Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Valley - Absnicli

  • Dátum | 2016.09.13 07:01
  • Szerző | Freelancer
  • Csoport | JÁTÉK

2009 júniusában egy meglehetősen bizarr témájú felhívás hozta lázba a Something Awful fórumának kihívást kereső és a fotómanipulációhoz is értő tagjait. A kitűzött cél ugyanis az volt, hogy némi utómunkával teljesen átlagos képeket varázsoljanak olyanná, hogy úgy tűnjön, mintha valaki egy természetfeletti eseményt kapott volna lencsevégre. A Victor Surge álnéven regisztrált Eric Knudsen sem akart kimaradni a megmérettetésből és két, gyermekeket ábrázoló fekete-fehér képpel nevezett, amiken egy elmosódott, öltönyös figurát helyezett el. Bár a felhívásban csak manipulált fotókat kértek, a férfi sajátos történetet kanyarított alkotásai mellé, amik annyira elnyerték a közönség tetszését, hogy azok továbbgondolták a szikár, kísérteties alak históriáját.


Az így megszületett Slenderman névre keresztelt szörnyeteg végül igen hamar a internetes folklór megkerülhetetlen részévé vált, amiben nagy szerepe játszott, hogy hivatalos kánon híján mindenki kedve szerint szőhette a maga horrortörténetét az arctalan lényről. Mindezek tükrében valóságos csodának kell tekintenünk, hogy a játékipar csak viszonylag későn, 2012-ben próbálta meglovagolni a jelenség gerjesztette hullámot és ekkor is csupán egy félamatőr freeware program látott napvilágot. A Blue Isle Studios csapatának tagjai azonban meglátták a felcsillanó lehetőséget és elhatározták, hogy kerül amibe kerül, de lecsapnak rá, ezért tovább bővítették az eredeti ötletet. Döntésüket nem volt okuk megbánni, mivel az először PC-n és OS X-en debütáló Slender: The Arrival hatalmas közönségsikert aratott és az évek során az összes fontosabb platformon elérhetővé vált. A fejlesztők mindennek ellenére nem kezdték el futószalagon gyártani az újabb és újabb, a stabil vásárlói kör miatt minden bizonnyal tisztes hasznot hajtó folytatásokat, hanem egy új projektbe fektették kreatív energiáikat, aminek a gyümölcse a nehezen bekategorizálható Valley lett. Sajnos azonban, bár az efféle hozzáállás igencsak dicséretes, produktumukon érződik, hogy mégis csak egy olyan stúdióról beszélünk, mely a szerencsés témaválasztásnak köszönhető világsikert megelőzően mindössze egy másfél évnyi fejlesztés után végül befejezetlenül maradt Starcraft II-modot tett le az asztalra.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Még nem érkezett hozzászólás.