Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Warhammer 40,000 : Eternal Crusade - Holtan érkezett

  • Dátum | 2016.10.24 07:01
  • Szerző | Freelancer
  • Csoport | JÁTÉK

Amennyiben valaki kellőképpen élelmes, bármiből pénzt tud csinálni. Júzcar jelentéktelen, alapesetben évente kevesebb, mint háromszáz turistát látó falvacskáját fél év alatt nyolcvanezren keresték fel pusztán azért, mert a Hupikék törpikék első részének reklámkampánya során a Sony megbízásából annak valamennyi épületét kékre festették és a helyiek ahelyett, hogy belementek volna az eredeti állapot visszaállításába, inkább azt kérték a cégtől, hogy minden maradjon úgy, ahogy van. A Jason Sadlerként született Jason SurfrApp mind a mai napig azzal biztosítja a megélhetését, hogy sajtónyilvánosságra vágyó cégek logóival ellátott pólókat visel, mindezen felül pedig az is közel százezer dollárt hozott számára a konyhára, hogy két ízben is eladta a családnevét a legtöbbet fizető vállalkozásnak. Mike Merrill még ennél is tovább ment és saját magát bocsátotta árúba, így egyebek mellett még a vaszektómiájáról is az őt birtokló részvényesek döntöttek. A Sigurður Hjartarson fejéből kipattant Izlandi Péniszmúzeum pedig, ahol számtalan emlős konzervált férfiasságát tekinthetik meg a kétezer forint körüli belépődíjat kifizető látogatók, sajátos kuriózumnak számít a világutazók körében. Mint ahogy látható tehát, némi ügyeskedéssel néhány, formalinban tartósított jegesmedve és bálnafallosszal is csinos summát lehet keresni, valamint egy kisváros is profitálhat egy, az újságokban pár flekknyi helyet kapó PR-fogásból.


Éppen ezért felfoghatatlan, hogy a milliós rajongótáborral bíró Warhammer 40,000 jogtulajdonosának, a Games Workshopnak az illetékesei miért nem tudnak tizedannyi üzleti érzéket felmutatni, mint egy ivarszervekre szakosodott, félkomoly kiállítás kurátorai, vagy egy élelmes kisvállalkozó, aki annak köszönheti a kenyerét, hogy felöltözik. Hiszen, ahogy az belátható, a téma jóval populárisabb mivolta miatt nagyságrendekkel kevesebb erőfeszítéssel érhetnének el csillagászati nyereséget. Egészen pontosan, mindössze egyetlen alapszabályt kellene betartaniuk, jelesül, hogy nem adják oda minden, mérsékelten kompetens bokorugrónak az aranytojást tojó tyúk licenszét. Azt ugyanis józan paraszti ésszel is sejteni lehetett, hogy az év nagy meglepetésének számító, kiváló Dead By Daylightot jegyző, de összességében rémségesen gyenge portfóliójú Behaviour Interactive aligha lesz képes arra, hogy beváltsa az ígéreteit és tető alá hozzon egy, gigantikus csatákat prezentáló MMO-t. Így semmi csodálatos nincs abban, hogy a számtalan koncepcióváltáson átesett Eternal Crusade, amiben az eldák, a káoszgárdisták, az orkok és az űrgárdisták örökké tartó háborújába kapcsolódhatunk be, még a legszerényebb várakozásokat is alulmúlta. Magyarán az utóbbi időben a Total Warral, a Vermintide-dal és a Battlefleet Gothic: Armadával csak véletlenül nyúlhattak bele a tutiba a Games Workshoposok és még mindig a takarítónő dönti el, kinek adjanak licencet.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 12.
    2016. 10. 28. 14:35
    Ez alapján: https://www.youtube.com/watch?v=0J46EQKe8GY ütős lesz. Csak nehogy megint belecsússzunk abba, hogy a kijött gameplayekre mindenki ráizgul, aztán kapjuk a papírmasé élvezhetetlen szart.
  • 11.
    2016. 10. 27. 14:19
    http://www.spacehulk-deathwing.com/
    November 24.

    Alig várom már.
  • 10.
    2016. 10. 25. 22:51
    Tök igazad van. Az Inquisition jónak tűnik szerintem nem lesz gond vele. A DoW3 egy rakás mobás hulladéknak néz ki, szóval remélem kurva nagyot buknak vele úgyhogy ja, elkélne egy normális WH40k-s játék
  • 9.
    2016. 10. 25. 13:21
    Mégvalami: most nézd meg ezt a marketing videót anno az SM-hez: https://www.youtube.com/watch?v=e8azXpiT4UA már szarladnék is egy Power Fistért legszívesebben. "Only one force can hold the annihilation of mankind..." Mivan testvérem? Erről van szó, nem ratyi papíralakok szaladgálnak mégratyibb mozgással, hogy éld bele így magad érted.

    Oké, ez egy 2011-es játék, de az EC is 2013 óta készül...
  • 8.
    2016. 10. 25. 13:09
    A Space Marines multiját a mai napig csak áldani tudom, remek munkát végeztek a készítők. Szerintem az egyjátékos kampány rendben volt, kicsit csőszerű volt a dolog, de azóta a legtöbb Battlefront kampánya is olyan, szóval szerintem a rajongóknak adta anno - nekem legalábbis. visszatérve a SM multijára: az EC-t fejlesztők helyében megvettem volna a jogokat a SM forráskódjára, a multit kiegészítettem volna egy rakás tuti pályával, aztán kiadtam volna Space Marines - Eternal Crusade címen, 15.99€-ért, 2 évig biztosított dedikált szerverekkel. Kasszasiker lett volna, 6 hónap fejlesztési idővel és kb 1/10-ed áron. Agyilag lefáradok a szemetebbnél szemetebb WH40K játékoktól a Space Marines óta, nemigaz, hogy valami értelmes stúdió nem képes alkotni valami normálisat. Utolsó reményem a Neocore Games lesz. Ennél a szenny EC-nál még a Space Marines "extra" platformere, a Kill Team is sokkal jobban élvezhető volt.
  • 7.
    2016. 10. 25. 09:03
    Már az elején az volt az érzésem, hogy ez a játék a Space Marine másolata Annyi extrával, hogy most már vannak benne Eldarok is.
    De tévedtem, ez sokkal rosszabb nála
  • 6.
    2016. 10. 24. 21:18
    Háát... a grafikát hozza.
    ...úgy 2002-ből
  • 5.
    2016. 10. 24. 14:40
    F2P-re váltás kell ennek, okosan csinálni mikrotranzakciót, kijavítani a hibákat, feltuningolni a pályákat, profit. A W40k világ sok embernek impozáns, én pl majdnem megvettem még így is hogy mindenhonnan csak a sarat kapja. Mikor máskor irányíthatnék eldar katonát?
  • 4.
    2016. 10. 24. 13:19
    Igazából nem kéne ezt agyonbonyolítani:

    Lövölde, lassan mozgó, nagyméretű alakokkal, akikbe sokáig kell pumpálni az ólmot, hogy megfeküdjenek (hosszú TTK), sok robbanás, sok nyomjelző, túltolt basszusok a fegyverek hangjában, wágneri zene, 12 másodpercenként egy "FOR THE EMPRAH!!!!", vagy "DIE HERETIC!!!!", vagy "BUUUUUUURN!!!!" üvöltés. Ja, meg visító chainsword. Az fontos.

    Monumentalitást növelőnek meg egy csomó egylövéses AI-vezérelt töltelékfigura, vörös égbolt, romváros, a leomlott falak helyén átsejlő nem evilági borzalmak árnyaival, oszt jónapot.
  • 3.
    2016. 10. 24. 12:38
    Nagyot csalódtam ebben a játékban. Ha valami Planetside-Planetside2 jellegű dolgot kapunk, vagy - egye fene, ne mondhassák, hogy telhetetlen vagyok, valami Battlefield mintára rendesen lekoppintott dolgot, akkor már sikeres lehetett volna. De ez így gyér. Majd visszatérünk rá egy év múlva, meglátjuk hogy áll a bál a negyvenegyedik évezredben.
  • 2.
    2016. 10. 24. 12:21
    "...nem adják oda minden, mérsékelten kompetens bokorugrónak az aranytojást tojó tyúk licenszét."
    Szerintem ezt már eljátszották. Most inkább bíznak az össztűzben, valamelyik csak betalál.
    A gyenge implementációkat elfelejtik, a jók növelik a brand hírnevét, a fanoknak meg mindegy.
  • 1.
    2016. 10. 24. 11:14
    39% ???
    Én pedig annyira drukkolok egy jó warhammer 40ezres játékért
    Az a körökre osztott is annyira jó lett volna ... ha jó lett volna.
    Itt egy videó a kétkedőknek hogy mi is ez, a videó címe is sokatmondó
    Warhammer 40,000: Eternal Crusade - Don't buy it