Aprók nagyban - 2016.03.04.

Új Kupolaváros koncepciórajzok érkeztek, nem érti a Remedy az Xbox One tulajok felháborodását, csúszik a Kingdom Come: Deliverance PC-s változata.

Aprók nagyban - 2016.03.04.

Új traileren a Timbleweed Park

Új trailer érkezett Ron Gilbert és Garry Winnick a régi idők LucasArtsos kalandjátékainak hangulatát visszahozó művéhez, az augusztusban debütáló Timbleweed Parkhoz. A videóban az öt játszható karakter egyike, Ray különleges ügynök narrálja a látottakat.

Ingyenes új tartalom a The Divisionhöz

Bár a Ubisoft általunk a béta kipróbálása utánnémi óvatossággal kezelt TPS-e csak a jövő héten jelenik majd meg, már jó ideje tudni lehet, hogy még ebben az évben három DLC-vel fog bővülni. A cégnél azonban gondoltak azokra is, akik nem tudnak vagy akarnak beruházni a szezonbérletbe, ezért ingyenesen elérhető bővítményekkel is szinesíteni fogják az alapjátékot. Az áprilisi frissítést követően a játékosok egy Incursions-nek nevezett, izzasztó, de komoly jutalmakkal kecsegtető raidben tehetik majd próbára magukat, illetve arra is lehetőségük lesz, hogy a kooperatív küldetések során elcseréljék csapattársaikkal a zsákmányt. A májusban esedékes újításokról még nem sokat tudni, az azonban biztos, hogy a Dark Zone-ban járva-kelve új lehetőségekbe botlunk majd bele, valamint a Columbus Circle-nél is meggyűlik majd a bajunk a fosztogatókkal.

Mit rejt a Baldur's Gate Siege of Dragonspear gyűjtői kiadása?

Március 31-én jelenik majd meg a Baldur's Gate első és második része közötti eseményeket elmesélő Baldur's Gate: Siege of Dragonspear, aminek a hagyományos változata mellett immár a gyűjtői kiadása is megvásárolható. A százharminc dollárba kerülő csomag megvételét és kézhez kapását követően a miénk lehet a a Siege of Dragonspear egy digitális kópiája, valamint az új epizód és a Baldur's Gate: Enhanced Edition DVD-je. Az ízléses, díszcsomagolású doboz ezen kívül a két játék zenéjét tartalmazó DVD-ket, a Kardpart egy jókora, vászonból készült térképét, a Flaming Fist egyik tagjának, Bence Duncan-nek a jelentését, egy, egyebek mellett a kasztokat, a megidézhető szörnyeket és a varázslatokat bemutató könyvet, egy érmét, egy nyakláncot, valamint egy asztali szerepjátékhoz remekül használható kockaszettet is tartalmaz.

Vegyes hírek a Kingdom Come háza tájáról

Örömteli és kevésbé vidám fejleményekkel egyaránt szolgált a Kingdom Come: Deliverance iránt érdeklődők számára a Warhorse Studios. A jó hír, hogy ha annak idején adtunk pénzt az RPG tető alá hozatalára, vagy előrendeltük a játékot, akkor belevethetjük magunkat a bétába. Fontos, hogy az akció még mindig él, így ha beruházunk egy példányba, akkor kipróbálhatjuk, hogy mit is tud a cseh fejlesztők játéka. Rossz hír viszont, hogy az alkotás PC-s verziójának megjelenését eltolták, mégpedig azzal az indokkal, hogy a PS4-es és az Xbox One-os porttal egyszerre jelenhessen meg. Az új dátum nem ismert, de a csapat tagjai szeretnék, ha még idén mindenki játszhatna a végleges verzióval.

Nem érti a Remedy a konzoltulajok felháborodását

Mint ismeretes, a Remedy februárban bejelentette, hogy sokak által várt játékuk, a Quantum Break nem csak Xbox One-on, hanem a Windows 10-et futtató PC-ken is elérhető lesz. A stúdiónál érthető módon azt hitték, hogy döntésük nem különösebben zaklat majd fel senkit, hiszen az efféle közleményeknek jellemzően örülni szoktak az emberek. Csakhogy a történetet jegyző és a munkálatokat irányító Sam Lake elmondása alapján a konzoltulajdonosok közül meglehetősen sokan rossz néven vették, hogy a program immár nem Xbox One-exkluzív és ugyancsak színes nyelvezettel adták a csapat tudtára haraggal vegyes csalódottságukat, illetve az előrendelésüket is lemondták. Lake szerint a Remedynél egyszerűen nem tudják mire vélni ezt a fajta hozzáállást mert nem értik, hogy miért fáj az egyeseknek, hogy egy játék más platformokra is megjelenik.

Mirror's Edge Catalyst - Harc és mozgás

Két új videóval igyekszik felcsigázni a Mirror's Edge rajongók érdeklődését a DICE. Az egyikben azt nézhetjük meg, hogy Faith miképpen is ugrál háztetőről háztetőre, a másikban viszont a küzdelemé a főszerep.

Nem szabotálták a Spintirest

Azt követően, hogy egy, percekkel a játék elindulása után fagyást okozó hiba miatt vissza kellett vonni a szovjet járművek szerelmeseinek szánt Spintires Steamen való értékesítését, a hoppon maradt játékosok körében felütötte a fejét a pletyka, miszerint a problémát a játék egy korábbi fejlesztője, Pavel Zagrebelnyj okozta, mégpedig azért, mert ex-munkaadója, a Oovee Game Studios ismételt felszólítások után sem volt hajlandó megadni számára a neki szerinte jogosan járó jussát. Ez értelemszerűen komoly felháborodást okozott, hiszen a huszonöt euróba kerülő játék tulajdonosai teljes joggal úgy érezték, hogy ilyesminek nem lenne szabad előfordulnia. A jelek és a hivatalos kommunikáció szerint azonban nem egy csalódott munkatárs bosszújáról, hanem egyszerű figyelmetlenségről van szó, mert a gondot a túlbuzgó, a legutóbbi frissítés óta a jogtiszta játékokat is törtnek néző másolásvédelem okozta. A probléma egy új patchnek hála elhárult, így újra nekiveselkedhetünk a sok tonnás monstrumokkal az úttalan utaknak.

Mozgásban az Obduction

A leginkább a Mystről ismert Cyan Worlds játéka, az Obduction nem titkoltan a nagy klasszikus szellemi örököse igyekszik lenni, amire jó esélye van, hiszen bár Robyn Miller már jóideje elhagyta a céget, bátyja, Rand még mindig elnök-vezérigazgatóként vezeti azt. A videóban pillesúlyú spoiler látható, így azt mindenki csakis a saját felelősségére tekintse meg.

Új koncepciórajzokon a Kupolaváros

Mint ahogy azt az Overon Station tagjaival készült interjúnkbólmár tudhatjátok, a Nemere István sci-fije alapján készülő játékban igen éles lesz a kontraszt Teca, az elhagyatott bolygón ragadt csapat űrhajója és a brutalista stílusban megépült Kupolaváros között. A stúdió legutóbbi sajtóközleménye is az eltérő stílusokra hívja fel a figyelmet.

"Célunk egy olyan vizuális kontraszt kialakítása, amely szembeállítja a Teca letisztult, elegáns vonalait a város robosztus, brutalista stílusával. Míg az űrhajó elegáns, lekerekített íveivel és könnyű, műanyag anyaghasználatával napjaink jövőképét jeleníti meg, addig a Kupolaváros a 60-as évek retrofuturisztikus elképzeléseiből építkezik; ez a stílus hatalmas betonépületekkel, szögletes idomokkal és fémes, nehéz anyagokkal dolgozik. Főhőseinknek ez szinte időutazás a múltba, mivel túl fiatalok ahhoz, hogy emlékezhessenek a Kupolaváros fénykorára.” – osztotta meg velünk Kovács Péter. “Rengeteget foglalkoztunk a fontos helyszínek vizuális megkülönböztetésével, így mindegyikük egyedi megjelenést és különleges hangulatot kapott.”

A különbség tényleg jól látható a lentebb megtekinthető képeken.

Galéria megnyitása grid_on

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward