Overwatch - megváltozik a kontrolleres irányítás

A Blizzard egy régi problémát orvosol ezzel.

Overwatch - megváltozik a kontrolleres irányítás

Az Overwatch kontrolleres irányítására már tulajdonképpen a megjelenés óta panaszkodnak a játékosok - nyilván elsősorban konzolon, de ugyanaz a séma vonatkozik PC-n is a kontrollerekre. A probléma, hogy a célzáshoz használt analóg kar érzékenységét (sokak szerint) nem jól lőtte be a Blizzard.

A stúdió már akkor megígérte, hogy megpróbál valamit kezdeni a helyzettel, és úgy tűnik, hogy a megoldás elkezdett beérni. Az új séma neve Dual-Zone mód lesz, és a Blizzard leírása alapján úgy működik, hogy az analóg kar útjának jelentős részében csökkentett érzékenységgel és viszonylag nagy gyorsulással megy, azonban mikor eléri külső 10%-ot (tehát majdnem teljesen kitoljuk), akkor ez megfordul, és megnő az érzékenység, és csökken a gyorsulás. Ez sokkal precízebb célzást tesz lehetővé, ugyanakkor megmarad a gyors fordulás lehetősége is.

A patch megérkeztével ez a mód válik alappá, azonban a régi sem veszik, ezt átnevezték Exponential Ramp sémára, és úgy működik majd, ahogy eddig: az analóg kart kifelé tolva a célkereszt érzékenysége exponenciálisan növekszik, a gyorsulása pedig végig viszonylag nagy marad.

Mivel konzolokon nem érhető el a publikus tesztszerver, így a változtatásokat a Blizzard egyelőre a PC-s PTR-en próbálgatja. Amint sikerült belőni a végleges értékeket, a patch-et megkapják a PC mellett a konzolok is.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward