Május-június környékén jön a Shadowrun Returns

Hamarosan újabb Kickstarter projekt érik be, méghozzá egy olyan, amitől mi is sokat várunk itt az iPonnál, mivel a szerkesztőségből többen is befizettünk rá! 

Május-június környékén jön a Shadowrun Returns

Hamarosan újabb Kickstarter projekt érik be, méghozzá egy olyan, amitől mi is sokat várunk itt az iPonnál, mivel a szerkesztőségből többen is befizettünk rá! A Harebrained Schemes "rendszeres" támogatóknak küldött frissítéseinek sorában az utolsóban fény derült a frissített megjelenési időkeretre.

A rendszeres azért került idézőjelbe, mert az utóbbi időben nagyon belemerültek a fejlesztésbe és nem vitték túlzásba a visszajelzést, de így az amerikaiak hálaadás ünnepén úgy érezték ideje pótolni az elmaradást. Mivel az eredeti elképzeléseken módosítottak itt-ott és bővítettek a funkciók listáján, így egy kicsit több időre lesz szükségük, az eredeti januári időpont május-júniusra csúszik.

Az eredeti felülnézetes megoldás helyett például bejön az izometrikus nézet lehetősége, ami nem kis dolog, nevezhetjük ezt is fő oknak a csúszásra. Az eddigiekben a legtöbb időt a játékmotor kipofozása, a művészi munka és a gameplay alapjainak lefektetése vitte el.

Ha a részletekre vagytok kíváncsiak, még azt is megtudhattuk, hogy reggel 8-kor kezdtek minden nap és baromi sok kávét ittak, hogy estig nyomhassák a munkát. Az első nagy mérföldkövük egy gameplay prototípus volt a "Run'n'Gun". Ez próbára teszi a harci interfészt, mesterséges intelligenciát (megfelelő fegyvereket választanak a szituációkhoz, újratöltenek, elsősegély csomagot használnak, megvan mikor agresszívek és mikor vonulnak vissza, reagálnak a lövésekre és segítséget hívnak), animációs rendszert és a szerkesztőt. Mindenkinek benne van a munkája. Már megépítettek egy környezetet is, ez laboros, tele Lone Star őrökkel, innen szövetmintákat kell majd lopniuk a futár játékosoknak.

Sok-sok hét bugvadászat, iterációk és átdolgozások után végre eljutottak az élvezetesebb részéig a munkának, elégedettek a "Run'n'Gun"-nal és úgy érzik biztos alapokra fogják továbbépíteni a játékot.

Mellesleg nemrég felvettek egy csapat karaktertervező művészt, mérnököt, dizájnert, mivel már megvannak az eszközök, amikkel dolgozni tudnak, növekedhetett a csapat mérete. Az elkövetkező frissítésekben várhatóan a mágiáról és a tech képességekről tudhatunk meg többet, de előkerülhet a sztori és a beszélgető rendszer is. 

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward