Killzone 3 hivatalos bejelentés: PS3 csúcsra járatva?

Infódömping és képek, a fejlesztők szerint a Killzone 3 kifacsar mindent a PlayStationből

Killzone 3 hivatalos bejelentés: PS3 csúcsra járatva?

Egy amszterdami sajtóeseményen a Guerilla Games hivatalosan is bemutatta a Killzone 3-at, a meghívott újságírók pedig kipróbálhatták a játékot jelenlegi állapotában. Nem túl meglepő módon az elmondott információk nagy része egyezett a GamePro magazinban látottakkal, a kiemelt témák a 3D, a jetpack és a pusztítás, de bemutató utáni interjúkból még nagyon sok mindent megtudhattunk. A VG247 például Hermen Hulsttal beszélgetett, és felhozta neki, hogy a KZ2 az ex-IGN-es Jeff Haynes szerint úgy 60%-on járatta a Cell-t, mi a helyzet a KZ3-mal, hiszen sokan kíváncsiak arra, hogy egy fejlesztő mennyire képes kihasználni az adott vas lehetőségeit.

„Úgy gondolom a 100%-ot feszegetjük, látod mintha már gőzölne is a gép” – mondta Hulst. „Mindent kipréseltünk belőle, amit lehetett. Az egész a méretekre, a környezetre, és az akcióra vezethető vissza, amit látni fogtok a képernyőn. Ahogy azt a korábbi prezentáción is mondtam, az új rész pályáinak területei tízszer nagyobbak egy átlagos Killzone 2 pályánál. A Killzone 2 nem volt egy kis játék, de akkor ez volt a maximum, amire képesek voltunk.”

Persze ez nem zárja ki, hogy később fejlettebb algoritmusokkal még többre legyenek képesek a fejlesztők, ám ettől függetlenül teljes kapacitásán használni a vasat nem kis teljesítmény, eddig csak a Naughty Dog állította az Uncharted 2-ről, hogy képes erre, és látván a játékot ezt el is hittük nekik. Hulst egyébként elmesélte, hogy nagyon jó kapcsolatban vannak a Naughty Dog-gal és a Sony Santa Monica-i stúdiójával is (God of War 3), és van köztük egy versengés, hogy ki képes többre, de segítik is egymást.

A jóval nagyobb területek mellett még fontos része volt az előadásnak a jetpack és annak a használata, ami érdekes adalék a játékhoz. Nem röpködhetünk vele ész nélkül a pályákon, mert tulajdonképpen úgy működik, mint egy booster. Jó magasra felröppenhetünk vele a levegőbe, ahol még kétszer használhatjuk a hajtóműveket egy-egy löketre mielőtt lassan leereszkednénk. A készítők szerint az jó taktikázásra ad majd lehetőséget, majd meglátjuk ha a kezeink között lesz a játék. E mellett feltűntek eléggé erőteljes fegyverek és egy brutális közelharc rendszer is, amiben kivégezhetjük a megszédült ellenfeleinket.

Most hogy a fél világ 3D lázban ég nem lehetett kihagyni az élő bemutatóból azt sem, hogy demonstrálják mire képes a Killzone 3, ugyanis a 3D fontos részét képezi, még mindig dolgoznak a tökéletes megjelenítésen. Ettől függetlenül szinte mindenki nagyon elégedetten nyilatkozott arról amit látott. A megfelelő TV mellett az egész játéknak mélysége van, könnyebb felmérni a távolságokat, a havazás pedig sok speciális effekttel együtt nagyon látványosra sikerült. A Move támogatás kérdéses, de a válaszok alapján elég esélyes, hogy lesz benne.

A VG247 szerkesztője rákérdezett a történetre is, lévén az egyik konkurencia, a Crysis 2 a fejlesztők szerint nagyon erős történettel fog rendelkezni. Hulst örült a kérdésnek és elmondta, hogy minden eddiginél több időt fordítottak a történetre és nagyon sok ember munkája van benne.

Végül amire még érdemes kitérni az a változatosság. A második rész területeinél a háborús zónában a szürke színek domináltak, most járhatunk majd dzsungelben, havas tájakon és még űrhajón is. A játék valamikor 2011-ben érkezik majd, videókat valószínűleg az E3-on kapunk majd belőle. A képek nagyobb felbontású változata megtalálhato a PlayStation blogon: klikk.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward