Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Torchlight 2 – Van játék a Blizzardon túl

  • Dátum | 2012.09.29 09:01
  • Szerző | Leon121
  • Csoport | JÁTÉK

A Torchlight első része leginkább a „szegény ember Diablójaként” vonult be a köztudatba: egy nagyon jól kidolgozott, igazi régimódi hack&slash akció-RPG volt, azonban tartalmilag kicsit szegényesre sikeredett, nameg nagyon hiányzott belőle a többjátékos mód – cserébe viszont rendkívül alacsony ára miatt bőven jó ár/érték aránnyal rendelkezett. Aztán jöttek a hírek a folytatásról, melynek legnagyobb vonzereje mindenképpen a többszereplős játékmód volt, már csak azért is, mert eredetileg MMORPG-nek szánták. Hogy aztán miért döntöttek mégis az egyjátékos, de multiban is játszható, hagyományos műfaj mellett, azt nyilván csak ők tudják, mi viszont cserébe kaptunk egy igazán méltó folytatást.

Új hősök születnek

Az első résznek finoman szólva sem a történet volt az erőssége, ezért talán nem lövök le nagy poént a végjáték elmesélésével. A Torchlight városa alatt megbúvó gonoszt sikerült legyőzni, ám az embereket megrontó kristály hatása egyre inkább korrupttá tette a világot. Ezért az első rész egyik választható hőse, az alkimista fejébe vette, hogy a gonosz szívének felhasználásával megtisztítja a világot a kristály rontó hatásától. A rendkívül veszélyes mutatványban két korábbi társa (a két másik választható kaszt) próbálja megakadályozni, sikertelenül. Azonban új hősök születnek, és itt jövünk a képbe mi, valamint a karakterszerkesztő.

Igen, karakterszerkesztő, mivel bizonyos keretek között ezúttal személyre szabhatjuk karakterünk kinézetét: haját, bőrszínét, arcát megváltoztathatjuk, valamint eldönthetjük, hogy férfit vagy nőt szeretnénk. Emellett hű állati kísérőnket is több fajból választhatjuk ki, kutyák, farkas, madár... lehet szemezgetni.

Vörös raszta haj, és Professor nevű kutyus - kicsit menő, vagy nagyon menő?
Vörös raszta haj, és Professor nevű kutyus - kicsit menő, vagy nagyon menő?

A négy kaszt közül az „embermage” a klasszikus varázshasználó, tűz-, jég- és villámmágiákkal szórja a területet, illetve ezekhez kapcsolódó idézései is vannak. A berserker  egy megszállott, vad közelharcos, amely állatias dühét ütéseibe koncentrálja. Az engineer főleg gépi kísérőivel, kisebb-nagyobb robotjainak tömegével irtja az ellenséget, időnként azonban súlyos kétkezes kalapácsával is odaüt, ha kell. Az outlander leginkább a távolsági fegyverekre és a fekete (túlvilági) mágiára szakosodott, időnként átkokat szór, vagy dobópengéjét hajítja  lőfegyvere vagy íja mellett.
 

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 20.
    2012. 10. 01. 12:15
    Teljes mértékben egyet értek a cikkel.

    Ez a játék mérföldeket ver arraa játékra aminek az alapjából indult ki.Radásul sokkal jobban odafigyelnek a játékosra értem ezalatt az árát, offline multit alias lant és a kihagyhatatlan tényezőt a MODOLHATÓságot.Az utolsó elem rengeteg plusz órákat fog ebbe a játékba belerakni a részemről.

    És hogy kicsit a konkurenciát is megemlítsem még egyszer, a környezet és a zene miatt sokkal jobban kaptam a diablo 2 flasht mint az blizzard új játékánál.

    Aki tudja tisztelje meg a Runic gamest és vegye meg az alkotásukat (ha már warezoltok itt ) mert ők megérdemlik.Én már akkor megbántam h a dio3mat megvettem mikor azt 1.nek végigvittem.Inkább vettem volna belőle gw2 collector's editiont -.-
  • 19.
    2012. 09. 30. 18:22
    Elég sokat vittem de semmi laggot nem tapasztaltam a játékba
    nekem tetszik 1-2 rész kicsit nehézkes
  • 18.
    2012. 09. 30. 14:41
    @Alvin_ti4200 - Mozgas kozben kell megitelni. Nem lesz idod a graffal foglalkozni :--)) A sok effekt eltereli a figyelmed.
  • 17.
    2012. 09. 30. 10:47
    Jól van, megnyugodtam Torchlight II will release first on PC. Once we\'ve shipped the PC version, we plan to do a Mac port. No console or Linux releases are planned at this time. - http://www.torchlight2game.com/support#faq_10
  • 16.
    2012. 09. 30. 09:17
    Ha az első rész ment Mac OSX-en, a második miért nem? Amúgy képekről nekem az első résznél jóval kopottasabbnak tűnik a grafika, ez valóban így van?
  • 15.
    2012. 09. 30. 01:12
    @Skorbut Megvettem a játékot, csak próbálom kideríteni miben van a hiba...
  • 14.
    2012. 09. 29. 21:34
    Publikus honlapon warezről csetelgettek, oltári
  • 13.
    2012. 09. 29. 19:09
    @AxoPy Akkor sajnos téged sem került el , kipróbáltam a tört verziót amit mondtál, mégpedig a THEA-félét és a hozzá tartozó update 1-et, lehet csak bebeszélem, de mintha jobban futna mint a steam-es változat, bár lehet csak azért, mert így a steam nem használja a processzort, lehet jobban jártam volna, ha megvárom Mo-n a dobozos kiadást , de elvileg lesz patch, és bízzunk benne, hogy kijavítja, vagy legalább is javít ezen a problémán.
  • 12.
    2012. 09. 29. 18:10
    ja egyébként megjelentek a szaggatások..lehet hogy eddig is volt csak nem tűnt fel, most viszont eléggé zavaróvá vált hogy figyeltem rá miután mondtátok
  • 11.
    2012. 09. 29. 15:13
    @AxoPy hát reméljük minél hamarabb , azt írták hivatalos fórumon, hogy dolgoznak az ügyön, érdekes, hogy a béta tökéletesen futott mindenkinek, míg a mostani sokaknak már act 1 ben akad
  • 10.
    2012. 09. 29. 14:41
    értem értem..hát lehet hogy akkor nekem is elő fog jönni a probléma, de még csak 14-es vagyok viszonylag messze a végétől de ez mondjuk elég brutális hogy tényleg csak 1 magot használ a játék 2012-ben, amikor már a telefonok is 2+ magos chipeket kapnak!! de akkor az én 3,3GHz-ces phenomII magom se fogja bírni, de lehet hogy patchelik időközben és megoldják a magproblémát egy patch keretében
  • 9.
    2012. 09. 29. 14:31
    @AxoPy nekem a durvábban csak bizonyos "endgame" fegyverekkel és online multiban akad, mondjuk 50%-100% kritikus találat esély és egyszerre 6 töltényt lövő fegyer, külön számolja a 6 töltényre a crit-et és mondjuk mind a 6 kritikus találat és olyan gyorsan lövök hogy 1 másodperc alatt kb. 3x lövi azt a 6 töltényt, egyszerűen a 3,2 ghz nem bírja és az a cpu 1. magja 100%-on fut míg a többi kb. 0%, a videókártya kihasználtsága meg 5-10% ha lenne több magos támogatás, nem lenne gond, és nem az a gáz, hogy ha sok a szörny, mert elég egy bábut lőni ezzel a fegyverrel ultra low grafikán(semmilyen effekt sincs, még a lövés effektje is ki van kapcsolva, csak 3d-s objektumok vannak engedélyezve) és 15 fps, ugyan ez a helyzet ha minden max-on van semmit se változik
  • 8.
    2012. 09. 29. 13:56
    "Van játék a Blizzardon túl" ??? Én úgy emlékszem a Blizzard egy jó ideje már csak fost pakolgat az asztalra...
  • 7.
    2012. 09. 29. 13:52
    nekem is volt olyan hogy nem tudtam "kikattintani a tömegből" hogy elfussak, és harcolt tovább 100 mob között, és haltam oké-oké humoros ez, de nem egyébként, ezzel kéne vmit kezdeni. a laggról pedig annyit srácok hogy nem tom, én nem láttam laggot a játékban a legdurvább csatákban sem...akiknek laggol azoknak eredeti a játék vagy "lopott"? csak mert nekem lopott és télleg nem laggol, verziószámom: 1.9.5.1
    egyébként meg az 1 igaz uncsi volt, de 2-3 havonta rávettem magam hogy végigvigyem mégegyszer eddigiek alapján kb 4-5 óra játék a 2-vel ezt simán újra lehet kezdeni rögtön finish után, nem érződik monotonnak a sok apró újítás miatt. a diablo III-mal szerintem meg full fölösleges összehasonlítani mivel ez nem mmorpg. én csak gameplayt láttam eddig diabloIII-ról de azalapján egy kalap sz@rnak tűnt a játék és érthetetlenül butának.
  • 6.
    2012. 09. 29. 13:31
    A nehezsegrol.

    Egyetlen aktiv karakterem: Ember Mage LvL 32
    Difficulty: Elite
    Played: 20 hours
    Story: ACT 2, 2nd Open map
    Death: 27
    Minden dungeont bejarva mar 20 ora. End Game nalam kb ugy fog kinezni hogy inditok uj karit.

    Az, hogy ezen a szinten oda kell figyelni, az nem kicsit valos. A mobok neha iszonyatosak. Egy-ket champion meg siman instakillel.

    A poen az, hogy Boss meg sosem olt meg.

    A cikkben emlitett belassulasba mar haltam bele, meg hogy nem volt szabad terulet a kepernyon amire kattinthattam volna hogy elfussak a mob elol, ezert nekiallt a kari harcolni futas helyett es hat kampec lett a vege.

    Ajanlom mindenkinek ezt a nehezseget, mert igy nem vegigmesz a jatekon, mint kes a vajban, hanem JATSZOL, aktivan, es nem csak tappolod a bal egeret, meg nyomod a jobbot klikket.

    Jo szorakozast mindenkinek!
  • 5.
    2012. 09. 29. 12:21
    Sajnos kontrához beletartozik, az optimalizáció hiánya, jobb pc-ken is keményen beakad nagyobb harcokban, és a vicc hogy nem a videó-kártya a ludas, mivel az nem kell neki, egy gyengébben is elfutna röhögve, de csak 1 cpu magot támogat és az összetett sebeződés, stb. számítások miatt nem elég neki az 1 mag, jelenlegi állapotában a neten (azaz nen LAN) multi játszhatatlan, van amikor 5-10 fps-re leesik olyanoknál akiknek GTX680 és egy jobb i7-es duruzsol a gépházban, ha elég magas frekvencián ketyeg a proci akkor nincs gond 4-5ghz+(minden háttéralkalmazást kapcsoljatok ki, vagy vegyétek le a terhelést az 1. magról), SP-ben egész játszható, még lan-ban is de van hogy 30 körülire esik az FPS, setting.ini minimumon is és max-on is, igazából még nálam jobban is fut ha be van kapcsolva az AA stb, és bizonyos fegyverkombinációnál is képes 15 fps-et produkálni(endgame cuccoknál, és kritikus ütésnél), akármilyen 'szuperszámítógéped' is legyen, ha ezt kijavítják nálam 10/10
  • 4.
    2012. 09. 29. 11:15
    Köszi a tanácsot!És működik bár nem értem mi köze van hozzá
  • 3.
    2012. 09. 29. 10:35
    Azert jonnek ennel jobbak is hamarosan.Nekem a grafika stilusa,es a szegenyes tortenet miatt nem jott be az elso.Sajnos ugy latszik ugyanazon okok miatt nem fog a masodik sem.
  • 2.
    2012. 09. 29. 10:03
    Azért laggol mert ki kell kapcsolni a vírusirtót és tűzfalat. Nekem is laggolt egy 7850 és 8120 comboval, de ez volta probléma. Nagyon jó játék lett, és nem monoton mint a Torchlight 1.
  • 1.
    2012. 09. 29. 09:51
    nem tudom de nekem athlon x4640 meg 6870 max grafikán laggol