Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Tom Clancy’s HAWX 2 – Sétarepülés

  • Dátum | 2010.12.27 21:55
  • Szerző | dragon83
  • Csoport | JÁTÉK

Kevés olyan író él a Földön, aki amellett, hogy folyamatosan bestseller regényekkel kényezteti rajongóit, még saját játékfejlesztő stúdiót is alapított, amely aztán nagyszerű programokkal árasztotta el a piacot. Tom Clancy-ről van szó, aki 1996-ban hozta létre Doug Littlejohns-szal azt a Red Storm Entertainmentet, aminek a taktikai FPS-ek krémjének tekinthető Rainbow Six és Ghost Recon játékokat köszönhetjük. Az író nevével fémjelezve kerülnek kiadásra a Splinter Cell és a HAWX sorozat tagjai is, de azokat nem a Red Storm, hanem az Ubisoft más stúdiói készítik, utóbbit például az Ubisoft Romania. Ráadásul a Tom Clancys játékok közül a HAWX lóg ki leginkább, hiszen a többivel ellentétben ez nem egy FPS, illetve TPS, hanem egy repülőgépes akciójáték. A program első része, bár nem döntögetett eladási rekordokat, egy korrekt próbálkozás volt, mellyel egy darabig jól elszórakozhattak a repülés iránt érdeklődő játékosok.

Célpontban gazdag környezet
Célpontban gazdag környezet

UFO-k az égen

Egy dolgot már ajánlott az elején leszögezni: a HAWX 2 az első részhez hasonlóan egy arcade játék, a szó legszorosabb értelmében. Vadászgép szimulátornak még véletlenül sem nevezhető, hiszen a valósággal való egyetlen kapcsolata az, hogy a benne szereplő gépek többsége tényleg létezik. Az irányítás alapján inkább a Star Wars játékok, vagy az űrszimulátorok közé lehetne sorolni, a gépeknek nincs tömege, nem hat rájuk a fizika, ennélfogva meglehetősen könnyű irányítani őket. Az egyes típusok között sem lehet túl nagy különbséget felfedezni, annyira hasonló a kezelhetőségük. Pedig gépből ismét van dögivel, hiszen az első részhez hasonlóan ezúttal is több tucat madárral repülhetünk. Valószínű, hogy az Ubisoft nem is akart ebből a játékból szimulátort csinálni, ami nagy kár, mert amint a közelmúltban megjelent Apache: Air Assaultban is láthattuk, ha sikerül megtalálni az arany középutat a realizmus és az arcade játékmenet között, az nagyot dobhat az élvezeti faktoron. Természetesen, aki csak őrült, „ereszd el a hajam” módjára zajló légiharcokra vágyik, annak tökéletesen kielégítheti ilyen irányú igényeit a HAWX 2.
 

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 15.
    2011. 01. 07. 19:06
    Hát a Black Cock-ban a helikopter.... hát az wtf volt... Amikor le kellett lőni 3 helit kb 5 percig szenvedtem. Nem haltam meg me kb halhatatlan voltam
  • 14.
    2010. 12. 30. 22:05
    maláj ha azt nem értetted akkor nagyon tudlak sajnálni. De Kange kifejtette

    dragon oké De még arra várnunk kell egy kicsit még... és ne is kiabáljuk el azt a 90%-ot a háromra még, azt mondom
  • 13.
    2010. 12. 29. 12:28
    A tűz-effektel még mindig hadilábon áll az ubi? A hawx 1-ben siralmas volt. Ahogy a far cry 2-ben is. Amúgy nem rossz.
  • 12.
    2010. 12. 29. 09:30
    Beja asszony maximum annyit mond, hogy dikk...
    a "dick" az a férfi lába között van...
  • 11.
    2010. 12. 28. 16:25
    hát beja asszony enyite montá
  • 10.
    2010. 12. 28. 16:09
    mi az a dick ???
    beszélni picit magyar ???
    hmmm
  • 9.
    2010. 12. 28. 14:11
    Heroes, azt a Hawx 3-ra tartogatom.
  • 8.
    2010. 12. 28. 14:03
    dick ennyire le lett pontozva? dragon hol vannak a 90%-ok?
  • 7.
    2010. 12. 28. 13:19
    Jhonny06 ez egy arcade játék, mint ahogy az első része is, szóval nem kell meglepődni, hogy nagyon arcade
    Ennek köze nincs a szimulátorhoz de a H.A.W.X-tól nem is azt várja az ember.
  • 6.
    2010. 12. 28. 12:44
    Black Ops-ban jó volt a helikopteres rész? Hát én irányíthatatlannak láttam... ha már be akarok ülni valami járműbe akkor BF2-s helikopter...
  • 5.
    2010. 12. 28. 10:44
    BillGetz, köszi az észrevételt. Javítottam.
  • 4.
    2010. 12. 28. 10:30
    az első részt a felénél meguntam, ebből már a demo sem érdekel

    az ace combat következő részét viszont nagyon várom, az előző is zseniális volt az árkád repkedős kategóriában!
  • 3.
    2010. 12. 28. 10:12
    Az első rész király volt, cooperatívan végigjátszva. Ezt egyelőre még nem próbáltam ki.
  • 2.
    2010. 12. 28. 09:59
    2. oldal:
    "Utóbbiak ugyanis hamar monotonná vállnak, ..."
    Sok az "l".
  • 1.
    2010. 12. 28. 00:31
    Tényleg nagyon arcade a cucc. Nem értem, hogy egy erre kihegyezett játékban miért nem tudják élethűbben szimulálni az irányítást. Ez kb. oké egy FPS-ben, ahol egy mellékküldetésben irányítasz valamit (pl. Black Ops - helikopteres rész), de ebben igencsak gáz.