Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

World of Warcraft: Wrath of the Lich King teszt

  • Dátum | 2008.12.09 10:09
  • Szerző | alien24
  • Csoport | JÁTÉK

Több mint egy éve történt, hogy a Blizzard hivatalos játékbemutatóján, a BlizzCon 2007 nevű rendezvényen bejelentették: a World of Warcraft hamarosan új kiegészítővel bővül. A játék a Wrath of the Lich King (a továbbiakban: WotLK) címet kapta, és a rajongótábor ettől kezdve reménykedve várta a „kieg” érkezésével együtt járó, a fejlesztők által megígért újdonságokat – többek között az elérhető szint megnövelését lvl 80-ra, új kaszt – a Death Knight – és új szakma – az Inscription – bevezetését. Természetes, hogy a hivatalos megjelenés idejének közeledtével ez a reményteli várakozás még inkább fokozódott. Szinte minden játékos a WotLK-ig hátralevő napokat számlálta…

A Lich King inváziója

Különböző „előjelek” is előrevetítették a Lich King eljövetelét. Ilyen volt például a 3.0.2-es patch, ami már október közepén elérhetővé vált a játékosok számára. A patch szerepe – többek között – az volt, hogy előkészítse a WotLK-val megvalósuló szintlépést lvl 80-ra, hiszen a kasztok ettől kezdve az új kiegészítő maximális szintjéhez igazodó talentfával rendelkezhettek. Nem sokkal ezután, pedig újabb jelei mutatkoztak a Lich King ténykedésének. A háttértörténet menetének megfelelően egy fokozatosan kibontakozó, de rohamosan elterjedő, zombivá változtató járvány indult el a WoW világában – lényegében szinte kipusztítva ezzel az NPC-ket és egyéb fertőzött lényeket. A beavatkozás és annak megoldása nem aratott osztatlan sikert a játékosok körében. (Egyes vélemények szerint a WotLK ilyen módon történő előkészítése hasonló volt ahhoz, ahogyan a Blizzard a játék indulása előtt véget vetett a nyilvános bétatesztnek: akkor démoninvázió pusztította el a világot.) Ez az affér sokakban erős kétségeket ébreszthetett a közelgő WotLK-val kapcsolatban, ám a rajongókat természetesen ez sem tántoríthatta el. És november 13-án végre eljött a várva várt pillanat…
Northrend, a régi-új kontinens
Northrend, a régi-új kontinens

Northrend felfedezése

Hivatalosan ugyan valóban november 13-án éjféltől lehetett játszani, a valóságban azonban már valamivel korábban elérhető volt a játék. Nagy tömeg persze ekkor még nem gyűlt össze (a többség pedig, vagy épp vásárolt, vagy pedig nagyban telepített), de azért akadtak jó páran. Nem volt szervertörés és szerver-kliens problémák is csak pillanatokra álltak be, szóval semmi komolyabb incidens nem történt. Már a telepítés alatt sem kellett unatkoznunk, hiszen a háttértörténetből olvashattunk részleteket (vagy inkább tömör összefoglalót).

A szövetség oldalán a játék egy gyors hajóúttal vette kezdetét a Stormwind-beli kikötőből, Stormwind Harbor-ból a Northrend földrészen, ezen belül a Borean Tundra területen fekvő Valiance Keep-be (hordásoknak Undercity-ből és Orgrimmarból van Zeppelin járat). Northrend a Warcraft-mitológia szerves részét képező, rejtélyes északi kontinens… Most végre birtokba vehettük, egyúttal felfedezhettük a játékmenet szempontjából új helyszínként megjelenő földrészt. Két kezdő területet kaptunk párhuzamosan, ahol el lehetett kezdeni a questelést lvl 70-en: az egyik az előbb említett Borean Tundra vidékén található Valiance Keep, a másik a Howling Fjord.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 5.
    2008. 12. 10. 23:07
    Eidur: remelem igy lesz , FS!-en volt valami olyasmi hir ami arra celzott ez lehet megvaltozik.
  • 4.
    2008. 12. 10. 18:32
    achi-k szeritne maddig jok amig nem jarnak durva jutalommal.
    most poen szinten megy,aki akarja csinalja aki nem az csinal mast. amint jar rete imba gear kotelezo lesz csinalni ;(
  • 3.
    2008. 12. 10. 06:15
    Egyetértek, az achievement rendszer a jelenlegi formájában tényleg csak egy nagy timesink. Ha csak az értelmes kihívások maradtak volna benne jó lenne, de így egy hogyan legyen papírunk róla, hogy hülyére tudjuk farmolni magunkat ablaknak érzem. A tartalomnak pedig még nem ért teljesen a végére a környezetem, de közelít hozzá (instance-on kívülire gondolok), a BC-nél biztos nem hosszabb ezen a fronton is az is ~2 hónapra volt elég. A kisebb-nagyobb patchek pedig ritkán hoztak érdemlegeset (szezonális dolgok, új instance-ok bevezetése nem történik minden héten).
  • 2.
    2008. 12. 10. 00:28
    Tartalmat nem nagyon hosszabbít szerintem. Egy újabb farmolásra késztő timesink az achivement rendszer imo. :/ Szerezd meg az összes mountot, pucold ki 5x az xy instát... Nekem nem szimpi. Persze lehet van közte egy-két ötletes dolog is, de ez nem sokat javít az összképen. (Lehet rám a köveket vetni, ezt úgy mondom, hogy már jó ideje nem nyúltam wowhoz.)
  • 1.
    2008. 12. 09. 20:20