Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Umbrella Corps - Csak zombiknak

  • Dátum | 2016.07.08 08:01
  • Szerző | InGen
  • Csoport | JÁTÉK

A Capcom láthatóan nem nagyon tudja, mit is kezdjen a Resident Evil-sorozattal. A zseniális negyedik rész után érkezett a szintén jó ötödik, majd a hatodik epizóddal már elmentek egy jóval akciódúsabb irányba, szinte mindent elhagyva, ami korábban a szériát naggyá tette. A Resident Evil 6 annyi pénzből készült, és cserébe annyira keveset hozott, hogy a kiadó belátta, ez az irányvonal nem igazán működőképes. Éppen ezért volt mindenki számára meglepetés az E3-on a Resident Evil 7 bejelentése, ami láthatóan egy 180 fokos fordulatot vesz közvetlen elődeihez képest.

És egyébként a Resident Evil 7 nem is tűnik rossznak, éppen ezért furcsa, hogy nem sokkal előtte a Capcom megjelentette az Umbrella Corps-ot, amiben annyira nem volt bizalmuk, hogy hivatalosan még a Resident Evil-nevet sem kapta meg a címébe. Nem ez az első hasonló kilengése a kiadónak, habár remélhetőleg kevesen emlékeznek a borzalmas Raccoon Cityre, ami már egyszer megpróbálta nekünk elhozni a klasszikus horrorszériát egy multiplayerre kihegyezett shooter formájában. Azóta is próbálom kitörölni az emlékeimből, de sajnos az Umbrella Corps most alaposan felfrissítette a memóriámat.


De miről is van szó? Nos, az Umbrella Corps a Capcom egyik japán stúdiója által készített multiplayer shooter, ami a Unity motorra épül. Rég volt már, hogy erre az engine-re tervezett játékot teszteltem, és a beszámolók alapján fel voltam készülve az esetleges hibákra, de ilyen borzalomra nem számítottam. Ha a konzolos verziókat nézzük, akkor nincs jó hírem: az Umbrella Corps ronda, és még PS4-en sem képes tartani a 60fps-t. Erről csak másodkézből tudok beszámolni, mert én a PC-s verziót nyúztam, ami után meg kell hagyni, nem csoda, hogy a konzolokon nem fut jól a játék: nekem ugyanis GTX 780-nal (amin a Star Wars Battlefront tükörsimán ment) maximális grafikai beállítások mellett átlagosan 40-50fps-sel ment.

Amikor azonban grafikai beállításokról beszélek, ne gondoljátok, hogy túl sok lehetőség vár rátok, akad összesen négy-öt opció. Még ez nem is fájna annyira, de az már inkább érzékenyen érintett, hogy a játék nem támogatja a 16:10-es monitorokat, így csak 1600x900-ban tudtam tolni. Mielőtt elkezdenétek reménykedni, gyorsan elmondom, hogy nem, a 21:9-es monitorokat sem tudja kezelni a játék. És akkor még csak a menüben vagyunk, bele sem kezdtünk egy menetbe.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 4.
    2016. 07. 11. 11:00
    A szerző írása alapján látom magam előtt a játékmenetet.Alapból nem szeretem az egy tárat kell belelőni az ellenségbe dolgot,eszetlen lövölde lesz tőle a játék( a 2-3 lövés híve vagyok,legyen inkább sok ellenség és jöjjön dara, sokkal pörgősebb akció dús játék menetet kapsz, igazából a 10 golyót is sokallom de azért akadnak kivételek: a FEAR-ben sokat kellett belelőni az ellenségbe,a Resident Evil 5-6 ban dettó mégis szerettem őket őket,de 20-30 lövés reménytelen lassú játékmenetet kapsz, nincs súlya ha eltalálnak ergo oda az adrenalin faktor,).Hab a tortán a csákány, érdekes látvány lehet mikor a gépfegyveres tunkol te meg utoléred és egy ütéssel végzel vele.

    Képzeljétek ha CS-be 20 lövés kéne az M4-ből, 4-5 AWP-ból.Teljesen más játékot kapnál...
  • 3.
    2016. 07. 10. 11:35
    " Nem ez az első hasonló kilengése a kiadónak, habár remélhetőleg kevesen emlékeznek a borzalmas Raccoon Cityre, ami már egyszer megpróbálta nekünk elhozni a klasszikus horrorszériát egy multiplayerre kihegyezett shooter formájában."

    El kell szomorítsalak: rosszul emlékszel.
    Ez --- szerk.: kismókusoknak: az "Umbrella Corps" --- az első kifejezetten multiplayerre "kihegyezett" Resident Evil.
    Az Operation Raccoon City ugyanis single player + coop + multiplayer játék.
  • 2.
    2016. 07. 08. 21:03
    Mennyit játszottam
    Körülbelül 12 órát.

    Te egy hős vagy!
  • 1.
    2016. 07. 08. 12:36
    Őszintén érdekelne, mi volt a célja a Capcomnak ezzel a játékkal. Tragédia, komolyan. Már amikor voltak olyan hülyék, hogy mutassák a trailerben a kúszást, létrára mászást... onnan lehetett tudni, mekkora trágyát lapátolnak elénk.