Dragon Age 3 tervek, elképzelések

A BioWare megígérte, hogy jobban odafigyel a játékosok visszajelzéseire. PAX-os előadásuk során kitértek a Dragon Age 3 kapcsán felmerült leggyakoribb kérésekre.

Dragon Age 3 tervek, elképzelések

A BioWare Dragon Age csapatának PAX Eastes előadásán maguk az alkotók osztották meg elképzeléseiket, ötleteiket a rajongókkal és a sajtó képviselőivel. Korábban már bejelentették, hogy a Dragon Age csapata befejezte az összes munkát és ráállt a Következő Dologra(tm), amiről már akkor is tudtuk, hogy csakis a DA3 lehet. Már akkor megígérték, hogy jobban oda fognak figyelni a rajongók visszajelzéseire, és erre alapozva fogják folytatni a sorozatot. Az előadás során a fórumokon leggyakrabban emlegetett ötletekre, elképzelésekre tértek ki.

Mike Laidlaw kreatív igazgató utalást tett arra, hogy a DA3 története Orlais-ban, a világ Franciaország inspirálta déli részén fog játszódni, a thedasi régióban – így már tudjuk, hogy nem véletlen, hogy a legújabb regény, a Dragon Age: Asunder történései is épp ott zajlanak. Laidlaw megígérte, hogy változatos tájakon kalandozhatunk, és nem lesznek újrahasznosított pályák, és azt is elmondta, a közönség nem kis örömére, hogy döntéseinknek valóban súlya lesz, és az események alakulásába az előző játékok mentései is kihatással lesznek. Tisztában vannak vele, hogy voltak problémák az importtal, és igyekezni fognak, hogy valóban az általunk megálmodott és kialakított világban játszhassunk.

Egy sokak által hiányolt lehetőség újra visszatér a játékba: a DA3-ban újra egyedileg alakíthatjuk majd társaink felszerelését és páncélzatát, akárcsak az első részben. A BioWare ugyanakkor megőrzi azt az elképzelést is, hogy a különböző kasztoknak messziről is felismerhető jellegzetes külseje legyen, hiszen egy zsúfolt csatatéren nem árt, ha első pillantásra tudjuk embereinkről, hogy ki-kicsoda. Ezt a két, időnként egymásnak ellentmondó elképzelést úgy házasítják össze, hogy az adott páncéldarabok mindig alkalmazkodnak a kaszthoz, amelynek tagjai viselik őket, de épp csak annyira, hogy a kasztok jellegzetes sziluettjei felismerhetőek maradjanak, Laidlaw ez koncepciórajzok segítségével demonstrálta is, aztán elhúzta a közönség orra előtt a mézesmadzagot azzal a kijelentésével, hogy talán azt is megengedik majd, hogy a színekkel és anyagokkal is variálhassunk kicsit.

Az előadás során a multiplayerről nem ugyan szó, de azt rebesgetik, hogy lesz aréna stílusú PVE vagy PVP játékmód is, már ha az ezzel kapcsolatos pletykáknak hinni lehet.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward