Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

WildStar béta élmények

  • Dátum | 2014.04.30 08:01
  • Szerző | Morte
  • Csoport | JÁTÉK

Morte élményei

Első ránézésre a WildStar igazi, hamisítatlan űrwesztern, képregényes stílusú grafikával. Másodikra is. Ráadásul minél tovább nézzük, annál őrültebbnek tűnik: élénk színek, hiperaktívan mozgó rajzfilmes karakterek és egy világ, amelyben mindig történik valami. A játék le sem tagadhatja, hogy a Vanilla WoW alkotói készítették, de más behatások is felfedezhetőek rajta: Jak & Daxter, Ratchet & Clank, Pixar & Disney. Emellett, vagy ennek ellenére köszöni megvan a maga saját egyénisége: szókimondó, pofátlan, humoros, pörgős... itt még a teleport kapunak is személyisége van, a holo sírkő is szarkasztikus megjegyzéseket tesz, ha meghalunk, és bármi megtörténhet: megvadult mutáns zöldségek üldöznek vagy elmenekül előlünk a bányánk.

A játékban két oldal létezik: az elnyomó Dominion kemény, rendszerető, vallásos és meglehetősen hatékony társaság, náluk indulhatunk sárkány-démonszerű Drakennel, Mecharinak nevezett szexi robottal és szőrös kis genyónak látszó Chuával is. A Dominion által elnyomott, szedett-vedett, törvényen kívüli menekültekből álló Exile oldalon találjuk a szintén kis szőrös, de inkább cuki, fákat ölelgető Aurinokat, a sziklaszerű, sörvedelő Granokokat és az élőholt kinézetű Mordesh nép tagjait. Utóbbiak valószínűleg túl mélyen néztek lombikjaikba kísérleteik során. A kozmopolita emberi faj képviselői minkét oldalon megtalálhatóak, szokás szerint ők azok, akik bármilyen kaszt tagjai lehetnek, a többieknél ez kötött, Chuából nem lesz pl. nagy misztikus varázsló, az Aurinok pedig nem fogják pöfögő gépekkel szennyezni környezetüket.



A karakterkreáló képernyőről elsőre egy szimpatikus űrkecske nézett vissza rám. Sajnos nem találtam olyan opciót, ami lehetővé tette volna, hogy vele induljak, ezért végül egy környezetbarát Aurin és egy jóval kevésbé környezet- és egyáltalán nem Aurinbarát Chua mellett döntöttem, hogy mindkét oldal tagjai képviselve legyenek.

A hat játszható kaszt nagyjából a szokásosnak tűnt, de mindegyikben volt egy kis csavar, vagy humor, a Spellslinger pl. varázsló csak épp high-tech pisztolyokkal, a Medic meg két újraélesztő tappanccsal gyilkolászik és ment életet. Érdekesnek tűnt még az illúziókkal dolgozó Esper, és a robotsegítőkkel rendelkező Engineer is. A Stalker a szokásos osonó rugó, karomszerű fegyverekkel, a Warriror pedig a hagyományos kardos harcos mintapéldánya.

Kasztunk mellé választanunk kell még egy játékstílusunkhoz illő másodlagos foglalkozást (Path-t) is a négy közül, ami extra játéklehetőségeket biztosít számunkra. Kis cuki Aurin bérgyilkosom felfedező (Explorer) lett, ugrálós fejtörőket oldhat meg, ismeretlen területeket térképezhet fel és relikviákat találhat, míg ádáz Chua mérnökömből tisztességes telepes (Settler) vált, így alapanyagokat gyűjtögethet és egész bázisokat tud felépíteni, amelynek előnyeit a többi játékos is élvezheti. A katona (Soldier) nevéhez hűen harci feladatokat kap, a tudós (Scientist) felderítőrobotja segítségével a világban található artifaktokat elemezheti, és így több háttérinformációhoz juthat. Másodlagos foglalkozásunknak - akárcsak kasztunknak - szintje is van, és pár hasznos kiegészítő képességet is biztosít számunkra: a felfedező például nagyobb magasságokból tud leesni sérülés nélkül, a telepes árust hívhat, a tudós kaput nyit a fővárosra, a katona elteleportálja csapatát, ha baj van stb.


Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 34.
    2014. 05. 13. 11:42
    Nos, beneveztem az Open bétára. Elsőre megkapó a játék világa, másodikra nekem már kissé üres volt. 3 nap intenzív játék alatt sajnos alig 3-5 poénnal találkoztam naponta, szóval a humoros oldala az nem az erőssége. A megjelenése rajzfilmszerű, és stílusos, bár itt ott elférne még némi íves felület. Viszont amit a játék produkál a "városokban" az csapnivaló. Kint szabad területen töménytelen mobbal semmi röccenés max grafikán (kivéve AA), amint beérek egy kis városkába ahol alig lézeng néhány karakter és máris csak képregényt nézek. (van egy tippem hogy a nagyon részletes karakteralkotásnak ez az ára)

    Viszont most ott tartok hogy már második napja be sem indítom, mert nincs meg a motiváció... Valahogy üresnek érzem az egészet... Nem tudom, lehet nem elég intenzív, vagy humoros, vagy magával ragadó a történet (a "gólem" mérnök telepesem szemszögéből legalábbis), nehéz szavakba önteni, de a hiányérzet a legjobb szó rá.
  • 33.
    2014. 05. 09. 22:32
    Teljes mértékben egyet értek veled. Nem tetszik ez az ősember hozzáállás, hogy tőlem ered minden és két youtube videóból megmondom a tutit. Ha meg van varázsgömbje, elnézést kérek, de akkor is menjen az EZO TV-re nyugdíjat szedni, ne rontsa el az örömöm.

    Nekem például bejön a játék. Elég összetett ahhoz, hogy legyen mit csinálni és a darabjai pedig elég élvezhetőek, hogy lekössön. A WOW után ez az első, amivel el tudok képzelni egy hosszabb kapcsolatot, persze úgy, hogy ne azért fizessek, hogy ne legyen életem.
  • 32.
    2014. 05. 06. 13:30
    Tipikus rosszmájú hozzáállás; ami nekem nem tetszik, az pusztuljon... Van egy rossz hírem az összes ilyen beállítottságú embernek: a mai MMO piac nem így működik, a WildStar-ból és az ArcheAge-ből sem lesz "bukás". Már most megvan mindkét játék célközönsége, játékostábora. 2014-et írunk, nem kb. 3 nagy MMO létezik a világon, hanem több száz, több ezer. Az MMO társadalom sokkal nagyobb lett és szétoszlott különböző játékokba a hatalmas választék miatt és ez így is van rendjén, előbb vagy utóbb mindenki megtalálhatja a számára ideális játékot. Mellesleg kíváncsi vagyok, ki hány nagy MMO-t tud felsorolni mondjuk az elmúlt 5 évből ami "megbukott", azaz nem futott évekig vagy akár nagyobb problémák esetén nem élte túl a pénzügyi nehézségeket üzleti modell váltással.

    Innentől kezdve nem értem ezt a mái napig tartó beteg ideológiát az MMO társadalom jelentős részében, mely szerint majd a nekem tetsző MMO megöli az összes többit és letaszítja a WoW-ot a trónról, stb. Nincs trón. Nem kell egyiknek sem megbuknia ahhoz, hogy egy másik játék sikeres legyen.

    Hogy a WildStar-ról is szóljak, számomra az egyik legnagyobb pozitívum (a vizuális stílus, a humor, a story, a harcrendszer és a sokrétű tartalom mellett) az úgymond "production quality" azaz a teljes érzés amit a játék nyújt miközben játszok. Egyszerűen nem azt érzem mint például egy random ázsiai mmo-ban, hogy a játék egy csilli-villi motorra készül, de a játékmenet nem érződik természetesnek, folyamatosnak vagy épp katasztrofális az interface, hiányoznak egyes "core feature-ök", stb. Elég nehéz ezt körül írni, sokan valószínűleg ezekre nem is figyelnek vagy nem érzékenyek annyira, de számomra ez egy elég fontos szempont és sajnos a WoW és még egy-két játék kivételével rendszeresen ezekbe a problémákba ütköztem. A cikkben említett problémát én nem éreztem, miszerint túl sok lenne a quest és fáradtságos munka a fejlődés, de ez teljesen egyéni szerintem, nem vagyunk egyformák.

    Az üzleti modell pedig még egy pozitívum (arról nem is beszélve hogy ott van még a CREDD rendszer is), elegem van már a F2P játékokból ahol vagy egy fél játékot kapsz, vagy látástól vakulásig farmolsz, ha pedig úgy döntesz hogy fizetsz érte, akkor többe kerül egy hónapra mint egy fix előfizetéses modellel rendelkező játék. Értem én hogy válság meg minden, de semmi sincs ingyen a világon és ezt sok ember nem képes megérteni.
    Itt legalább tudom, hogy a pénzemért azt kapom, amit várok, nincs az a "felesleges szenvedés" érzésem, havonta kap a játék új tartalmat és nem kell 2 hetet várnom egy ticket megválaszolására.

    Én azt mondom, mindenki akit egy kicsit is érdekel, próbálja ki, nem sokat veszíthet vele, ebben a hónapban lesz az utolsó teszt fázis, azaz a nyílt béta, így a lehetőség adott mindenkinek mielőtt fizetne érte.
  • 31.
    2014. 05. 06. 05:58
    Akkora bukás lesz öröm lesz nézni, aztán kijön az Archage gyorsan az is megbukik, és remélem rátérünk az igazi MMOkra, Blade&Soul, Blaze, Icarus *.*
  • 30.
    2014. 05. 05. 15:39
    csak csipkelődtem kicsit ^^
  • 29.
    2014. 05. 05. 10:53
    Kerty: Írtam, hogy én csak a játék legelejébe kóstoltam bele (első 15 szint), így az én részem tényleg pusztán első benyomásokat takar. Morte kolléga több kasztot is kipróbált, így az általad is idézett mondatot inkább az ő tapasztalásai alapján mertem leírni. =)
  • 28.
    2014. 05. 03. 10:49
    "Sajnos nekem sikerült kiválasztanom az egyik legrosszabb kasztot" huh itt egy kicsit elveszett a hitelesség kaptam én is sajtós meghívókat a bétákra az elejétől, de sajnos nemvolt időm rá. Legalább is nem annyi, amennyit érdemes lett volna rászánni. Mindig lepasszoltam barátoknak, szerintük jóféle, de talán az mmorpg-ket a legnehezebb értékelni ilyen téren. Egyébként tetszett a cikk, köszönjük szépen
  • 27.
    2014. 05. 01. 15:33
    Abszolút nem támadás, de bármely mmo-ba belépsz tudsz valamit pötyögni, meg célt kitűzni. A valós kérdés, hogy ezek megérik-e a belépést és a játékkal való foglalkozást.
  • 26.
    2014. 05. 01. 15:32
    Onnantól, hogy nerfet kiáltanak, a fejlesztőcsoporton múlik a dolog, hogy engednek e a Vérpistiknek avagy sem. Meg nem mindegy, hogy egy insta milyen módon nehéz. Úgy mint a Guild Wars 2-ben, hogy a boss csak aoe támadásokkal rendelkezik 4km-es körzetben és instant halsz ha egy eltalál, vagy megoldják normálisan, hogy ügyeskedve ugyan sok ugrabugrával, meg esetleg platformok váltásával, de meg lehessen ölni.
  • 25.
    2014. 05. 01. 11:21
    Mind igaz amit írtatok, hogy a HC réteg a kemény mag, a közösség alapja. Én arra hívtam fel a figyelmet, hogy akkor jó a játék, ha a többi 9X% is el tudja benne b*szni az idejét. A WoW-ba belépsz és mindig tudsz valamit matatni, ki tudsz benne tűzni magadnak egy csomó célt, amin egyedül is dolgozhatsz. Sajnos sok MMO-ban ez nincs meg. Ha nem raidelsz, akkor nem tudsz mit csinálni.

    SWTOR például nekem ilyen volt. A napiküldizős rész is gyengén sikerült, az űrhajós lövöldőzős marhaság is lapos volt... kevés volt a motivációm, hogy napközben belépjek a játékba. Felhúztam 3 karaktert, heti kétszer eljártam benne raidelni, majd abbahagytam. A WildStaron látszik, hogy nagyon rámentek arra, hogy lekössenek mindenkit, de miközben minden egyes részletre nagyon odafigyeltek, nem tűnt fel nekik, hogy az "egész" nem lett elég vonzó.
  • 24.
    2014. 05. 01. 06:59
    Hat igen pontosan az un. kozosseg fogja ezt is tacsra vagni nagyon latszik mar a beta general chatbol is.
    A fejleszto elkepzelesei jok , olyan mennyisegu tartalmat pakolnak bele mar beta szinten amit a 10 eve futo WoW is megirigyelhet.
    Mas kerdes, hogy a WoW-on szocializalodott jatekosok nerfert fognak kialtani es a fejlesztok kenytelenek lesznek minden bosst lebutitani.
    Reszemrol a nagy addon rendszer negativum, trivializalja a tartalmat, az se nem HC, se nem igazi jatekos, aki majom modjara nyomkodja a gombot aszerint mit ir neki az addon.
  • 23.
    2014. 05. 01. 04:34
    Hasonlíthatjuk a WoW-hoz, csak nincs sok értelme mert valószínűleg nem lesz 6-7 milliós játékostábora a játéknak. Plusz aki még mindig wowozik az 90%-ban nem azért teszi mert olyan jó, hanem mert egy napi rutinná vált az életében, hogy hazamegy és felnéz a szerverre. Nem hasonlítgatni kell, megnézni mi van benne és eldönteni, hogy neked személy szerint tetszik-e az amit a pénzedért kapsz.

    Az igaz, hogy a GW2 folyamatosan kap frissítéseket meg contentet csak itt a content minőségével vannak a problémák. Nem láma finishert kellene beletenni, hanem normális World eventeket, kijavítani az instákat hogy ne arról szóljon, hogy lemész egy helyre összeáll mindenki és úgy ölitek a boss-t egy falrésből.... stb. Én ezek miatt és a közösség féreg hozzáállása miatt hagytam ott a játékot, de kinek mi tetszik.
  • 22.
    2014. 04. 30. 23:18
    Nem értem a wowhoz hasonlítás miért hiba. A legnépszerűbb mmo régóta ami van. Lehet hogy megszépítik az emlékek de 10 évvel ezelőtt se nagyon volt jobb és most se nagyon van (ezzel lehet persze vitatkozni de a számok magukért beszélnek). Az hogy hány éve van a piacon teljesen irreleváns. Nem a 10évvel ezelőtti wow mellett kell labdába rúgnia egy most megjelenő mmonak hanem a mostani mellett. Ezért nyilván a mostanihoz kell hasonlítani is nem a vanillához.
  • 21.
    2014. 04. 30. 22:50
    Úgy van.

    Lehet hogy csak 5% a HC, de 75% birkának kellenek követendő példának, őket leutánozni, a geart meg a talentpontokat lekoppintani.

    Mindössze 20% játszik a saját maguk szórakoztatására, és megoldják maguknak a progress-t az elitistjerks fórum szentírásként kezelése helyett.
  • 20.
    2014. 04. 30. 22:23
    Sokan ott követnek el hibát, hogy egy majd 10 éve piacon lévő MMO-t hasonlítunk egy megjelenés előtt állóhoz. Amúgy meg a vanilla wow sem volt olyan jó, csak éppen az emlékek megszépítik. Most ezzel lehet vitatkozni, de kár. Nekem a WoW sem jön be és WildStar sem fogott meg.

    Ellenben nem értem mit fikázza mindenki a GW2-t. A lineage 2 után az volt az első MMO ami le tudott kötni. Ma napig játszok vele, pedig megjelenés után 3 hónappal már megvettem. Mellesleg eladtak belőle 3,5 milliót, folyamatosan kapja a contenteket, fejlődik és már alapjaiban sem volt vele túl sok gond. Az end game egy picit szegényes a wowhoz viszonyítva, de ismét egy majd 10 éve piacon lévő, havidíjas játékot hasonlítunk egy pár éves, f2p címhez (vagy nem tom ezt hogy hívják).
  • 19.
    2014. 04. 30. 22:10
    Játszottam a bétát, de nem tetszett. Olyan "been there done that" feelingem volt végig. Volt pár érdekes ötlet, bár semmi világ megváltó szal egyelőre marad a WoW és az EVE ha mmora vágynék.
  • 18.
    2014. 04. 30. 21:21
    Egy szóval sem mondtam, hogy az endgame raid tartalom nem fontos.
  • 17.
    2014. 04. 30. 20:55
    Lásd Guildwars 2... Tök jó játék volt 3 hónapig. Utána úgy megdöglött mindenki számára mint a huzat, mert igencsak a casual rétegnek szánták és a HC tartalom kimerült az Achivement farmolásban meg a legendary fegyver alapanyag grindelésben.
  • 16.
    2014. 04. 30. 20:32
    "A HC játékosok gyakran elfelejtik, hogy alapvetően nem ők tartják el az MMO-kat. Akkor jó egy ilyen játék, ha a szélesebb rétegeket is kiszolgálja. A HC játékosok ugyanis mindössze pár százalékát (kevesebb mint 5) teszik a játékostábornak."

    Ez így van, csak azt felejted el, hogy a HC játékosok adják a közösség alapzatát. Ha nincsenek HC játékosok, akkor meghal a közösség, és a casual-ok is ugyanúgy lelépnek. Ergo kiemelten fontos az, hogy tudj értékelhető produktumot kínálni a hardcore játékosbázisodnak is, ha csak a casualoknak kedvezel, hamar megölheted a játékodat.
    Sokan ezt nem látják be sajnos.
  • 15.
    2014. 04. 30. 19:34
    A HC játékosok gyakran elfelejtik, hogy alapvetően nem ők tartják el az MMO-kat. Akkor jó egy ilyen játék, ha a szélesebb rétegeket is kiszolgálja. A HC játékosok ugyanis mindössze pár százalékát (kevesebb mint 5) teszik a játékostábornak.
  • 14.
    2014. 04. 30. 19:34
    Igen tisztában vagyok a kártya hiányosságával, írtam is, hogy egy kalap szamócát nem ér sajnos. Most tervezek új gépet összerakni, csak nem tudom melyiket válasszam az R9 280X vagy GTX 770 közül. Az Ati a nagyobb memória interface miatt vonzóbb számomra. No de visszatérve a játékra, szerintem is sokat javul majd még a megjelenésig, és mivel p2p lesz így jön majd content rendesen hozzá.
  • 13.
    2014. 04. 30. 19:26
    Itt most egyéni prioritásokba kötsz bele, ne támadj le másokat amiért más a fontos nekik mint neked!

    Idézek a cikkből:
    "Összességében én ezt a játékot elsősorban azoknak tudom ajánlani, akik mindenek fölé helyezik a játékmenetet és egy MMO-ban a maximális szint elérését csak úgy élik meg, mint egy másfél hetes erőltetett menetelést az endgame felé."

    Ez pontosan rád illik. Valószínűleg tőled nem idegen a HC MMOzás, de nem mindenki azt keresi ezekben a játékokban, mint Te.

    Kiegészítés: Megjegyzem a játékosok túlnyomó többsége az első 10 szint alapján dönti el, hogy marad-e egy MMO-ban vagy nem. Mondhatod, hogy ez hülyeség, de akkor is így van.
  • 12.
    2014. 04. 30. 18:06
    Nemtudom mennyit betáztál de én lvl50ig simán végigtoltam még annó a régi buildeken és csak 1-2 hely volt ahol 10re ment az fpsem minimum grafikán. Azóta rengeteget optimalizáltak rajta, visszamentem ugyan azokra a helyekre mostmár teljesen felhúzott grafikával és van 20-25fpsem. Amúgy meg az a 7750 egy talicska kártya... egy 5770 gyorsabb nála ami van vagy 4 éves. A fejlesztésról és a contentről meg annyit hogy 16 hónapra előre már megvan hogy mit mikor releaselnek és havi updatek lesznek... nem fos wow amire vársz (jelenleg pontosan 1 évet hogy jöjjön valami az utolsó raid után )
  • 11.
    2014. 04. 30. 18:02
    Tudok gratulálni hogy visszamész egy csontig nyúzott ActivisionBlizzard játékkal játszani azért mert a beta nincs optimalizálva és mert láttad az első 14 szintet még beta phaseben
  • 10.
    2014. 04. 30. 16:41
    Nem tudom lehet bennem van a hiba, de én szeretem ha televágnak küldetésekkel, többel mint amennyivel jelen pillanatban megtudok bírkózni, mert habár bennem van a "Francba már, hogy még te is itt vagy" érzés, de egy olyan löketet tud adni, hogy jó csináljuk gyerünk érjük be magunkat, ami hihetetlen. Nálam ez nem minősül munkának én nagyon szeretem ezt mert előbb utóbb lesz látszatja is a dolognak, de meg kell érte küzdeni. Mindaddig míg nem fejlődöm túl emiatt az adott területet addig rendben van nálam a dolog.
  • 9.
    2014. 04. 30. 15:48
    A hálózati kóddal lehet valami, mert én normál térképeken nem tapasztaltam akadozást és lagot sem (press szerveren játszottam), a fővárosba amikor beléptem akkor fél perc képregény és utána ott is zökkenőmentesen tudtam ténykedni max. graf. beállítások mellett.

    A grafikai stílusról annyit, hogy nekem azzal semmi gondom nem volt, ua. mint a WoW-é, csak sci-fi. Ez az elnagyolt stílus és eltúlzott animációk nagyon jól állnak egy WildStarhoz hasonló univerzumnak és a humor egyik forrása is.

    A játék sok szempontból nagyon aprólékos és kiforrott, de valahogy a srácok elvesztek a részletekben. Nagyon kitalálták a harcrendszert, a craftot, nagy hangsúlyt fektettek az infrastruktúrára (aukciós ház, gazdaság, közlekedés, kiegészítő tevékenységek)... az volt a cél, hogy egy olyan valamit hozzanak össze, ami úgy le tudja foglalni a népet, mint egy bizonyos nagytestvér. Azt is meg akarják fogni, akit nem a raid érdekel, de ettől még hajlik arra, hogy sokat időzzön egy MMO-ban. Rengeteg időt el lehet benne tölteni egyedül is, de... ott van az a DE. Sajnos a cikkben kifejtett okokból nem tudtam élvezni a WildStart. Sosem éreztem még ennyire munkának egy játék tesztelését, mint ennél. Sajnos.
  • 8.
    2014. 04. 30. 15:38
    GW2 mindenkinek van eladó. Nekem is 8 óra gameplay után
  • 7.
    2014. 04. 30. 14:38
    Eddig Aionnal toltam kb 3-4 évet, de amióta f2p (p2w), kb játszhatatlan, elbaszarintottak mindent. Amcsi szerón gondolkoztam, de tanyanetem van, szóval bazi nagy pingem lenne (bár eu szerón is kemény 100-200 között ugrál, hála a GF-nek). Próbáltam sok más MMO-t, de annyira hozzászoktam az Aionhoz, hogy más játék nem igazán jön be (itt megemlíteném, hogy eladok/cserélek egy GW2-t, kb 1 órát toltam vele).
    Videók alapján ez nem rossz kis game, leírás alapján már annyira nem jó. Remélem majd ingyenesen lehet tesztelni, ha kész lesz a teljes game.
  • 6.
    2014. 04. 30. 13:48
    Én bizakodó vagyok azért. Sajnos nem lehet egy mmorpg-be mást tenni nagyon csak ezeket a típusú dolgokat. Ölj meg x mobot, menny A-B-be, Escort küldik, gyüjtögetés, felfedezés. Akinek ezek nem tetszenek azoknak nem ezt a játéktípust találták ki. Olyan mintha egy BF4-re mondanánk, hogy unalmas mert csak lövöldözöl benne, meg járműveket tudsz vezetni. Ez a lelke az alapja a játéknak, na most az más kérdés, hogy melyik fejlesztőbrigád mennyire tudja megfűszerezni. Sokaknak szerintem azért nem tetszik a Wildstar mert ilyen a grafikai stílusa. Nos én ezzel is úgy vagyok, hogy már elég volt a sok fotorealisztikus mmo-ból, meg manga mellméretből, számomra egy kis felfrissülés ez a rajzolt világ. A harcrendszerért már évek óta imádkoztam, hogy valóban el is kelljen találnia a lövedéknek, szóval eddig pozitív. Legyen nekik egy célközönségük és ne akarjanak megfelelni mindenkinek mert akkor bukó lesz. De majd meglátjuk ahogy mondtad is. Lehet ez még jó is meg rossz is.
  • 5.
    2014. 04. 30. 12:39
    Nem a kártyáddal van baj. 2 hete raktam össze a gépemet amibe egy 760 döcög. Kisebb falvakba 25-28 fps, ha épp bóklászok és kb csak a pusztaság van akkor felmegy 40-ig. Ha csontra lehúzom a grafikát max 5 fps-t nyerek. Sajnos ez megjelenésig nem sokat fog változni és utána se nagyon... Ráadásul a másik érvágás ennél a játéknál hogy 40 fős raidek lesznek és már most kevés érdeklődő player van ahogy olvasom a külföldi fórumokat.. Mindenki úgy van vele mint én, unalmas quest farmolás idegesítő combat rendszerrel. Ami eleinte jó, de egy idő után elküldöd a.... Na majd kiderül mi sül ki belőle, de nem jósolok sokat neki.
  • 4.
    2014. 04. 30. 12:32
    A grafikája a Beyond Good & Evil-re emlékeztet. Meg persze a WoW-ra. Trailerek alapján tetszett. Kiváncsi leszek a megjelenés után tesztekre is.
  • 3.
    2014. 04. 30. 12:04
    Abban egyetértek veled, hogy még elég sok optimalizálásra szorul, sajnos 20 fps-el mászkálni nem túl jó dolog medium beállítások mellett egy HD7750 társaságában. (félreértés ne essék tudom, hogy egy elég vacak kari, na de akkor se ezt vártam volna)
    Viszont a játékmenet nekem tetszett. Hosszú ideje már, hogy keresek egy mmorpg-t ami tetszik is. Próbáltam már szinte az összes free to play lehetőséget továbbá nekem ott van még a GW2 is amiben nagyot csalódtam. A wildstar viszont beszippantott. Nyilván vannak benne hibák hisz egy CB tesztről beszélünk még, de biztos vagyok benne, hogy ki lesz javítva. Én csak abban reménykedem, hogy soha nem lesz F2P játék mert akkor ott meghal az egész. Így lesz pénz fejlesztésre meg értelmes dolgokra, cserébe mi is jól érezzük magunkat majd ha kijavítják a hibákat amit biztos vagyok benne megtesznek.
  • 2.
    2014. 04. 30. 10:26
    Egyet kell értenem pacman véleményével. Brutálisan erőltetett poénok és questek. Eljutottam kb 14-15-ös szintig és másnap már inkább előfizettem a régi wow accountomat. Annyira fárasztó ez a játék, hogy valami borzalom, ráadásul optimalizálni se tudnak a srácok. Nagyon kezdetleges béta ez még. Aki ezt megveszi az szereti ha fáj neki, sajtreszelő effektus...
  • 1.
    2014. 04. 30. 09:03
    Meseszerű, de akár még szórakoztató is lehet.