Shop menü

APRÓK NAGYBAN - 10.18.

Visszatérhet a Burnout, újra launch traileren a Medal of Honor, Stuart Blacknek nem áll be a szája, és úgy kampányra készül a Sony... valószínűleg.
Vaffler Dániel
Vaffler Dániel
Aprók nagyban - 10.18.

Profi tippek a Counter-Strike GO-hoz

Új sorozatot indít a Valve, melynek keretein belül profi tippeket adnának a Counter-Strike: Global Offensive-hez. Az első körben a legendás Semphis magyaráz nekünk olyan dolgokról, melyek tényleg csak a teljesen újoncok számára lesznek érdekesek.

Laura Fryer lesz az Epic seattle-i stúdiójának főnöke

Az Epic seattle-i stúdiója első körben az Unreal Engine 4 technológián fog dolgozni, később aztán kiderül majd, mit hoz a jövő. Addig is azonban szükség volt egy ügyvezetőre, erre a szerepre pedig Laura Fryert kérte fel az Epic elnöke, Mike Capps. Fryer hatalmas szakmai múlttal rendelkezik: a Microsoft Game Studios egyik első alkalmazottja volt, később pedig egyre feljebb lépkedett a ranglétrán. Olyan szolgáltatások és belső részlegek létrehozását vezényelte le, mint az XNA, az Xbox Advisory Board, az Xbox Developer Support, a Zone.com, de a kiadói oldalról ő felügyelte a Gears of War első két részét is. Később aztán a Warner Bros. Gameshez került, ahol a Gotham City Impostors és a Guardians of Middle-Eart fejlesztését felügyelte.

Need for Speed: Most Wanted - bővített előszereplős trailer

November 2-án jelenik meg Európában az új Need for Speed, az Electronic Arts pedig élőszereplős reklámmal igyekszik népszerűsíteni a terméket. Ennek az élőszereplős anyagnak futott most be a bővített változata, tele igazi autócsodákkal.

Nem tetszik a Nintendónak a Foxconn gyerekdolgoztatása

A napokban újabb kellemetlen hír került ki az egyébként sem túl kiemelkedő imázzsal rendelkező Foxcon-gyárral kapcsolatban. A cég elismerte, hogy 14 és 16 év közötti gyerekek dolgoztak különböző műszakokban három hétig, ám erről ők csak később szereztek tudomást. Kínában 16 éves kortól lehet legálisan dolgozni, és a Foxconn saját előírásai is megszabják, hogy legalább ilyen korúnak kell lennie minden alkalmazottnak. Olyan pletykák láttak azonban napvilágot, melyek szerint a gyerekeket jobb iskolai eredmény elérése érdekében kényszerítették munkára a Foxconn gyáraiban. A Nintendo új konzolja, a Wii U is a kínai cégnél készül, a japánok szóvivője pedig elmondta, nagyon komolyan veszik, hogy a partnereik az általuk előírt etikai kódex szerint dolgozzanak. A Nintendo szerint, ha kiderül, hogy valamelyik szerződéses társuk nem így tesz, megkérik arra, hogy módosítsanak gyakorlataikon.

Többjátékos launch trailert is kapott a Medal of Honor

Hivatalosan október 26-án jelenik meg nálunk a Medal of Honor: Warfighter, és habár egy launch trailert már kaptunk, az Electronic Arts úgy gondolta, sosem árthat még egy. Ezúttal a többjátékos móka került a középpontba, ezen a téren tényleg nagyot üthet a Warfighter.

Stuart Black újra beszél

A Blackről elhíresült designer, Stuart Black újra nyilatkozott, hiszen mióta kirúgták a City Interactive-tól, és megalapította saját stúdióját, forr körülötte a levegő. Elmondása szerint jelenleg sincs fogalma arról, miért küldték el a fentebb említett stúdiótól, mikor soha senki nem kritizálta a munkáját, nem mondta neki, hogy mit kellene másképp csinálnia, sőt, valójában mindenki boldog volt azzal, amit az Enemy Front fejlesztése során eddig elértek. Black azonban egyértelművé tette, már korábban, a Codemastersnél sem volt minden rendben: eleve nem azért ment oda, hogy egy másik FPS-t készítsen a Black után, a Bodycount pusztán azért merült fel, mert viszonylag gyorsan és egyszerűen meg tudták csinálni. A designer ugyanis eredetileg egy nyitott világgal rendelkező rendőrös játékos akart letenni az asztalra, ezt azonban másfél év előkészítés után lelőtte a stúdió. A Bodycount fejlesztése azonban nem ment zökkenőmentesen: Black szerint a Codemasters problémája nem a kreativitás volt, hanem, hogy a dolgok sosem készültek el időre, így folyton vágni kellett a designból, ezért a játék nem lett valami jó. Ezt pedig nem engedhetik meg maguknak, amikor az Activision és az Electronic Arts hatalmas AAA-címekkel áll elő. 

Új kampányra készül a Sony

Legalábbis valószínűleg egy új, az ünnepi szezonra időzített marketingkampányt takar a The Reload néven futó új klip. Ez azonban csak egy tipp egyelőre, október 23-án azonban kiderül majd, miről is van szó.

Xbox 360-ra nem jó feltelepíteni a DOOM 3: BFG Editiont

A Bethesda erősítette meg azt az érdekes tényt, mely szerint a DOOM 3: BFG Editiont nem profitál abból, ha feltelepítjük az Xbox 360-on, sőt, ha így teszünk, akkor a játék kizár minket a DOOM és DOOM 2-ből, melyek a csomaghoz tartoznak (de ha már megvettük XBLA-n, abból is kizár).

Battlefield 3: Aftermath megjelenés, előzetes

Elsőként a PSN Premium-előfizetők kapják majd meg a Battlefield 3 új DLC-jét, november 27-én, majd PC-re és Xbox 360-ra december 4-én érkezik a csomag - legalábbis a prémium felhasználók számára, mindenki más majd december 18-tól vetheti bele magát az Aftermath-ba.

Visszatér még a jövőben a Burnout

A Criterion kreatív igazgatója igazán izgalmas dolgokat árult el egy interjúban. Először is, biztosított mindenkit arról, hogy egyelőre kitartanak az autós játékok mellett, és nem fektetének ennyi energiát ezekbe az anyagokba, ha nem lennének biztosak benne, hogy van jövője. Éppen ezért Craig Sullivan elárulta, hogy biztosan fognak még Burnout-játékot készíteni a jövőben, főleg azért, mert a Need for Speed fejlesztése alatt számos olyan ötletük felmerült, ami utóbbiba nem, az előbbibe viszont nagyon is beleférne. Ezen kívül - és ez az igazi meglepetés - úgy látja, hogy akár még a Road Rash is visszatérhet valamikor. De nem csak ebben a kategóriában gondolkoznak: Sullivan emlékeztetett mindenkit, hogy ők csinálták a Blacket is, így az is lehetséges, hogy készítenek egy olyan anyagot, amiben "ki kell robbantani egymásból a sz*rt is" (sic). 

 

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére