10 dolog, amiben jobb lesz a végleges BF: Hardline

A Visceral nagyon igyekszik, hogy a végleges játék ne ábrándítsa ki annyira a rajongókat, mint a béta.

10 dolog, amiben jobb lesz a végleges BF: Hardline

A Visceral is érzi - helyesen -, hogy a játékosok nem voltak maradéktalanul elégedettek a Battlefield: Hardline bétájával. Meg is ígérték a tesztelés zárultával, hogy megfogadják a tanácsokat, és a megjelenésig megváltoztatnak egy rakás dolgot. Most egy tízes listát tett közzé a stúdió a fontosabb fejlődési pontokról. Nézzük!

1. Visszafogottabb robbantgatás - A játékosok szerint nagyon megtörte a rendőrök vs. bűnözők élményt a folyamatos robbantgatás és a túl sok nehézfegyver. Ezek gyakoriságából visszavettek úgy, hogy azért a móka megmaradjon.

2. Átalakult a mechanic - Számos ponton fejlődött ez a karakterosztály, hasznosabbá vált, de megmaradt a képessége, hogy leszedje a járműveket. Át is akarják nevezni az osztályt egyébként, ehhez a rajongóktól várnak ötleteket.

3. Fejlődik a HUD - A készítők jobban el szeretnék különíteni az in-game kezelőfelület stílusát a Battlefield 4-től, és átláthatóbbá akarják tenni a küldetés céljainak megjelenítését.

4. Átalakul a testreszabás - A customize képernyőt jelentősen átvariálják a fejlesztők, így könnyebb és átláthatóbb lesz a felszerelés összerakása.

5. Interaktívabb világ - Mi is panaszkodtunk rá, hogy a játék pályái túl sterilek. Ezen is változtat a Visceral, több interaktív elemet helyez el a világban, mind a kinti, mind pedig a benti tereken.

6. Hosszabb körök - A játékosok szerint túl gyorsan pörögtek a körök, így a készítők hosszabbá tették a Heistet és a Blood Money-t, és ígéretük szerint ez azt sem fogja jelenteni, hogy unalmasabbak lesznek a fordulók.

7. Több élete lesz a járműveknek - A Visceral szerint sem volt egészen fair dolog, hogy egyetlen tár géppuska egy négyfős halálcsapdává változtatott egy autót. Így megnövelték annak életerejét és használhatóságát.

8. Jobb hangok - És itt most nem a fegyverhangokról van szó, hanem azokról, amiket a környezet, vagy éppen a játékosok adnak ki. Sok játékmódban fontos ugyanis, hogy figyeljünk a körülöttünk lévő zajokra. A készítők ezeket is feljavítják.

9. Medkitek és a feltámasztás - Volt egy vicces hiba, mely szerint a medkitek és a töltényes ládikók blokkolták a LOS-t, megakadályozva ezzel az újraélesztést. Természetesen ezt is javítják.

10. Fejlődik a kihallgatás - Megváltozik a kihallgatás működése, így most már csak a kihallgatott ellenfél környékén található többi ellenfelet fedi majd fel.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward