Nem a nagy tömegek miatt fut rosszul az AC: Unity

A fejlesztők próbálják kitalálni, miért teljesít minden platformon nagyon rosszul az új Assassin's Creed engine-je.

Nem a nagy tömegek miatt fut rosszul az AC: Unity

Ezen a ponton már valószínűleg mindenki tisztában van vele, mekkora technológiai katasztrófa az Assassin's Creed: Unity. Ahogy azt mi is megírtuk tesztünkben, a játék PS4-en közelebb van a 20fps-hez, mint a 30-hoz, PC-n pedig igen komoly gép kell a futtatásához. Ezen kívül persze a tengernyi bug és egyéb hiányosság is megkeseríti az életünket. Szintén írtunk már róla, hogy a Ubisoft a játékosok felháborodására reagálva indított egy blogot, ahol rendszeresen tájékoztat minket arról, hogy éppen mit tervez kijavítani a következő patch-ekkel.

A blog legfrissebb bejegyzésében olvasható, hogy a fejlesztők jelenleg a teljesítményproblémákra koncentrálnak. "Nagyon sok visszajelzést kaptunk a játék teljesítményével kapcsolatban, és ezeket nagyon komolyan vesszük, minél előbb meg akarjuk oldani. Egyelőre azt tudjuk elmondani, hogy nagy különbség van a megjelenés előtti verzió, és a megjelent verzió teljesítményében, és úgy tűnik, hogy a tesztjeink ellenére valamiért az utasítások sorbaállításánál túlterhelés következik be, és ez komoly hatással van a framerate-re."

A a fejlesztők ezen kívül leírják, hogy próbáltak variálni az NPC-k mennyiségén, de az NPC-k számának csökkentése nem javított a teljesítményen.

Mindez lefordítva nagyjából azt jelenti, hogy a Ubisoftnak fogalma sincs, miért fut rosszul a játék.

Habár a Unity megjelenése előtt azt kommunikálta a cég, hogy a játék CPU-limitált a nagy tömegek megjelenítése miatt, úgy tűnik, hogy mégsem ez a helyzet. Azaz a játék lehet CPU-limitált, de a rendkívül rosszul megírt kód miatt. A blog szerint jelenleg egyébként dolgoznak azon, hogy az engine jobban ossza szét a feladatokat a processzormagok között.

A készítők ezen kívül a mozgáson és a karakter navigációján is igyekeznek javítani a következő patch-ben. A blogposzt szerint egy rakás objektumot nem megfelelően jelöltek ki az engine-ben a parkour számára - habár ez a Unity irányításában és mozgásában tapasztalható mélyebb hiányosságokat nyilván nem fogja megoldani, talán kevésbé frusztrálóvá teheti a közlekedést.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward