Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Warhammer 40K: Dawn of War 2 – Chaos Rising

  • Dátum | 2010.03.17 12:01
  • Szerző | dragon83
  • Csoport | JÁTÉK

Nagyon úgy néz ki, hogy a stratégiai játékok kiadói a 2010-es év elejét nézték ki maguknak a kiegészítők megjelenésére, hiszen a Grand Ages Rome és az Anno 1404 expanziója után már itt is van a Warhammer 40000 világában játszódó Dawn of War 2 következő fejezete, a Chaos Rising. A tavaly tavasszal tesztelt alapjáték meglehetősen pozitív értékeléseket kapott a sajtótól, ismét bebizonyítva, hogy nem csak a Blizzard tud jó RTS-eket készíteni. A DoW2 alaposan megreformálta az első rész játékmenetét, lévén a fejlesztők a manapság divatos trendnek megfelelően teljesen kivágták belőle a bázisépítést, és csak a kőkemény taktikázásra helyezték a hangsúlyt. Az igazi újdonság azonban az egységfejlődés volt, ez azt jelentette, hogy az egyjátékos mód során harcosaink tapasztalati pontokat szereztek, majd idővel újabb és újabb speciális képességre tettek szert, illetve különféle tápos felszereléseket találtak a pályákon. A játék egyetlen komoly hibája a monoton hadjárat volt, aminek az oka a rengeteg egy kaptafára készülő küldetés volt. Reménykedtünk benne, hogy a kiegészítőkben már jobban odafigyelnek erre a fejlesztők, úgyhogy lássuk a Relic megfogadta-e a kritikusok tanácsait!

A Warhammer 40K világában mindennaposak az ilyen kedélyes összejövetelek
A Warhammer 40K világában mindennaposak az ilyen kedélyes összejövetelek

Kiegészítő, vagy önálló játék?

A legtöbb program esetében a kiegészítők használatához szükség van az alapjátékra, nélkülük nem is tudjuk telepíteni az expanziókat. A Chaos Rising esetében kicsit szerencsésebb helyzetben vagyunk, hiszen egy önállóan futtatható kiegészítőről van szó, így nem csak a Dawn of War 2 tulajok próbálhatják ki. Aki otthon van a Warhammer 40000 világában, az a játék címéből már sejtheti, hogy ezúttal a káosz csábításának áldozatul esett űrgárdisták állnak a játék középpontjában, akik valamilyen csoda folytán kimaradtak az alapjátékból. A káosz űrgárdisták eredetükből adódón nagyon hasonlítanak a sima űrgárdistákra, így talán nem meglepő, hogy több hasonló egységgel is rendelkeznek, ne számítsunk tehát olyan változatosságra, mint az orkok, eldák és tiranidák esetében. Természetesen azért van pár újfajta egység az ő oldalukon is, elvégre a démonokkal való szövetség nem múlt el nyomtalanul. Itt van például a káosz lényei által megszállt jármű, a Bloodcrusher, ami könnyűszerrel vágja át magát az ellenségen, de gyárthatunk teleportálásra képes Bloodletter-t, illetve Giant Unclean One nevű szörnyet is. Utóbbi egy nagyon erős, közelharcra alkalmas démon, mely a faj legtáposabb egysége.

A káosz űrgárdisták faja sem maradt hősök nélkül
A káosz űrgárdisták faja sem maradt hősök nélkül

 

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 5.
    2010. 03. 18. 18:26
    Na akkor jó, mert megéri majd beruházni
    World in Conflictnál néztem nagyot amikor feltelepítettem és nem volt skirmish... Azt hittem, hogy eldobom az agyam
    C&C 4 bemutatót ki fogja majd csinálni, mikorra várható?
  • 4.
    2010. 03. 18. 14:49
    <szerk: olvass PM-et. Senki sem várja el tőled, hogy egyezzen a véleményed, csak azt, hogy normálisan közöld azt másokkal>
  • 3.
    2010. 03. 17. 22:43
    Igen, mellékküldetésekkel együtt 10 óra körül van. Max 11. Tényleg elfelejtettem beleírni, de van skirmish mód.
  • 2.
    2010. 03. 17. 21:27
    A 8-10 órás játék idő minden mellékküldetéssel együtt van? És ugye van skirmish mód?
    Mert arról sose esik szó, hogy lenne.
  • 1.
    2010. 03. 17. 12:27
    Jó kis leírás lett. Grat!

    És végre nem "p"-ben van megadva a felbontás (pl.: 720p), ami engem személy szerint idegesít.