Sok újdonság lesz a Total War: Warhammerben

A hősök elpusztíthatatlanok lesznek, és öregedni sem fognak. Viszont, a megszokottnál több egységet irányíthatunk majd.

Sok újdonság lesz a Total War: Warhammerben

Komoly változásokat hoz majd magával a Total War széria 2016-ban megjelenő epizódja, a Total War: Warhammer. A Games Workshop népszerű franchise-a alapján készülő játék lesz ugyanis az első a Creative Assembly sorozatának történelmében, ami nem egy valós korszak hadviselését fogja modellezni, hanem egy kitalált világét. Ezért a fejlesztők úgy döntöttek, hogy a megszokottnál kicsit jobban eleresztik a fantáziájukat és pár új elemmel gazdagítják a játékmenetet.

Ezek egyike, hogy a programból el fog tűnni az idő koncepciója, azaz a seregeket vezető hősök nem fognak megöregedni. Sőt, mivel a készítők ezúttal jóval nagyobb hangsúlyt akarnak helyezni a történetre, az általunk irányított fontos és nagy hatalmú szereplők sosem halnak majd meg, még akkor sem, ha egyszerre tucatnyi lándzsa járja át a testüket, vagy egy jókora troll irdatlan bunkója bezúzza a koponyájukat. A valóságtól való elrugaszkodásnak köszönhető az is, hogy minden korábbinál több egység felett vehetjük majd át a parancsnokolást, hiszen egy fantasy világban jóval változatosabbak az egyes csapattestek, mint a valóságban. Ráadásul a nagyobb csoportosulások seregei jóval specializáltabbak lesznek az előző epizódokban látottaknál.

A császári erők példának okáért elsősorban a lőfegyverekre és a kiváló törpe mérnökök műhelyeiből kikerült, gőzmeghajtású tankokra és egyéb járművekre fognak építeni. Ellenben közelharcban nem lesznek annyira erősek. Míg az orkokat, trollokat, goblinokat és egyéb ocsmányságokat tömörítő „zöldbőrűeknek” nevezett frakcióban alig-alig lesznek a lő és tűzfegyverekhez értő egységek, hiszen ők egy primitív civilizáció félállati sorban élő vad gyermekei, akik semmit sem konyítanak a tudományhoz. Ellenben mivel szívósak és iszonyatos izmaik vannak, a puhány embereknél jobban fogják bírni az ütéseket. Közelharcban pedig alig lesz esélye ellenük bárkinek is, nyolc-tíz erősebb egységük akár 100-150 emberi harcossal is el fog tudni bánni.

A Creative Assembly csapatának nevében nyilatkozó Simon Mann azt is fontosnak tartotta megosztani az érdeklődőkkel, hogy a stúdió maximálisan tiszteletben tartja a Warhammer-univerzum törvényszerűségeit. Azaz a varázslatokat az évek során megjelent szabálykönyvekből veszik át, így aki ismeri a terepasztalon játszható stratégiai játékot, vagy az az alapján készült szerepjátékot, annak szinte minden ismerős lesz. Az egyes frakciók közötti kapcsolatokon sem változtatnak, tehát az egymással évszázadok óta hadban álló oldalak között igen nehéz lesz szép szóval elsimítani a konfliktusokat. Ugyanakkor semmi sincsen kőbe vésve, és a játékos diplomáciai képességei változatlanul sokat fognak nyomni a latban. Tehát ha valaki igazán elszántan békét akar majd kötni az ősellenségével, akkor súlyos áldozatok árán, de össze fogja tudni hozni a paktumot.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward