Toxikk - klasszikus aréna-FPS, mintha '99-ből jött volna

Nem titkoltan az Unreal Tournamentet vették alapul a készítők ehhez a modern, mégis klasszikus arena-FPS-hez.

Toxikk - klasszikus aréna-FPS, mintha '99-ből jött volna

Regenerálódó életerő? Perkök, skillek, szintlépés, karakterosztályok? Fedezék? Csak néhány dolog az utóbbi tíz évből, ami megváltoztatta a többjátékos FPS-eket. Ha szereted ezeket, akkor nincs baj, hiszen manapság már lassan minden FPS-ben kötelezőnek számítanak ezek a rendszerek. De mi van akkor, ha nem szereted ezeket, ha valami klasszikus élményre vágysz? Nos, akkor a Toxikk pont neked készül!

A készítők a '90-es évek végi, 2000-es évek eleji multiplayer shootereket vették alapul, és azokra építkeztek. Így a Toxikk gyors és precíz mozgást, az Unreal Tournamentből ismerős dupla ugrást és kitérő ugrást, ideiglegesen boostokat nyújtó felvehető dolgokat hoz magával. Egyszerre kilenc fegyver lehet nálunk, mindegyik másodlagos tüzelési móddal, és persze (leginkább az UT 2004-hez hasonlóan) egy rakás használható járművet is kapunk.

A fejlesztők kiemelik továbbá, hogy itt is lesznek mutatorok, így semmi akadálya például annak, hogy betegyük a pipát az Instagib opció elé, és régimódi, egylövéses mókával szórakoztassuk egymást.

Az első bekezdésben egyébként nem írtam teljesen igazat: a Toxikkban lesz XP szerzési lehetőség, ez azonban semmilyen befolyással nincs a játékmenetre, vagy a játékosok erősségére, pusztán a matchmakinget teszi egyszerűbbé és egyenlőbbé, illetve új skineket szerezhetünk meg általa.

A fejlesztők egyébként úgy vélik, hogy egy klasszikus arena-FPS nem lehet free-to-play, ugyanis egy ilyen játékban mindenkinek egyenlőnek kell lennie - tehát nem merülhet fel olyan dolog, hogy valaki előnyökhöz fér hozzá pénzért cserébe. Így a Toxikk sem lesz F2P, ráadásul kizárólag PC-re adják majd ki, így nagyon jól konfigurálható is lesz.

A játék nagyban épít majd a felhasználók által készített tartalomra, így csak egy regisztrációba kerül, és máris megkapjuk az SDK-t. Ennek segítségével aztán saját pályákat, karaktereket és skineket készíthetünk. A fejlesztők minden ilyen tartalmat egy központi weboldalon tesznek majd elérhetővé, és a tervek szerint minden ingyenes lesz.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward