Bonnie Ross, a 343 Industries vezetője ismét beszélt egy kicsit a Halo Infinite-ről, és ugyan sok konkrétumot nem mondott, érdekességek azért akadtak a mondókájában. Azzal kezdte, hogy a játék egy teljesen új motorra épül, aminek Slipspace Engine a neve.
Erre azért volt szükség, mert a korábbi motort még a Bungie-tól örökölték meg, és elmondása szerint "nagyon mérnök fókuszú" és komplikált, vagyis a kreatív szakembereknek nehéz vele hatékonyan dolgozni. Elmondta, hogy a Halo 5 fejlesztésének elején megígérték a csapatnak, hogy alaposan átalakítják a technológiát és a fejlesztőeszközöket, ez azonban végül nem történt, amiért a brigád jogosan kérte számon a vezetőséget.
Ross szerint a Slipspace Engine-t az alapoktól úgy alakították ki, hogy egyszerű legyen vele a munka, és a jövőbeli Halo-játékok mind erre épülhessenek. Magáról a játékról csak annyit mondott, hogy egy "spirituális reboot" lesz, ami tiszteletben tartja a Halo hagyományait, de nem köti gúzsba a kreatívok kezét. Elmondása szerint sokat tanultak a Halo 4 többjátékos módjának, és a Halo 5 kampányának ballépéseiből, és a játék vezető fejlesztője, Chris Lee ezekkel kapcsolatban is több részletet fog elárulni az idei E3-on.