható az Xbox 360-as verzió. A többi is pontosan ugyanígy néz ki, csak más feliratokkal a tetején.

Készül a DiRT 4?

Egy, a Ken Block által is használt Ford Fiestára emlékeztető raliautó képét tette közzé Twitteren a DiRT vezető tervezője, Paul Coleman, a következő kommenttel: "Indulhat a spekuláció." Ezt követően közölt még egy képet, ami mellé ezt írta: "Sajnos nem mondhatom el, mit is csinálok, de mókás."

Galéria megnyitása

 

Galéria megnyitása

Wii U-s Resident Evilön gondolkozik a Capcom

Habár egyelőre semmi sem hivatalos, a Resident Evil: Revelations rendezője, Koshi Nakanishi már egy interjúban hangosan gondolkozott egy lehetséges Wii U-s részről. Elmondása szerint a táblakontroller mindenféle egyedi lehetőséget ad a fejlesztők kezében, és ő is kipróbálna dolgokat, melyeket más platformokon egyszerűen nem lehetne megvalósítani.

Újabb launch traileren a Halo 4

A korábbi, profi hollywoodi rendező és producer által készített, félig élőszereplős előzetes után most egy olyan trailert kaptunk, ahol végre a játékmenet áll a középpontban. A játék hivatalosan november 6-án jelenik meg.

Tarol a Kickstarteren a Star Citizen

A legendás Chris Roberts által készített Star Citizen rekord sebességgel lépte át az első célként kitűzött 500 ezer dolláros határt a Kickstarteren. Habár eredetileg nem is hozták volna a közösségi oldalra a játékot, Roberts saját weboldala teljesen összeomlott az érdeklődők hada miatt. Még 26 napig lehet bedobni a kalapba némi zöldhasút, ha szeretnétek egy igazi PC-s űrszimulátort. Roberts elmondta, a céges befektetők csak mobilos és közösségi játékfejlesztésbe hajlandók pénzt tenni, a kiadók pedig nem hisznek sem a PC-ben, sem az űrszimulátorokban. Az úriember célja, hogy megmutassa, igenis van igény nem csak kifinomult PC-s anyagokra, de az űrjátékoknak is van még piaca.

Assassin's Creed 3 - ugyanaz lesz Wii U-n is

A játék kreatív igazgatója, Alex Hutchinson árulta el, hogy a Wii U-s Assassin's Creed 3 pontosan ugyanolyan lesz, mint az Xbox 360-as és PS3-as változat. Grafikailag semmivel sem lesz rosszabb, mint a többi platformon, egyedül az irányítás változik némileg, hiszen a táblakontrolleren megjelenik majd a térkép, illetve ott válthatunk fegyvereket is. Hutchinson egyébként elmondta, örül a Wii U megjelenésének, hiszen rég volt már, hogy egy igazi új konzollal térhettünk haza.

Far Cry 3 - Hoyt, a zsarnok

Hoyt nincs éppen jóban a sziget többi lakosával, ami azért lehetséges, mert egy gonosz és elvetemült rabszolgakereskedőről beszélünk.

Unreal Engine 3-at és 4-et licencelt a Square Enix

Az Epic Games bejelentette, hogy aláírtak egy szerződést a Square Enixszel, melynek értelmében a vállalat több játékhoz licenceli az Unreal Engine 3-at és 4-et. A technológiával kapcsolatban az Epic Games Japan helyben ad segítséget, Taka Kawasaki elmondta, örül, hogy a Square Enix a lehető legjobb licencelhető technológiát választotta a kreatív tehetségeinek kiegészítésére.

Gondolkoztak az űrbeli Diablón

Nem április 1., de legalább olyan kategória az információ, mely a nem hivatalos Blizzard életrajzi regényből került ki. A Stay Awhile and Listen néven megjelent, David Craddock által írt könyvből megtudhattuk, hogy a Diablo 2 fejlesztése után a Blizzard két részre osztotta a brigádot: az egyik csapat a Diablo 3-on kezdett el dolgozni, a másik feladata pedig az volt, hogy más projektekkel kísérletezzen, melyek a Diablóhoz kapcsolódhatnának. Ezek között indult egy Starblo néven futó játék fejlesztése, mely nem csak a concept fázisig jutott, hanem még prototípusok is készültek belőle. A játék lényege az lett volna, hogy a Diablóhoz hasonlóan különböző fejezetekre osztották volna a történetet, ám közben bolygók között utazhattunk volna egy saját, testreszabható űrhajón. Mikorra Dave Brevik és a Schaefer-fivérek elhagyták a Blizzard Northot, már több builden túl voltak, de értelmes névvel még mindig nem jöttek elő.

 

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére