indiePon - A mainstreamen túl 2019.01.04.

Rémisztő P.T.-remake, robotokat irányító halacska, a korai DOS-érát idéző platformjáték, és egyéb érdekességek kerültek a mai részbe.

indiePon - A mainstreamen túl 2019.01.04.

Január végéig tart a Batalj bétája

A svéd Fall Damage körökre osztott, online akció-stratégiájában 1v1 csatákban veszünk részt saját kezűleg létrehozott csapatunkkal. Egyedi mechanikák, három frakció, többféle hős és egység biztosít számtalan különböző kombinációt, így biztosan megtaláljuk a játékstílusunknak megfelelő összeállítást.

Érdekesség az is, hogy ellenfelünkkel egy időben hajtjuk végre a támadásokat. A tervezési szakasz után élesben nézhetjük végig, hogyan működik stratégiánk, a végén pedig kiderül, melyik játékos volt az okosabb-ügyesebb.

Az Overwatch-ra és az XCOM-ra is emlékeztető Batalj zárt bétája december elején indult, és most január végéig meghosszabbították, ráadásul bárki számára elérhető. Hamarosan új hősök, egységek és térkép is érkezik egy frissítéssel. A bétakulcsért a hivatalos oldalra kell ellátogatni.

Félelmetes a P.T. legújabb remake-je

Mióta eltűnt a PlayStation Store-ból, a rajongók folyamatosan próbálkoznak azzal, hogy újra életre keltsék a Konami horrorját. Legutóbb Radius Gordello töltött kilenc hónapot az Unreal PT megalkotásával, és az eredmény hajmeresztően rémisztő lett.

A látványvilág nem hasonlít az eredetire, hiszen azt a Fox Engine-nel, ezt pedig az Unreal motorral csinálták, de a játékmenet majdnem ugyanaz, csak a végén változtattak.

Az Unreal PT az itch.io-n érhető el ingyenesen, míg a Konami ezt is le nem kapcsolja, mint ahogy tette azt már több remake esetében is.

Korlátlanul játszható a Super Animal Royale demója

A decembertől korai hozzáférésben lévő játék macskákat, kutyákat, rókákat, szarvasokat, lajhárokat és pandákat ereszt egymásnak, hogy addig harcoljanak, míg csak egyikük marad életben. A véresen aranyos, felülnézetes alkotásban 64 játékos küzd meg egymással a meccseken, az üres helyeket botokkal töltik fel.

A demóval addig játszhatunk, ameddig szeretnénk, még különböző tárgyakat is szerezhetünk, bár ezeket csak akkor használhatjuk, ha megvesszük az early access-verziót, ami cirka 11 euróba kerül a Steamen (a demót is itt találjátok).

Jelenleg több, mint hatvanféle állatka és 200+ kozmetikai cucc érhető el, a meccseket egyedül, vagy párosban indíthatjuk, de a squad mód is tervben van.

Halak és robotok a Feudal Alloyban

Attu egy földműves, kissé unalmas élete során napraforgót termeszt, mígnem néhány bandita megtámadja faluját, felégeti házát, és ellopja mindenét. Nyilván a nyomukba kell eredni, mint minden rendes akció-RPG-ben.

Egyébként egy középkori robotot fogunk irányítani.

Ja, és Attu egy hal.

A játék cuki, kézzel rajzolt világa tele van robotokkal, a hatalmas behemótoktól a repülő dolgokig, és mindegyiket egy picuri halacska vezeti. Ellenfeleinket kardokkal, különleges támadásokkal és gránátokkal győzhetjük le, de menő robot-hal-lovaggá is válhatunk a felszerelések segítségével. A számos, egymással kapcsolatban lévő területen mi választjuk meg, merre megyünk, miközben a törvényenkívülieket, és a náluk is rosszabbakat hajkurásszuk.

A Feudal Alloy január 17-én jelenik meg, a Steamen, a GOG-on, vagy a Humble Store-ban keressétek.

A múltba visz a The Eternal Castle

Alkotói szerint a filmbetétekkel tűzdelt platformjáték egy elveszett, 1987-es program felújított változata, és sok szempontból tényleg - szándékosan - a régmúltat idézi.

A CGA látványvilág a korai DOS-ra jellemző, de az animációk sokkal jobbak, mint bármi, amit annak idején láthattunk. A zene modern synthwave némi mozis beütéssel, a hangeffektek viszont durva zajokból és túltömörített digitális mintákból állnak.

Utunk többnyire lineáris, de azért akadnak véletlenszerű események, áthelyezett helyszínek. A történetet nagy vonalakban vázolják fel: posztapokaliptikus világ, egy mentőexpedíció kudarcba fulladt, a célig különös, fertőzött és/vagy kísértetjárta területen kell átjutnunk.

A The Eternal Castle január 5-én jelenik meg, megtalálható a Steamen.

Kickstarteren a One Step From Eden

Thomas Moon Kang paklikészítős roguelike lövöldeszerűségében karakterünkkel lépegetünk a csatamezőn, kivédjük az ellenfelek támadásait, és megpróbáljuk sarokba szorítani a célpontot a kezünkbe kerülő legerősebb varázslatokkal és lényekkel. Kicsit olyan, mint egy valós idejű Hearthstone, csak annál sokkal pörgősebb.

Kevés kártyával indulunk, a csaták során építjük fel arzenálunkat. Demó is van, egy zónát tartalmaz, minden harc után újraindul, friss kártyát választhatunk, és néha a karaktert is fejleszthetjük. Három bosst győzhetünk le. A demón látszik, hogy nincs teljesen kész, de jó betekintést nyújt a játékba.

A One Step From Eden kickstarteres kampánya még majdnem egy hónapig tart, steames oldala is van már.

Ilyen egy bossharc a Blazing Chrome-ban

A JoyMasher stúdió retro hangulatú lövöldéje gyors, kemény játék, valószínűleg óriási siker lett volna mondjuk 1995 környékén. A megjelenést viszont mostanában tervezik, még az év elején, és egy videót is kiadtak arról, mire számíthatunk.

A látványra nem lehet panasz, a karakterek és a hátterek élesek, részletesek, az animációk pedig gyakorlatilag tökéletesek. Azt hiszem, érdemes a kívánságlistánkra tenni a Steamen.

Modtámogatást kapott a Slay the Spire

A Mega Crit Games roguelike kalandjátékában egy mágikus, és nagyon veszélyes toronyban haladunk egyre feljebb. Karakterünk képességeit kártyák szemléltetik, saját paklinkat több, mint 200 lapból állíthatjuk össze.

Kártyákat az ellenfelek legyőzésével szerezhetünk leginkább, ezért a csaták közben sokszor improvizálnunk kell. Ha meghalunk, új tornyot generál a rendszer, és friss karaktert kell építenünk.

A játék kicsivel több, mint egy éve van korai hozzáférésben a Steamen, és rendkívül pozitív az értékelése. Az éles megjelenést nagyjából három hét múlva tervezik, de már most megkapta a Steam Workshop-támogatást. Jelenleg 41 mod érhető el, köztük új karakterek, vagy kártyák is.

Hatalmas mod készült a Dark Soulshoz

A Dark Souls: Daughters of Ash nem teljes konverzió, de nagyon közel áll hozzá; alkotója, Grimrukh két évet szánt elkészítésére.

A mod új bossokat, ellenfeleket, NPC-ket, küldetéssorozatokat, fegyvereket, tárgyakat, mechanikákat, lore-elemeket, titkokat hozott, a teljes tartalom állítólag kétszer akkora, mint az eredeti játéké. Ha felkeltette az érdeklődéseteket, próbáljátok ki!

Neked ajánljuk

Kiemelt
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
0% THM
{{ product.displayName }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap