Dying Light - Éjszakai játékmenet

A Techland az Eurogamer Expo egyik legérdekesebb előadásával rukkolt elő. Tymon Smektalának, a Dying Light producerének már nem nagyon van rá szüksége, hogy tovább győzködjön minket, hogy kipróbáljuk a játékot.

Dying Light - Éjszakai játékmenet

A Techland az Eurogamer Expo egyik legérdekesebb előadásával rukkolt elő. Tymon Smektalának, a Dying Light producerének már nem nagyon van rá szüksége, hogy tovább győzködjön minket, hogy kipróbáljuk a játékot. Az első személyes nézetű, nyílt világú túlélő horrorban nem vagyunk rákényszerítve, hogy öljük a zombikat, ha úgy tetszik, elkerülhetjük őket (~parkour) vagy csapdákkal ritkíthatjuk soraikat, ha csak a közelharcot nem részesítjük előnyben.

A játék legnagyobb kihívását a most először bemutatott élő éjszakai gameplay hozza, amikor a zombik intelligensebben viselkednek, agresszívabbak és ugyanúgy képesek felmászni mindenhova, mint mi. Az éjszaka és nappal váltakozása természetes módon valósul meg, a küldetéseket pedig mi döntjük el, hogy mikor kezdjük meg (nappal, éjszaka, koraeste stb.), az éjszakai teljesítésért sokszor extra achievementek, jutalmak járnak, hisz ahogy már említettük, az nagyobb kihívást jelent. A rendszert még most is csiszolják, jelen állás szerint lehetőségünk lesz átaludni majd az éjszakákat, ha úgy tetszik. A játékban a kooperatív rész drop-in drop-out rendszerű lesz, barátaink bármikor csatlakozhatnak, hogy együtt teljesítsük a játék egy tetszőleges részét, aztán folytathatjuk egyedül is, ha úgy tetszik (nincs olyan előfeltétel, hogy már meg kellett, hogy csináljon X küldetést, hogy beszálljon).

A játékban nem lesznek szigorúan vett kasztok. Mikor elindítjátok a Dying Lightot, 4 karakter közül választhattok, akik mindegyike ugyanazokkal az alapképességekkel rendelkezik. Aztán ahogy lépkeditek a szinteket, Ti döntitek el, hogy mit fejlesztetek leginkább, fókuszálhattok a túlélő képességre, harcra vagy mozgásra, de ha úgy tetszik, akkor ezek tetszőleges keverékét hozzátok ki, vagyis nagyon egyedi lesz mindenki karaktere a játék közepe-vége felé.

A tárgyalkotó rendszerről eddig még nem sokat hallhattunk, de azt már tudjuk, hogy lesz, tudunk majd fegyvereket moddolni és a rendszer egésze sokkal összetettebb és jobb lesz, mint a Dead Islandban, a stúdió korábbi játékában volt. Nagyon sokat tanultak az ott kapott visszajelzésekből.

Az előadás 3:22-nél kezdődik:

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward