Last Year - aszimmetrikus horror multi

Tudom mit tettél péntek 13-án az Elm utcában!

Last Year - aszimmetrikus horror multi

James Matthew Wearing, aki korábban a játékipar sűrűjében dolgozott olyan címeken, mint a Crysis, a Hitman, a Far Cry 3 vagy az Assassin's Creed 2 és 3, most saját játék fejlesztésébe fogott, amelyhez Kickstarteren keres támogatókat.

A multiplayer túlélő horrort hatan játszhatjuk, barátainkkal 5 tipikus tinédzser bőrébe bújhatunk, a hatodik játékos lesz a gyilkos. A gyilkosé a győzelem, ha akár egyesével, akár egyszerre képes kiirtani az egész csapatot, a potenciális áldozatok feladata, hogy egymást segítve és összefogva megtalálják őt. Minden karakternek egyedi képességei vannak, melyeket úgy alakítottak ki, hogy a játékosoknak egymásra kelljen támaszkodniuk.

A rózsaszín kardigános miniszoknyás Amber a felderítő, aki bejelölheti a térképen a gyilkos pozícióját és a felszerelési tárgyakat is könnyebben megtalálja, mint a többiek. Ha a gyilkos rátámad, akkor viszont nem ő a legtartósabb elem.

A sportos Chad, aki jól bírja a gyűrődést, meg tudja védeni a társait, rövid időre ugyanis képes kiiktatni a gyilkost, hogy a többiek kereket tudjanak oldani.

Nick, az okostojás, aki meg tudja javítani a telefont, a generátorokat és úgy általában mindenféle kütyüt, még zárakat és autókat is fel tud törni. Nick Rasmus nevű patkánya, akinek a bőrébe szintén belebújhatunk, át tud menni a kis alagutakon, járatokon, képes ajtókat kinyitni a túloldalról és kémkameraként is használható. Nick hátránya, hogy a gyilkos őt is nagyon gyorsan képes hidegre tenni. (Ki akarna ezek után az unalmas Chaddel játszani?)

A copfos, vigyorgó Samre a gyógyító hálátlan szerepe jutott.

A kisegítőként jelen lévő baseballütős Troy amellett, hogy szintén meg tudja védeni a többieket, képes olyan csapdákat lerakni, melyek megsebzik és lelassítják a gyilkost.

A Last Yearben összes kedvenc horrorfilm klisénkkel találkozhatunk. A gyilkos mindig ott tűnik fel, ahol a legkevésbé számítunk rá, ezt egy érdekes játékmechanikai megoldással oldották meg az alkotók. A gyilkosnak két "üzemmódja" van, az egyikben tud gyilkolni, de lassabban mozog, a másikban gyorsan és észrevétlenül közlekedik, de nem tud támadni. Korlátozva van, hogy a gyorsabb, predátor módban a gyilkos mennyire közel jelenhet meg potenciális áldozataihoz, ezért jól meg kell terveznie, hol csap le rájuk, és okosan kell csapdát állítani.

A tervezett helyszínek szintén a szokásos horrorfilmes kínálatból kerültek elő, az egyik egy tóparti nyári tábor, a másik egy átlagos középiskola.

A játék Oculus Rift és voice chat támogatással érkezik, a gyilkost kereső csapat külön csatornán beszélheti meg a taktikát. LAN-on és online is játszhatunk, ez utóbbi módban lesz multiplayer lobby, ahol a publikus meccsekre jelentkezhetünk, de lesz lehetőség privát játékok létrehozására is.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward