Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Tom Clancy's The Division - Menekülés New Yorkba

  • Dátum | 2016.03.17 08:01
  • Szerző | InGen
  • Csoport | JÁTÉK

A Divízió ügynökei ott vannak mindenhol. Békeidőben ők lehetnek a legjobb barátaid, a srác, akit minden nap látsz a kocsmában, vagy a lány, aki személyi edzőként dolgozik a helyi konditeremben. Amikor azonban beüt a nemzeti katasztrófa, rögtön aktiválják őket, és bármit is csináltak addig, az már a múlt. Be kell vonulniuk, és meg kell menteniük a helyzetet, ugyanis csak ők képesek erre.

Márpedig a katasztrófa beüt, amikor egy misztikus terrorista csoport úgy dönt, hogy a fekete pénteki vásárlási láz közepén csap le New Yorkra. A megoldásuk nagyon okos: egy korábban sosem látott vírussal fertőzik meg a készpénzt, ami így órák alatt szétterjed a városban. A dollárinfluenzának becézett betegség ellen az orvosok tehetetlenek, a közművek sorban állnak le, a káosz teljessé válik. New York pár hét leforgása alatt változik át egy olyan környékké, amilyeneket a posztapokaliptikus filmekből ismerünk.


Innentől kezdve rajtunk, a Divízió egyik ügynökén múlik, hogy megmenekül-e a város, ami azóta már a vírus mellett több különböző ellenséges csoport tevékenységét is nyögi. A káosz mindig lehetőséget ad valakinek a felemelkedésre, és a gazemberek ezt ki is használják. De vajon az Ügynökség minden emberében is meg lehet bízni? A játék során minden ki fog derülni, ugyanis végre megjelent a The Division, így hosszú évek után végigjátszhatjuk, beszélhetünk róla, és megírhatjuk véleményünket a Ubisoft valaha készült egyik legnagyobb lélegzetvételű játékáról.

Arról a játékról, amin tulajdonképpen a kiadó jövője múlik, hiszen a vezérigazgató Yves Guillemot többször is hangsúlyozta, hogy a The Division fekteti le az alapokat a Ubisoft következő éveire. Ezzel az úriember elsősorban arra gondolt, hogy alapvetően elmennek egy online irányba, azonban én hajlamos vagyok belelátni azt is, hogy a The Division motorjára és alapvető játékmechanizmusaira is építeni fognak - mint ahogy az utóbbi években a Ubisoft szinte minden AAA-kategóriás játéka az Assassin's Creed formulájára készült.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 25.
    2016. 03. 23. 22:34
    Most egy gyors pelda: settings az miert gephaz? Elkepedve neztem. Ez meg csak az eleje a dolgoknak. Ezeknek az embereknek a kezet eltornem , hogy tobbet ne gepeljenek.

    Oszinten, mi a p@csomnek van koze a gephaznak a settings-re nezve? Konkretan nem ertem. Van ettol sokkal jobb is. Majd kesobb irom. Ismeros csak 5 percig ertelmezte a marhasagot , hogy meg is mit akarnak ezzel.
  • 24.
    2016. 03. 23. 22:21
    Vagy éppen tudnak angolul, csak éppen magyarul nem. A Witcher 2 screenshotjain itt együtt röhögtünk, ha jól emlékszem.
  • 23.
    2016. 03. 23. 22:06
    Nem csak ezzel van gond. A windows forditasa is egy halom sz@r kupac. Tobb percig tart ertelmezni a magyar win-t amikor el kerulok.
    Ezzel nem csak en vagyok igy. Egyszeruen ertelmetlenul forditjak le a winben a dolgokat.
  • 22.
    2016. 03. 21. 08:32
    Pedig bizony van gond a fordítással, főleg a szleng terén... a magyar fordításuk inkább kínos, mint vagány (bár az egyik boss szövegének fordításán hangosan felröhögtem, az épp telitalálat lett) másrészt hajlamosak szó szerint fordítani, így tisztán látszik, hogy a fordító brigád tanulta az angolt, de nem élt soha olyan közegben.
  • 21.
    2016. 03. 21. 00:39
    Úgy nézem, a magyar szókincset is megéri még bővíteni. Nem csak az angolt Szóval hajrá neked is. ( Nem beszólás, magyar az egyik legösszetettebb nyelv, nem árt ha minél jobban ismerjük. Bőven kifejezőbb sok sok nyelvnél. )
  • 20.
    2016. 03. 20. 20:46
    Nem tudom, angolul játszom. Először magyarul kezdtem, nem volt vele semmi probléma, amíg el nem kezdtem kutakodni a grafikai beállítások között, mert szinte semmiről sem tudtam, hogy mi akar lenni. Úgyhogy átváltottam angolra, aztán úgy hagytam.

    Egyébként tegnap szembesültem a játék egy elég komoly tervezési hibájával. Ugye ez egy taktikai lövölde akar lenni, de a PvP szörnyen kiegyensúlyozatlan. Egyáltalán nem számít, milyen taktikusan játszol, kizárólag az számít, milyen durva felszerelésed van, ami nagyjából egyenesen aránylik a játékkal töltött időhöz. Volt egy négy fős renegát csapat, megpróbáltuk levadászni őket, de nagyon nem akart összejönni. Amikor az egyikőjük közelébe kerültem, akkor láttam, hogy olyan 20 szinttel erősebbek nálam. Amikor ketten voltunk az egyikük ellen, akkor is simán elintézett minket, pedig mi fedezékben voltunk, ő meg kényelmesen álldogált a folyosó közepén.
  • 19.
    2016. 03. 19. 23:05
    Ennél magasabb színvonalra nincs is igény. Sőt.
  • 18.
    2016. 03. 19. 23:00
    Az a baj, h nagyon érződik manapság minden játékon/film feliraton, hogy csak át küldték google fordítón és "jóvanazúgy" kiadták.
  • 17.
    2016. 03. 19. 22:59
    Nem akarlak elkeseríteni, de a tűzfegyver a lőfegyver egy alkategóriája, és pontosan azt jelenti mint angolul a firearm.

    De ha hivatalosabbak akarunk lenni:
    2004. évi XXIV. törvény 2. § 16. lőfegyver: a tűzfegyver, valamint az a légfegyver, amelyből 7,5 joule-nál nagyobb csőtorkolati energiájú, szilárd anyagú lövedék lőhető ki;
  • 16.
    2016. 03. 19. 17:15
    Igen, a Sötét Zóna jó, ott én kavartam össze, mert a játékban Fekete Zóna, ami viszont marhaság

    A lőfegyvert meg mikor hívjuk tűzfegyvernek? Hagyjuk már...
  • 15.
    2016. 03. 19. 16:31
    Total Off:
    Tudom, hogy wikipediat hivatkozni nem annyira fair, de igen, létezik ilyen szó, hogy tűzfegyver. És igen, pontosan arra használják itt, amire lehet. A Sötét Zóna meg szó szerinti fordítása a Dark Zone-nak, ez van, angolul se hangzik jobban.

    https://hu.wikipedia.org/wiki/T%C5%B1zfegyver
  • 14.
    2016. 03. 19. 15:36
    Hát a firearms nem tűzfegyvert jelent, hanem lőfegyvert.... de érted, nincs is ilyen szó, hogy tűzfegyver, legfeljebb valami fantasy filmben lehetne
  • 13.
    2016. 03. 19. 15:35
    Igen, Fekete Zóna, azt akartam mondani, mert a Sötét Zóna kb. jó lenne
  • 12.
    2016. 03. 19. 04:50
    "Fekete Zóna", ha kijavíthatlak. De amúgy ja kb ilyen szintű a fordítás.
    Nem is értem, miért nem lehet igényes fordításokat össze hozni manapság.
    A név fordításokon egyébként is nagyon kivagyok akadva minden játékban/könyvben/filmben.
  • 11.
    2016. 03. 18. 19:31
    Tök off, de mi bajod van ezekkel a fordításokkal? A játék engem nem érint, csak megakadtam ezen.
  • 10.
    2016. 03. 18. 18:27
    Jobb is lett, mint jó pár "úttörő" Ubisoft játék a közelmúltból. Videók, tesztek alapján majdnem olyan jól fut, mint Witcher 3 és még jobban is néz ki és még játékot is tartalmaz, nem mint a techdemónak is kevés PS4 és X1 exkluzívok.
  • 9.
    2016. 03. 18. 16:32
    A sniperes gondot nem tapasztaltam, kibújnak a fedezékből, amikor céloz akkor vakító fehér fényt látsz ha felé nézel, majd lőnek. Ha sietsz akkor meg tudod lőni és még vissza is bújsz
    A Rogue részt tényleg lehetne finomítani, nagyban írtom az NPC-t, erre egy idióta beszaladt elém, márcsak a irányzékban láttam, de nem tudtam elkapi elég gyorsan a fegyvert, persze 1 golyó ment bele, én meg azonnal Rogue, hiába nem lőttem vissza rá, nem értette meg -.-
    A magyar feliratról meg említést se tegyünk! Ha a hazai kiadó ilyen kevés pénzt kap, hogy csak erre a minőségre futja akkor inkább el se készüljön. Vagy tessék több pénzt kérni, mert ennek a gagyin ható, idióta fordításnak semmi értelme.
  • 8.
    2016. 03. 18. 15:42
    Akkor.... ehhhhhhhhhhhh
  • 7.
    2016. 03. 18. 15:37
    tényleg
  • 6.
    2016. 03. 18. 15:34
    Féloff:

    A magyar verzióban tényleg Sötét Zónának fordították a Dark Zone-t?

    A firearms-t pedig tűzfegyvernek?

    Hallottam már mástól is, de nem akartam elhinni
  • 5.
    2016. 03. 18. 14:57
    Nekem nem volt gondom a lelőtt ellenfelek összeesésével, sem a különféle fegyverek hangjaival (nem is nagyon van idő ilyen apróságokra figyelni játék közben). Ami gondot jelenthet, hogy az ellenséges mesterlövész még nagyban bújik elő a fedezékből, a puskája még valahova felfele irányul, de már jelzi a találatot a játék. Illetve a sötét zónában ha egyetlen pisztolylövésünk súrol egy másik ügynököt, azonnal renegátok leszünk. Remélhetőleg finomítják majd.
  • 4.
    2016. 03. 17. 16:55
    Engem a beta győzött meg a vásárlásról, és összességében nem csalódtam. Jellegzetes Ubisoftos vonás, hogy az első játék (mint az Assassins Creed esetén) lefekteti az alapokat, hol jól, hol rosszabbul - remélem kivételesen erre tudnak is majd építeni, mert hatalmas lehetőségek vannak benne. Ami nagyon megdobja az értékét, az a hangulata - a telefonbeszélgetések, a "visszhangok", a vizuális körítés az erre fogékonyak számára rengeteget adnak. Tényleg nem hangsúlyozták eléggé az RPG mivoltát, ugyanis csak akkor bontakozik ki, ha az ember nem akarja ledarálni az egészet, PvE shooterként. 40 óra környéki játékom van benne, és még mindig van tennivaló, gyanítom, mire "végzek",már jön is az első kiegészítő. És hogy mennyire bugos? igen, van benne, bár személyesen tegnap találkoztam vele először, de a játék észlelte a bajt és kb 30 mpvel később ott folytathattam, ahol abbahagytam, pedig épp egy csapattal nyomultunk előre. Megelőlegezem a 9 pontot neki, remélve, hogy nem csak megtalálni tudják a kedves fejlesztők/kiadó az aranytojást tojó tyúkot, hanem ahhoz is van eszük, hogy ne vágják le azonnal levesnek.
  • 3.
    2016. 03. 17. 12:37
    A lövések érzésre olyanok mint egy árkád autós játék egy szimulátorhoz képest - és nem ballisztikáról van szó, hanem a visszajelzésről... a hangok, ahogy rúg a fegyver, amilyen a célpontok találati animációja. Lagymatag. Na de ez van, a legtöbb lövöldözős játékban számomra ilyen. Ez alól talán a bf4 volt kivétel, illetve az arma 3 ami a másik végletet testesíti meg. Ott minden lövés után végig kell csodálnod a fegyveredet és megállapítanod milyen csodás eszköz van a kezedben
  • 2.
    2016. 03. 17. 12:20
    A rengeteg bugról nem esett szó de ennek ellenére is nagyon jó lett a játék. Kb 55 órám van benne és már eléggé az endgame-nél vagyok de így sem untam meg. A dz lvl-em 40 körüli. A fegyver hangokról olvasott véleményt nem értem. Sztem nagyon jól sikerültek. Remekül visszaadja a harc érzését a sok robbanás meg lövés akát nyilt akár zárt téren. kiváncsian várom az első dlc-t, addig pedig kimaxolom a dz lvlt és beöltözöm teljesen sárgába.
  • 1.
    2016. 03. 17. 11:52
    Köszi, amint lesz időm, elolvasom a tesztet.