Shop menü

A TOWER OF TIME KLASSZIKUS RPG LESZ RTS-STÍLUSÚ HARCCAL

A játék korai hozzáférésben van, a teljes verzió az év végén várható.
Fellner Hajnalka
Fellner Hajnalka
A Tower of Time klasszikus RPG lesz RTS-stílusú harccal

A Tower of Time egy hajdan gyönyörű vidékről, Artaráról szóló szerepjáték, melyet egy titokzatos kataklizma pusztított el. Ezer évvel később hatalmas földrengés hoz felszínre egy óriási tornyot – a falai között megbújó titkok arra ösztönöznek egy fiatal fiút, hogy néhány kalandozóval megpróbálja felderíteni a rejtélyeket. Ez nyilván nem a legeredetibb alapötlet, de az egész játék meglehetősen jól fest, illetve érdekes csavarként klasszikus, izometrikus nézetű, csapatalapú RPG-élményt ígér néhány fős, a körökre osztott stratégiákra jellemző stílusú csatákkal.

Öt nehézségi fokozat áll rendelkezésünkre, így azok is megtalálhatják számításaikat, akik a történetre összpontosítanának anélkül, hogy lépten-nyomon elhaláloznak a harcok során. Az ugyanakkor egyértelműnek tűnik, hogy a küzdelem szerves részét képezi a játéknak: a megszokott valós idejű, de megállítható összecsapások helyett itt viszont időlassítás van csak, így állandóan figyelnünk kell és létfontosságú a harcok előtti felkészülés. Ezek után nem meglepő, hogy az Epic nehézségi fokozatot például úgy hirdetik, mint ahol egy apró hiba a teljes csapat halálát okozza a legtöbb esetben.

Maga a torony számos csodaszép, részletesen kidolgozott, kézzel készített szintet tartalmaz, melyek tele vannak titkokkal és fejtörőkkel, Artara világának története pedig, amiben a technikai fejlődés és a mágia találkozása végzetesnek bizonyult, több száz könyv, tekercs, papírfecni és egyéb elszórt információmorzsa segítségével bontakozik ki. A karakterfejlődés a sztorihoz kötött, nem a harcokban szerzett tapasztalati pontok számítanak, sőt, a hagyományos értelemben véve nincsenek is ilyenek, az új képességeket pedig az ősi tudás felfedezésével szerezhetjük meg.

A korai hozzáférésben négy szint lesz elérhető az összesen 13-ból, ezek Krzysztof Monkiewicz, a fejlesztő Event Horizon vezérigazgatója szerint az első fejezetet teszik ki. A második fejezet további négy szintet ad majd a toronyhoz nagyjából három hónap múlva, míg a harmadik rész, melyet az év végére, vagy 2018 elejére terveznek, teljessé teszi az épületet és ezzel a játékot. A jelenlegi tartalom nagyjából 15 órányi kalandot kínál, gazdag történettel. Ahogy haladunk, fokozatosan megválaszolódnak kérdéseink, de a helyükre rögtön újak lépnek majd, közben pedig a csapat integritásán is kezdenek megjelenni az első repedések.

A Tower of Time korai hozzáféréses verzióját megtaláljátok a Steamen. A játék nem teljes áras, mindössze 15 euróért tudjátok begyűjteni.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére