Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Warhammer 40,000: Sanctus Reach – Még jó is lehetett volna

  • Dátum | 2017.02.05 08:01
  • Szerző | Freelancer
  • Csoport | JÁTÉK

Az ismert sziporka szerint az emberiség intelligenciája egy megszabott érték és minél többen kénytelenek osztozni rajta, annál kevesebb jut egy-egy személy számára. A Warhammer-játékokkal is hasonló a helyzet, mivel bár a Games Workshop néha kifejezetten szerencsés kézzel adja el boldognak-boldogtalannak a licenszjogokat, időnként olyan, futottak még kategóriásnak is legfeljebb az ott dolgozók elfogult hozzátartozói és kebelbeli barátai által nevezhető csapatok is dolgozhatnak a világ egyik legnépszerűbb sci-fi franchise-án, mint az Eisenhorn: Xenos-szal emberiség elleni bűnöket elkövető Pixel Hero Games, vagy a cikkünk tárgyát jegyző Straylight Entertainment, aminek még saját weboldala sincs, a Facebook-oldala pedig kong az ürességtől. Az, hogy valaki egy milliós rajongótáború sikercím jogaival is csupán erre képes, az nem sok jót jelent. Olyan ez, mintha valaki annak ellenére nem tudna még érdekbarátokat sem szerezni magának az iskolában, hogy az apja egy McDonalds büszke tulajdonosaként annyi ingyen hamburgert visz haza, amennyit nem szégyell, az anyja gyermekorvosként bárkinek ad igazolást akár két hétre is, ráadásul az alagsorban húsz, egyenként másfélmillió forintba kerülő számítógép várakozna arra, hogy végre kezdetét vegye egy össznépi COD, Doom vagy CS:GO meccs.


Ilyen előzmények tükrében félve vágtam bele a körökre osztott stratégiai címek táborát erősítő, az orkok és az űrgárdisták harcai körül bonyolódó Sanctus Reach tesztelésébe, de hamar kellemesen csalódtam. Ugyanis a stúdió első játéka távolról sem rossz, hanem egyszerűen csak jelenlegi formájában annyira felesleges és érdektelen, hogy ha emberként materializálódna, akkor háromszor kellene bemennie harsány köszönés kíséretében egy szobába ahhoz, hogy észrevegyék, és a temetésén a halottaskocsi kullogna leghátul.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 3.
    2017. 02. 05. 19:21
    Én a vége fele járok a kampánynak.
    Nekem nagyon tetszik. KIVÉTEL A KAMERAKEZELÉS mert az botrányos.
    Ha elveszi a gép a lépést még a kilépés gomb sem működik !!!
    User ne nyomkodd az ESC-et
    Ha ettől el tud valaki vonatkoztatni meg az átvezetők hiányától akkor nagyon jó játék. Pontosan tudom hogy a 80% nem fog tudni
    Épp itt a nagy csatában védeni kellett egy bázis hát 117 ellenséges egységre volt 11 veszteségem, bizony a játék sokszor játszat 10szeres túlerőben és még arra is kell vegyázni hogy ne csak nyerjél hanem ne is nagyon vessz el level+os egységet mert azokat viszed tovább szóval itt az Elit katonáid valóban veterán rókák és nem program által adagolt erősebb egységek.
    Stratégiailag nagyon jó, az XCOMtól jóval nehezebb, viszont sajna ha az XCOM interaktivitását és bonyolultságát is tudta volna örökölni akkor remek játék lenne.
    Most azt mondom a hardcore fanatic most se hagyja ki mert grafikailag meg szép a zoom is jó lenne ha a katonákra fókuszálna ugye...
  • 2.
    2017. 02. 05. 12:41
    Az Istencsászárnak szerintem az ilyen játékokat nem merik megmondani.
  • 1.
    LGx
    2017. 02. 05. 12:30
    így legyen ötösöm a lottón! hogy az istencsászár haragja sújtana le rájuk...