Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

World of Warcraft – Warlords of Draenor

  • Dátum | 2015.01.24 10:01
  • Szerző | Magrathea
  • Csoport | JÁTÉK


A World of Warcraft máig a nyugati MMO piac legmeghatározóbb szereplője. A Blizzard még mindig meg tudja azt csinálni, hogy ha kiad egy új kiegészítőt a lassan matuzsáleminek nevezhető MMO-hoz, az ugyanakkora hírverést és érdeklődést kelt, mintha csak egy teljesen új, méregdrága online szerepjáték jelent volna meg. A WoW képes megújulni és képes visszacsábítani a régi játékosai nagy részét is, ami nem kis eredmény. Hogy mindezt hogyan csinálja és miért olyan jó és népszerű, már nem ilyen egyszerű leírni. Csak úgy szerezhetünk megfelelő rálátást a dologra, hogy „benne élünk” a világában, és Azeroth a második otthonunkká válik.

Én magam nagyjából akkor hagytam abba az aktív játékot, amikor elkezdtem pályafutásom itt az iPonnál. Ez a Burning Crusade kiegészítő vége felé volt, ekkor történt, hogy ismét kinyitottam a kapukat a játékvilág felé, és kiléptem az MMORPG univerzumból. Ha az ember a játék mellett még élni is akar, akkor be kell látni, hogy egyszerre a kettő (MMO-k + egyéb játékok) nem megy. A Wrath of the Lich Kinget teljes egészében átugrottam, a Cataclysmet pedig casual játékosként nagyjából a közepéig kísértem. A Pandák nem tudtak bevonzani, éppen ezért úgy éreztem, hogy egyedül „kevés” leszek ahhoz, hogy olyan cikket prezentáljak nektek a játékról, ami az igazi lényeget fogja meg. Segítségül hívtam hát régi ismerősömet, a veterán boszorkánymester Fatumot, aki már régóta gyűjti árva gyermekek lelkeit és eteti murlocokkal a démonjait. A cikk tartalmát és a levont következtetéseket tehát inkább az ő meglátásaira alapoztuk, én pedig bebújtam az „íródeák” szerepébe.


Fatum 10 éve WoWozik, főként szövetséges oldalon, de természetesen vannak hordás karakterei és a monk kivételével van egy 90+-os szintű altja az összes kasztból is. A HC raidelés már hozzám hasonlóan neki is a múlt, de casual játékosként szinte végig jelen volt a játékban, így eléggé átlátja a változásokat.

A Warlords of Draenor sok régi játékost tudott magával ragadni, egyrészt azért, mert a Warcraft történelem pandás spin-offal való megerőszakolása után ismét visszatért a megszokott sztorikhoz, másrészt pedig az ismerős helyszín miatt. Annak ellenére, hogy újabb orkos kiegészítőt kaptunk, egyáltalán nem kelt olyan érzést, hogy a horda felé húzna az egész sztori. Mindkét oldal szereplői és küldetései kidolgozottak, az ork és a draenei faj egyenlő hangsúllyal szerepelnek. Draenor pedig egyszerre tud ismerős és új lenni. Szinte mindenhol bele lehet futni olyan dolgokba, amik régi emlékeket idéznek: karakterek, helyszínek, események, tárgyak köszönnek vissza, és rengeteg az utalás a Burning Crusade-re. Ugyanakkor Outland és Draenor NEM ugyanaz a helyszín, nem igazán lehet ráismerni a területekre, szóval ha valaki attól tart, hogy Outland 2-t adják el neki, az megnyugodhat, erről szó sincs, bár néhány város és épület nyilván felismerhető, már csak a méreteik miatt is (például Sattrath, Auchindoun és Karabor).

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 38.
    2015. 02. 02. 21:58
    És mióta már csak nevében RPG az MMORPG műfaj? 10 éve?
  • 37.
    2015. 02. 02. 16:24
    Storyt a playerek generálják??

    Azt hiszem..most...kikapcsolom...a...gépet...
  • 36.
    2015. 01. 29. 12:44
    Én is csatlakoznék egy legacy szerverhez... az volt az igazi.
  • 35.
    2015. 01. 29. 09:16
    BC-s időket én is nagyon hiányolom Ha most indítanának viszont poénból legacy szerót, akkor tuti azon játszanék, és kérdés nélkül perkálnám a havidíjat. Ott még külön volt a healing/magic dam, volt külön fire/shadow/arcane/stb dam, volt értelme a kraftolt cuccoknak, és tényleg jól kellett tudni játszani, élvezetes volt a pvp és a pve is. Felnőttem
  • 34.
    2015. 01. 28. 08:09
    természetesen nem a vanilla wow ra gondoltam, amikor balance ról volt szó, hanem inkább a BC, Wotl, és talán még Cataclysm érára. BC ben a classok egyediek voltak, cataclysmban már sok volt az átfedés. De vegyük pl a wotlk ot, nehogy azt hidd, hogy olyan egyszerű volt ám lockkal arénázni, sok trükköt meg lehetett vele csinálni, de mégis voltak ellenszerei, és egy pro játékos ellen ugyanúgy nehéz volt játszani. főleg amikor egy Dk és egy warri próbált egyszerre megerőszakolni, na akkor legyél warlock a talpadon. (igen, volt egy kis időszak amikor a conflagrate sokat sebzett, de az gyorsan nerfelve lett)
  • 33.
    2015. 01. 27. 23:35
    Mindenkinek azt a kasztot barmolták szét, amit ő játszott...Régen minden jobb volt, biztosan még most is élveznéd ha egy pucér rogue lvl 1-es szürke dagerrel meg tudna ölni, és semmit nem tudnál vele kezdeni, a broken hunter, az 1shot warrior, ez mind annyira fasza volt, jobb lett volna úgy hagyni. Persze, elhiszem, hogy iszonyat nagy móka volt közel max hp-t lövő chaos boltokkal meg millió+1 instant cc-vel játszani, de közel nem volt balanceolva a dolog (most sincs). Minden classtól kivettek egy rakás cc-t mert 3 ember esetén már olyan szinten lehetett csinálni, hogy akár 2 embert folyamatosan cc-ben tartottak,bár ez igazából még most is megoldható.
  • 32.
    2015. 01. 27. 14:49
    Egyik kaszt sem változott annyira radikálisan, mint a lock és szerintem nem jó irányba. Az új kieggel meg csomó spellt elvettek, marhára le lett butítva az egész játék. A magamfajta vén rókáknak ez röhejes.
  • 31.
    2015. 01. 27. 12:31
    Én pedig pont úgy gondolom, hogy kellenek a változtatások. Kellenek, mert a játék 10 éves, és ha mindig minden ugyanaz maradna, pont, hogy ráunnának a játékosok. Még egyszer mondom, szerintem.
  • 30.
    2015. 01. 27. 08:31
    Előre bocsátom, hogy szerintem a Wow volt sok sok sok éven át a legjobb játék a földön, sokat toltam eredetin, lenyűgözött, tényleg. De eluntam azt, hogy minden egyes új kieggel egy addig többé kevésbé jól működő rendszert felrúgnak, és folyton változtatnak valamin, közben megölik azt amiért tulajdonképpen szeretted a játékot. Én warlocckal toltam, és pandára úgy összetoszták a kasztot, hogy képtelen lettem volna folytatni (jobb is). Eleve a választanom kell death coil, shadowfury és howl of terror között baromságot nem emésztettem meg, ugyanis ez a 3 skill marhajó kombókat tudott lehetővé tenni, és pont ezt ölték meg. Én eluntam az egészet, de nem bánom h abbahagytam mert sok szép emlék fűződik hozzá. Béke poraira.
  • 29.
    2015. 01. 27. 00:08
    RPG , úgy linkelem ezt, hogy abszolút nem gerjeszteni akarom a vitát, de nem igazán bírom türelmesen olvasni a wow és az rpg szavakat egy mondatban. Pláne egy überbalanszra törekvő cég termékénél tűnik nagyon igaznak a cikk jó része!
  • 28.
    2015. 01. 26. 17:33
    "Nincs olyan MMORPG, értsd RPG, ami PvP-re állt rá, és sikeres lett, hisz az RPG műfajnak pont a story a lényege!!"

    de van, Eve Online nak hivjak. Igaz retegjatek de nem mondhato sikertelennek semmikeppen sem.
    Story-t a playerek generaljak, csakugy mint a pvp, es az endgame contet is...
  • 27.
    2015. 01. 26. 17:09
    Ragekid...
    Ha nem tudsz a healerekkel mit kezdeni, az a te bajod...

    Igen, a healerek mindig is problémások voltak

    Továbbá: Nincs olyan MMORPG, értsd RPG, ami PvP-re állt rá, és sikeres lett, hisz az RPG műfajnak pont a story a lényege!!
    Végre vissza állt a Damage rendsze illetve kivették a repülést azerothból (KÖSZNÖM BLIZZARD! EXPLORING ÁCSIVMENTEK FEL!).
    Végre megtörtént az a csoda, hogy a storyhoz adtak hozzá, ami a Warcraft 1-től mesés (mind a 14 könyvet olvastam).
    Végre kivették azt a sok fölösleges skillt!

    Ezek voltak a PRO-k.

    Kontra: Talentfát visszasírom
  • 26.
    2015. 01. 26. 15:30
    A PVP úgy szar ahogy van. Az unbalanced healerekkel nem lehet mit kezdeni. Ezt tudják ők is és pofátlanul áll előtted a pajzsaiban amit 685 ös itemlevellel sem lehet átlőni. World of Healers... kapd be blizzard
  • 25.
    2015. 01. 26. 00:15
    Akkor még Pandában volt ez. Reméltem is, hogy nem hagyják úgy.
    De azért valljuk be voltak katában is hatalmas nagy dps marhaságok. Pl. a dudu boomkin formban lévő terület sebzései...
  • 24.
    2015. 01. 25. 23:42
    Valóban, rosszul írtam, a 2015-ös tervek között szerepel:

    "New Ways to Play
    We’re exploring the possibility of giving players a way to buy tradable game-time tokens for the purpose of exchanging them in-game with other players for gold. Our current thought on this is that it would give players a way to use their surplus gold to cover some of their subscription cost, while giving players who might have less play time an option for acquiring gold from other players through a legit and secure system. A few other online games offer a similar option, and players have suggested that they’d be interested in seeing something along those lines in WoW. We agree it could be a good fit for the game, and we look forward to any feedback you have as we continue to look into this feature."
  • 23.
    2015. 01. 25. 23:38
    Andos, ne haragudj, de marhaságot írsz. A több százezres DPS úgy néz ki, hogy jobb gearben úgy 20000 és afölötti DPS-t lehet tolni...
  • 22.
    2015. 01. 25. 22:38
    Olvastam vmi olyat h lesz legacy veterán játékosoknak mint a starter edition. Akkor vissza térnék én is kicsit
  • 21.
    2015. 01. 25. 22:28
    Nagyon vonzó számomra is az új kieg, de hogy havi 4000-et fizessek érte, és lenyeljem a pandákat, meg a tauren paladint, a pokémonokat, a több százezres dps-t meg a sok faszságot valahogy nem megy. Próbálnám elfogadni, de nem ugyanaz az íz mint régen, viszont vannak benne ismerős kellemes érzéssel eltöltő részek. Emellett emlékszem régen rengeteg ismerősömről derült ki, hogy valójában ő is tolja. Szerintem itt MO-n minden 5-ik ember wowozott már. Ez még most is tud váratlan meglepéseket okozni, hogy fél év után derül ki a barátnőmről, bizony ő is állt hétvégenként este 8-tól Marrowgar előtt.
    De a lényeg épp ez benne, sajnos már csak régi szép emlékekként vannak elraktározva. Ma már el se tudnám képzelni, hogy munka, suli, párkapcsolat mellett újra kivonjam a kardom, (ami valójában mace volt, mert shamannal játszottam.) és felvegyem a harcot Azeroth fenyegetéseivel szemben. Talán ha nem köti meg a kezem a havidíj, hogy kötelező legyen a játék mert már kifizettem, ismét 2 külön világban fogok élni.
  • 20.
    2015. 01. 25. 21:19
    http://wow.joystiq.com/2015/01/23/official-patch-6-1-ptr-patch-notes

    mutasd mar meg legyszi hogy ez hol lessz a 6.1 be, mert a patch note-s ba ilyen nincs.
  • 19.
    2015. 01. 25. 20:33
    @BReal
    az rohattul nem ugyanaz mint amirol itt beszeltek...
  • 18.
    2015. 01. 25. 19:26
    Még egyszer írom, 6.1-től a játékon belül lehet goldért játékidőt vásárolni.
  • 17.
    2015. 01. 25. 17:12
    Ne nekem magyarazd ezt meg hanem a blizzardnak. Egy az egyben le van irva az Eula ba, ne engem vonj kerdore lol.

    Amugy meg ha megnezik visszamenoleg, es statisztikai alapon latjak hogy havonta ekkor es ekkor 10k goldot elutalsz, majd meg aznap aktivalsz egy GTC-t ez mar boven eleg gyanu az RMT-re, es kerdes nelkul lebannolnak. Csak annyi kell hogy valami rosszakaro felhivja a figyelmet a megfelelo emereknek.
    Nyilvan sokan csinaljak es engem momentan hidegen hagy az egesz, csak rossz olvasni azt, hogy egyesek szerint ez legalis. ezert is irtam, hogy azert majd a perma bann utan ne lepodjenek meg...

    A blizznek meg azert nem mindegy hogy honnan kapja meg a penzet, mert ha ez igy mukodne, az csak erositene a kinai goldfarmerek uzletet.
  • 16.
    2015. 01. 25. 11:22
    És azt a Blizzard honnan tudná, hogy én a "haveromnak" adok goldot, Ő meg jobban keres és a saját pénzéből GC-t vesz? Nem mind1 honnan kapja meg a Blizz a pénzét?
  • 15.
    2015. 01. 25. 11:04
    9,5? mondjuk nálad a blizzard logo ad 9-et alapbó l
  • 14.
    2015. 01. 25. 11:03
    aoc, és be is bukott.
  • 13.
    2015. 01. 25. 11:01
    kérlek sorolj, én sajna nem találtam még, sőt sokan mások sem
  • 12.
    2015. 01. 25. 02:54
    "Elmondom az eddigi tapasztalaimat a játékról PvE szempontból: mivel a PvP-re abszolút immunis vagyok, így arról nem tudok véleményt mondani. Ez a kiegészítő talán (hangsúlyozom, talán) a legjobb lett az eddigiek közül e téren."

    Miért nem létezik egy olyan MMO se ami a PVP részre megy rá, és nem csak fizetés tartalmak terén, hanem egyébként is. Tele a világ PVE tartalommal, single player oneline, csodás... és az hogy beengednek utána egy arébába 1vs1 vagy heti 2szer sok vs sok még nem pve számomra...
  • 11.
    2015. 01. 25. 01:54
    Csak mondom h ne lepodj meg. Ezt RMT nek hivjak, es eula-t sert.
  • 10.
    2015. 01. 25. 00:19
    Gamecardot veszek nem kevés goldért, nem illegális.
    Egyébként ami kimaradt a cikkből és fontos, hogy 6.1-től hivatalosan a játékban is lehet aranyért játékidőt venni.
  • 9.
    2015. 01. 24. 23:05
    @BReal
    az nem veszelyes uzem? Egy regi cimboram is goldbol tolta meg WOD elott, de perma ban-t kapott asszem ez miatt a buddy program abusing miatt. Mer ugye RMT, azt meg nem szabad.

    @kiskoller
    EvE online PvP-t ezek szerint meg nem probaltad, kb korul is irtad, es ugyan azt nyujtja, PvP loot, hardcore szinten is lhet kemenybe tolni, es itt most nem a pipe bombingot meg a HS suicide gank-et ertem....
    jatekosok altal fentartott es 11 eve mukodo gazdasag, ami korkoros, nylvan az miatt mert el tudod veszteni a ajodat, es ujat kell venni / gyartani.
    Az endgame kontent a masik jatekos / ceg / alliance.
    popularis, erts 30-40k karakter egyszerre online 1 szerveren.
    "Geartol" / Fit-tol fuggetlen pvp eredmeny, ha tudod mit csinalsz, es hol vagy akkor 100% skill alapu pvp elmeny.
    a legjobb adrenalin pumpa amivel virtualisan talalkoztam.
  • 8.
    2015. 01. 24. 20:45
    Én kb. 3-3,5 éve játszok, 2-szer vettem gamecardot (azt is innen ), szóval kb 14e-et költöttem előfizetésre. Azóta minden hónapot goldból finanszírozok. Ennyit erről.
    Másrészt: valamiért mégis megbukik mindegyik. Most biztos az jön, mert a WoW volt az első igazán nagy cím ilyen kategóriában. A lehetőség ott van minden trónkövetelő előtt, oszt valamiért mégsem megy.
  • 7.
    2015. 01. 24. 20:16
    Lejátszottam az ingyen 10 napot amit adtak és annyi pont elég is volt belőle. jó-jó de egy fillért nem ér, nem hogy 10 ezer plusz havi 4000
    évekig játszottam vele még az elején, akkor jó volt most magyon elavult minden szempontból. kipróbáltam már nagyon sok mmo-t és sorolni tudnám hány jobb van a wowtól szerintem...
  • 6.
    2015. 01. 24. 17:59
    "Az hogy a populárisabb irányba mozognak teljesen egyértelmű. Több ember több előfizető több pénz. Az hogy ezzel ideig óráig vagy akár örökre elijesztenek pár régi játékost nem fogja meghatni őket Próbálnak azért nekik is kedvezni a HC-kal etc. de nem ők az elsődleges prioritás"

    Alapvetően ez az egy ok, amiért nem játszok már MMORPG-vel. Még nem találkoztam egy darab olyan MMO-val sem, ami egyszerre lett volna hardcore (értsd: erős PvP vonal, erős büntetések a halálozások miatt (pl. PvP loot), játékosok által meghatározott end-game content), és populáris (értsd: régiónként legalább kettő szerver elegendő játékossal a stabil gazdasághoz és PvPhez)

    Azon kevés játékok, amik megjelenéskor nyújtottak kihívást, pár patch vagy kieg múlva már átmentek a könnyedebb irányba (pl. WoW, Rift, TERA)
    Mondjuk annyira nem problémázok ezen, megértem a fejlesztőket, ha nekem is lenne egy ilyen kaliberű játékom, én is ezt csinálnám.

    +1 dolog: Attól még, hogy a játék tartalmaz 2-3 instát "HC" verzióval ( értsd: erősebb gear-checkkel) még nem lesz "nehéz" vagy hardcore játék, legalábbis számomra nem.
  • 5.
    2015. 01. 24. 17:58
    Illetve még a személyes pontozásodat szerettem volna megkérdezni, ha van rá mód, kérlek írd le!
  • 4.
    2015. 01. 24. 17:44
    Egyfelől a teszthez szeretnék gratulálni - bár nem tudom, mennyi játékidő után jött össze ez a cikk -, hogy nem 1-2 héttel a kiegészítő megjelenése után dobtátok ki, szerintem egy ennyi tartalommal rendelkező játékot így kéne tesztelni. Mondjuk egy számszerű értékelést hiányolok. Mondjuk számomra abszolút nem tetszett Molten Core, régen sem szerettem, most se szerettem meg. Amikor megcsináltam, örültem, hogy végigértem, mert ha összerakta a 40 fős raidet, abban sokszor nem volt köszönet. Össze-vissza húzták a trash csoportokat, stb. Inkább volt rémálom, mint álom a visszatérése. De legalább már vége van.

    Másfelől a játékról: Én próbálom megérteni ezt a "régi időben nehezebb volt, jobban megdolgoztál a "pénzedért"" dolgot, de egyszerűen nem megy. Az, hogy ez már a sokadik kiegészítő, és már nincs az, hogy Hoggerre 5 fős partit kell csinálni, hogy lemenjen, mint ahogy volt régen, és ehhez hasonló dolgok, abszolút nem hat meg engem. Nem hat meg, mert már a fejlődést, aki hosszabb ideig játszik, unja az ember, arról nem beszélve, ha valaki több karakterrel is foglalkozik...
    Illetve reagálnék az általad leírtakra annyiban, hogyha pl. a kezdeti időszakban az "odavaló gearben" Neked a HC-k (azóta pl. UBRS 2 bossán is könnyítettek), vagy a Challenge mode, vagy a raidekből a HC és Mythic fokozat nem jelent kihívást, akkor Te vagy nagyon profi játékos vagy, vagy nem ismered a játék ezen elemeit... De mivel úgy írtad, hogy "nekem úgy tűnik, hogy egy újabb semmitmondó kieg", így lövésed sincs a tartalomról, csak vaktában puffogtatsz.

    -Először az általános benyomásaimat osztanám meg a WoD-ról: a körítés Blizzard szintű, ezen nincs mit szépíteni, csodás tájak, még csodásabb zenével. Nekem a gyűjtői változat van meg (igen, Iponról! ), benne ugye a soundtrackkel, fergetes, komolyan, ez az eddigi legjobb (mondom ezt úgy, hogy az összes többi rész muzsikája is zseniális), például az Iron Horde-os témájú, rockzúzdás szám telitalálat. . Számomra igazából mellékes, hogy nincs az új kontinensen szabad repülés, mert egyrészt a gyors utazásra ugyanúgy ott a flight master, másrészt vannak egyéb itemek, amikkel lehet repülni egy ideig (Darkmoon-os toll vagy az engineering-es kütyü). Egyébként is, szerintem területre jóval kisebbek a zónák, mint például Pandarian, így én abszolút nem érzem a szabad repülés hiányát.
    -A garrison bevezetése jó ötlet volt, az első kb. 2-3 nap dc-itől és tragikus helyzetétől (legtöbbször nem dobott be a saját garrisonodba, flight masteres berepüléssel minden alkalommal kidobott, stb.) eltekintve tökéletesen működik, nyilván azért jár egy fekete pont, azonban akár ezt is tekinthetjük úgy, hogy semlegesítették azzal, hogy MINDENKINEK aki a kiegészítő kezdetekor aktív volt az accountja, 5 INGYEN nappal megtoldották a játékidőt. Nyilván így 2 hónap elteltével a fő karakteremnél már minden épület maximumra van húzva, de fejlődés közben és még 100-as szinten is fejleszted a garrisonod, és bőven hozzáad a játékidőhöz. A felújított Warcraft3-as zenékről nem is beszélek, ez sokszoros plusz pirospont.

    Elmondom az eddigi tapasztalaimat a játékról PvE szempontból: mivel a PvP-re abszolút immunis vagyok, így arról nem tudok véleményt mondani. Ez a kiegészítő talán (hangsúlyozom, talán) a legjobb lett az eddigiek közül e téren.
    -A küldetések, a történeti szál nagyon rendben van, a MoP-ban elterjedt endzone videók is ütnek (Yrel, Garrosh, stb.). Öröm volt végigküldizni a zónákat!
    -Az 5 fősök kellően nehezek, emellett ötletesek (a vonatos dungeon zseniális, de gyakorlatilag az összeset kiemelhetném, tele van ötletes fightokkal. HC-n, kezdő gearben kifejezetten nehezek voltak a dungeonök, ahhoz képest mindenképp, amilyen a MoP-ban voltak. Nyilván erősebb itemekkel már nem kihívás, és pl. Cataclysmben jól gearelve is nehéz volt 1-1 HC, ha ilyen lesz a többi kiegészítő HC dungeon szempontból, egy rossz szavam nem lesz. Arról nem beszélve, hogy a Challenge mode újra bekerült, megfelelő jutalmakkal, úgyhogy aki igazi kihívásra vágyik, az azt csinálja/csinálta/fogja csinálni.
    -Az eddigi egyetlen raiddel szintén meg vagyok elégedve, tegnap öltük le az utolsó bosst HC-n, kellő kihívást nyújt. Nincsen zsúfolásig pakolva trash mobokkal, mint anno mondjuk BC-ben, aminek én örülök (persze így is van benne elég)
    -Gearelődésre rengeteg mód van, epic cuccokat kaphatsz gold szintű invasion teljesítésért, napi challenge mód küldetésért, apexis kristályért (ez a szokásos farmolandó item), garrison küldetésekből, és természetesen Highmaul raid különböző szintjeiből. Szóval mindenki megtalálhatja magának a számára megfelelő loot forrást.

    Ha a nagyobb patchek is hasonló tartalmakkal jönnek, akkor meg merem kockáztatni, hogy ez az eddigi legjobb része-kiegészítője a WoW-nak, pedig a WotLK vagy a BC igencsak magasra tették a mércét. Szóval így a második raid közeledtével, és a 6.1 közeledtével én megadok neki egy 9,5/10-es értékelést. Engem magába szippantott a játék.
  • 3.
    2015. 01. 24. 16:24
    Sajnos ez így van. Remélem a játék vége felé (egyszer el kell jönnie) behozzák a legacy szervereket. A nosztalgiavonatot meglovagolva is kereshetnének még, ha másért nem is indítanák el.
  • 2.
    2015. 01. 24. 15:30
    Az hogy a populárisabb irányba mozognak teljesen egyértelmű. Több ember több előfizető több pénz. Az hogy ezzel ideig óráig vagy akár örökre elijesztenek pár régi játékost nem fogja meghatni őket Próbálnak azért nekik is kedvezni a HC-kal etc. de nem ők az elsődleges prioritás
  • 1.
    2015. 01. 24. 11:43
    Nem olvastam még végig a cikket, de nekem úgy tűnik, hogy egy újabb semmitmondó kieg, megint csak mindenen egyszerűsítettek. Ezért is hagyták sokan abba, túl egyszerű lett minden. Legyen már benne kihívás, hogy a játékosoknak kelljen igenis valamiért harcolni, nem az ölükbe rakni mindent.