Shop menü

FOLYTATÁSOK KÉSZÜLNEK A TAKE-TWO LEGNAGYOBB JÁTÉKAIHOZ

A kiadó legalább 93 címet jelentet meg a következő öt évben.
Vaffler Dániel
Vaffler Dániel
Folytatások készülnek a Take-Two legnagyobb játékaihoz

Kiderült néhány érdekes dolog a Take-Two közeli és távoli jövőjével kapcsolatban a vállalat által közzétett legfrissebb pénzügyi beszámolóból, valamint Karl Satoff elnök nyilatkozatából. Úgy tűnik, hogy a kiadó pozíciója nagyon erős, és várhatóan csak tovább fog erősödni a következő években, a tervek legalábbis megvannak erre.

"A Take-Two jelenleg a történetének legerősebb fejlesztési pipleline-jával rendelkezik, és rengeteg játék készül, beleértve a legnagyobb sorozataink folytatásait is, valamint teljesen új szellemi termékeket" - mondta Satoff.

Az elnök hozzátette, hogy a 2021-es üzleti év (ami jövő tavaszig tart) nem lesz túl erős az új megjelenéseket tekintve, azonban a katalógus termékekből és az online szolgáltatásokból így is jelentős bevételt várnak. Satoff szerint erős üzleti évet fognak zárni.

Mindez tehát azt jelenti, hogy a Grand Theft Auto 6 ugyan biztosan készül, de egy jó ideig még nem jelenik meg. Na, nem mintha hiány lenne játékokból a kiadó háza táján: mint Satoff elmondta, a belsős stúdióik és külsős partnereik összesen 93 játékon dolgoznak, melyek a tervek szerint a 2025-ös üzleti évig jelennek majd meg.

A 93 játékból 63 a core játékosoknak szól, melyekből 15 a meglévő játékok portolása más platformokra. További 17 játék egyfajta átmenetet képez majd a hardcore és a casual játékok között, míg 13 játék deklaráltan a casual piacra készül. Satoff elárulta, hogy a 93 címből 47 a már meglévő franchise-okban érkezik majd, míg 46 teljesen új szellemi termék lesz.

Mivel Satoff szerint a 2021-es üzleti év csendes lesz az új megjelenéseket tekintve, feltételezhetjük, hogy a kiadó már ezerrel az Xbox Series X-re és a PlayStation 5-re koncentrál. Erre szükség is lesz, hiszen ha tényleg érdemi előrelépést szeretnének felmutatni a Grand Theft Auto 6-tal, akkor szükség lesz az új generációs hardverek erejére, hiszen az erős processzor és a  gyors háttértár-rendszer pont a nyitott világú anyagoknak kedvezhet leginkább.

Az elnök elárulta azt is, hogy jelenleg egy játékuk sem csúszik a koronavírus-járvány miatt. "A távmunkára való átállás sok kihívással és extra komplexitással jár a játékfejlesztés bizonyos területein, azonban az eddigi tapasztalatok és az elvégzett munka mennyisége alapján jelenleg nem számítunk arra, hogy bármelyik játékunk késni fog az eredetileg tervezetthez képest."

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére